abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91957111
Hallo icckk,

Het lijkt mij dat je haar eigenlijk stiekem toch wel heel erg leuk vindt ( in de zin van: relatiemateriaal) en er van baalt dat het contact nu plots zo stroef verloopt.

Voor haar gedrag zijn meerdere mogelijke oorzaken aan te wijzen. Als eerste vinden vrouwen het trouwens helemaal niet leuk als een man als een hondje achter haar aan loopt. Ik beweer niet dat jij dit doet, maar schijnbaar ben jij wel degene die het meeste contact met haar opneemt. Haar reactie daarop betekent duidelijk dat ze er niet van gecharmeerd is. Neem dus wat afstand en probeer het leven naast haar meer op te richten, ga uit met vrienden, ontmoet nieuwe mensen e.d.. Laat haar naar jou toe komen!
Ook een mogelijkheid is het dat er iets is voorgevallen tussen jullie 2-en wat zij niet zo waardeert. Heb je haar misscvhien gekwetst zonder dat je dat doorhad??
En ja...friend zone...en deze misschien al wel voorbij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dansendevlok op 27-01-2011 20:35:00 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:29:42 #27
284796 clairan
I like you a lot lot.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:33:52 #28
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91960908
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef icckk het volgende:
Maar het beste is om nooit meer met haar te praten...
Wat is dit nou weer voor een domme oplossing? Wat een drama omdat je vriendinnetje eventjes wat minder reageert. :{ Neger haar gewoon eens een tijdje en laat haar het initiatief tot contact nemen. Als dat niet gebeurt dan weet je meteen wat je plaats is.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:01:51 #29
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91963038
Er is bij jullie niets uit gegroeid en nu heeft ze een ander die haar gedachten meer domineert dan jij.
En omdat ze daardoor minder met jou bezig is, heeft ze ook minder behoefte aan jou te spreken / te smssen. Jullie groeien gewoon uit elkaar, dit soort dingen gebeuren, vooral na heel intensief contact zonder romantiek.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91965144
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef icckk het volgende:

[..]

dan zegt ze: "Niks hoezo?"
ze zegt dat er niks aan de hand is, maar toch praat ze de laatste tijd veel minder etc.

En nee, ik was niet stikjaloers, ik hoef haar absoluut niet als vriendin, daar is ze me te waardevol voor,
Je kunt inderdaad beter een meisje als vriendin nemen die niet zo waardevol is ^O^
pi_91967313
Ik snap TS wel denk ik, Hij is gewoon gek op die meid en vind het gewoon kut dat ze zich opeens anders gedraagt. Dat ze niet meer zoals in het begin spontaan smsjes stuurde of msn gesprekken begon. Ergens heeft hij het gevoel dat ze hem heeft afgewezen maar hij kan dat niet accepteren en haar niet loslaten. Dan gaat hij waarschijnlijk weer denken aan de tijd dat ze nog zo spontaan reageerde en nu opeens niet meer en kan moeilijk begrijpen waarom ze zo doet. Hij durft niet aan haar te vragen waarom ze zo opeens doet want hij is als de dood om afgewezen te worden en dat het dus definitief over is. Ergens heeft hij het gevoel dat er nog een kans is dat het goed komt maar hij durft niet aan haar te vragen waarom ze zich opeens afstandelijker gedraagt om het niet helemaaal te verkloten.
Advies heb ik niet. Alleen om haar zo snel mogelijk proberen te vergeten en je op andere dingen richten zodat je niet telkens aan haar moet denken.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:17:21 #32
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91967815
Is het trouwens nog steeds hetzelfde meisje TS?

HELP!! (ik ben verliefd maar zij niet op mij)

of

HELP!!!

Je post hier maar 1 soort topics he?
pi_91967840
Had ik ook enkele maanden geleden last van, alhoewel zij meende dat ik daar niet in vast zat - Ja, dat heb ik gewoon gevraagd :D Maargoed, ik praat nu al enkele weken niet met d'r. en het is prima zo :D Het was zeker een leuk meisje, maar als vriend wil ik je gewoon niet. Opgedonderd ermee :D
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:30:58 #34
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91980246
quote:
14s.gif Op donderdag 4 maart 2010 18:50 schreef icckk het volgende:
Ik ben een jongen van 16
quote:
4s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef icckk het volgende:
Hallo,
ik ben een jongen (18)
Je wordt wel erg snel oud, TS. Heb je soms een verouderingsziekte? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91987760
hahaha.

BUSTED
pi_91993539
Het is ZO'N goede vriendin, dat je er alleen maar via SMS en MSN mee praat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91993699
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:30 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

[..]

Je wordt wel erg snel oud, TS. Heb je soms een verouderingsziekte? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')