kortjakjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dit beide serieus?
M'n oma had het vroeger ooit eens over de sport 'zeilen' en dat je dat met een hele groep kon gaan doen.
Dus ik dacht dat je op een zeil met een hele groep anderen over het water ging
En ik dacht vroeger dat het 'melicijnen' waren ipv medicijnen.
En daar ben je later pas achter gekomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Apotheose het volgende:
Ik vond vroeger 't nr van REM - losing my religion zo'n zielig nummer. Werd zo zielig gezongen vond ik.
nee later ben ik er achter gekomen dat de zieligheid van 't nummer best meevalt. :p Ok 't was misschien niet jaaaren later maar toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:39 schreef potienza het volgende:
[..]
En daar ben je later pas achter gekomen?
Wist je ook dat het kauwen betekent in het Frans..quote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
ik kom er net achter dat je sjiek niet als sjiek moet schrijven, maar: chic, of chique.
Het is ook een hoer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik kwam er vorig jaar pas achter dat kortjakje een meisje is....
's Zondags gaat zij naar de kerkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik kwam er vorig jaar pas achter dat kortjakje een meisje is....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kortjakjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Kortjakje= kort jurkje?
wat een slet!
een kortjakje is een wijd/open bloesjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Kortjakje= kort jurkje?
wat een slet!
wikipedia i know.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef kvd het volgende:
[..]
een kortjakje is een wijd/open bloesje
Eenden welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
vogels helemaal geen penis hebben.
Ik kwam juist jaren pas achter dat mannelijke stewardessen überhaupt bestonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik kwam er relatief laat achter dat een de mannelijke tegenhanger van een stewardess, steward heet en dus niet stewarddeur, wat ik altijd dacht
zoiets achtigs heb ik met een lekker toetje. vroeger thuis werd gevraagd: wat wil je het liefst als toetje en voor we goed konden praten gaven we dan antwoord met "assetoetje", dus ons favoriete toetje werd een assetoetje... het kan ook voor elk toetje gebruikt worden, als het maar erg lekker is... ik gebruik het woord soms nog wel eens als ik een toetje uitzoek, en dan kijkt m'n man me heel raar aan... (en terecht natuurlijk...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:21 schreef fh101 het volgende:
Dat kupfla geen woord is...
Ik weet het, als je het zo ziet staan vind je me vast heel dom, maar ik ben dus echt met dit woord opgegroeid. Bij ons thuis wordt het gebruikt om het kontje van brood aan te geven. Komt van een of ander Beiers accent vandaan, en mijn moeders familie komt uit die streek. Soort van hersenspoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |