abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91421711
Ik heb hetzelfde probleem als deze TS: Negeren uit verliefdheid?.
In mijn geval is het een vage kennis, met wie ik sinds kort wat beter op kan schieten. Het was heel gezellig samen en opeens uit het niets negeert hij me.
Hij heeft wel ooit gezegd dat hij nooit meer iets met een meisje wil en ik heb hem toen beloofd dat ik niet verliefd op m zou worden. Is hij nu bang dat ik alsnog verliefd op hem ben? Of is er wat anders?

Eerst heb ik geprobeerd gewoon door te gaan met gezellig doen, maar ik werd chagrijnig van de korte antwoorden die ik steeds kreeg en ik ben sinds eergisteren gestopt met contact te zoeken om te zien of hij dan misschien wel tegen mij begint te praten via msn of sms.

Wat te doen? Ik was verrast dat hij aardiger bleek te zijn dan ik dacht en ben erg op hem gesteld geraakt...

Nee ik ben niet verliefd op hem, ja we zijn allebei single.
pi_91421926
ik vind dat negeren altijd zo laf....... vaak betekent het 3 dingen:

- je irriteert me, stop met contact zoeken
- ik ben depressief, haat mijn leven, heb stress etc. etc. laat me met rust, negeren helpt dan toch?
- het gaat goed met me, im onto bigger things now

oftewel in de meeste gevallen zal je aan het langste eind trekken, leg je er maar gewoon bij neer. Hoe kut het ook is.
dont get high on your own supply
pi_91422378
leg je er maar gewoon bij neer. Hoe kut het ook is.
pi_91450509
Zo gemakkelijk geef ik me niet over.
"Goh hij negeert me, hij vind me vast irritant, oké dan zijn we geen vrienden"
Dat zou betekenen dat het werkt en dit gedrag moet afgestraft worden.
Vanmiddag als terugkomt van zn werk ga ik gewoon vragen wat er is.
Watjes :')
pi_91450973
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:32 schreef Jessy_A het volgende:
Juist, waarom zou je jezelf zo passief opstellen als je merkt dat er misschien iets aan de hand is.

Respect voor de gene die gewoon recht door zee zijn en er voor gaan.

Succes

P.S dit is neem ik aan een andere jongen dan uit je vorige topic? >_>
hey sexy, ooohhh you already know!
  maandag 17 januari 2011 @ 14:11:16 #6
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_91461658
En en? Wat zei hij, k ben wel nieuwsgierig. :P

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:04 schreef backgammon het volgende:

Dat hoop ik wel voor je, aangezien een net gedumpte jongen die je negeert geen goed nieuws is. :P

[ Bericht 89% gewijzigd door clairan op 17-01-2011 15:44:56 ]
pi_91466272
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:04 schreef backgammon het volgende:

[..]
Jep, op deze ben ik niet verliefd. O-)
  maandag 17 januari 2011 @ 17:35:53 #8
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91472151
Kan je niet vragen of hij ergens met jou wilt afspreken zodat je het kan uitpraten? Hmm al kan dat weer te veel als een date over komen.

Nou ik zou hem er toch op aanspreken. Het is overigens ook mogelijk dat hij toch wat begon te voelen en daar van schrok.

Hoe dan ook, succes en laat even weten hoe het na zijn werk gegaan is :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91480505
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:32 schreef Jessy_A het volgende:
jah goed als je iemand nog ziet, dagelijks of whatever dan zou ik diegene ook confronteren. Echter is het meestal zo dat je diegene niet dagelijks ziet, maar dat het contact echt bestond uit afspreken etc. etc.
dont get high on your own supply
pi_91582476
Ik wilde m net aanspreken op msn toen hij zelf begon te praten en opeens was het weer gezellig. Toen hij een tijdje later weer kort af werd vond dit gesprek plaats:

Jess_A zegt (20:08):
je bent niet zo spraakzaam vanavond
is er iets aan de hand?
hij zegt (20:08):
ben ik dat ooit geweest?
Jessy_A zegt (20:08):
best wel
hij zegt (20:09):
o
Jessy_A zegt (20:09):
maar ik hoef me geen zorgen te maken dus
nee

Dus ja, wat doe je dan.. :|W
pi_91589015
alsnog irl aanspreken en zeggen wat je dwars zit. Niet over msn doen gaat nooit goed.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:26:03 #12
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_91601233
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
alsnog irl aanspreken en zeggen wat je dwars zit. Niet over msn doen gaat nooit goed.
Ik zou juist denken dat MSN beter werkt, het is toch makkelijker iets te typen dan te zeggen? Maar misschien is hij niet zo'n type, spreek weer met hem af en als het ter sprake komt (of iets in die richting) vraag hem er dan alsnog naar.
pi_91602218
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef Jessy_A het volgende:
Ik wilde m net aanspreken op msn toen hij zelf begon te praten en opeens was het weer gezellig. Toen hij een tijdje later weer kort af werd vond dit gesprek plaats:

Jess_A zegt (20:08):
je bent niet zo spraakzaam vanavond
is er iets aan de hand?
hij zegt (20:08):
ben ik dat ooit geweest?
Jessy_A zegt (20:08):
best wel
o
Jessy_A zegt (20:09):
maar ik hoef me geen zorgen te maken dus
nee

Dus ja, wat doe je dan.. :|W
Typisch vrouwen dit. Voor een man is het volkomen normaal om niet continu alleen maar aan het ratelen te zijn. Mannen praten om informatie uit te wisselen, vrouwen praten om geluid te maken. Als een man even geen informatie heeft, zegt-ie dus ook niets. Je moet je pas zorgen als een man alleen maar loopt te lullen zonder daadwerkelijk iets te zeggen, dat is waarschijnlijk een teken dat-ie niet lekker in z'n vel zit.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:37:04 #14
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_91654250
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef thabit het volgende:

Typisch vrouwen dit. Voor een man is het volkomen normaal om niet continu alleen maar aan het ratelen te zijn. Mannen praten om informatie uit te wisselen, vrouwen praten om geluid te maken. Als een man even geen informatie heeft, zegt-ie dus ook niets. Je moet je pas zorgen als een man alleen maar loopt te lullen zonder daadwerkelijk iets te zeggen, dat is waarschijnlijk een teken dat-ie niet lekker in z'n vel zit.
Dus als mannen me negeren of kortaf doen, dan is het normaal. En als ze gezellig met je praten moet je je zorgen maken?
Ik geloof dat ik maar lesbisch wordt.
pi_91660246
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef clairan het volgende:

[..]

Dus als mannen me negeren of kortaf doen, dan is het normaal. En als ze gezellig met je praten moet je je zorgen maken?
Vrouwen doen dat ook, dus dan schiet je er niks meer op :-P
pi_94702556
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef thabit het volgende:

[..]

Achteraf gezien klopt het wel. Hij was heel klef en kletserig toen we de eerste 3x afspraken, hij was toen net gedumpt.
Het is nu 3 maanden later en hij kwebbelt helemaal niet meer, maar praat zoals die typische mannen ook doen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef clairan het volgende:
[..]

Ik geloof dat je groot gelijk hebt, mannen zijn rare wezens.
  maandag 28 maart 2011 @ 08:43:53 #17
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_94702599
Lesbo topic :')
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  maandag 28 maart 2011 @ 08:48:12 #18
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_94702657
Rawr.
pi_94702706
Misschien is hij gewoon druk bezig en heeft hij geen zin om te reageren, en wilt hij ook niet gemeen lijken door te zeggen "laat me met rust ik ben bezig"

Ben soms ook wel een film aan het kijken of game aan het spelen, en als mensen dan tegen me praten op msn negeer ik ze meestal of geef ik ze korte antwoorden, hopende dat degene die met je praat vanzelf wel doorhebt dat je er even geen zin in heb.

Gewoon met rust laten dus, als hij zin heeft om met je te praten zegt hij vanzelf wel meer als "ja" of "nee"
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_94708720
En ja hoor weer een topic gebaseerd op dat iemand raar reageert op msn. 8)7
Pas op hoor straks word die virtueel boos
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 12:31:27 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94708814
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:52 schreef Cubewood. het volgende:
Misschien is hij gewoon druk bezig en heeft hij geen zin om te reageren, en wilt hij ook niet gemeen lijken door te zeggen "laat me met rust ik ben bezig"

Ben soms ook wel een film aan het kijken of game aan het spelen, en als mensen dan tegen me praten op msn negeer ik ze meestal of geef ik ze korte antwoorden, hopende dat degene die met je praat vanzelf wel doorhebt dat je er even geen zin in heb.

Gewoon met rust laten dus, als hij zin heeft om met je te praten zegt hij vanzelf wel meer als "ja" of "nee"
Je kunt je natuurlijk ook afmelden bij MSN ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94708824
Ook hier zeg ik : verwijder MSN, stop je SMS bundel, en baseer je gevoelens voortaan op real life ontmoetingen.

Scheelt je een hoop kopzorgen. :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94709094
anders laten negeren door marvin de neger. Dan moet het voor hem wel duidelijk zijn dat je niet verliefd bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')