Juist, waarom zou je jezelf zo passief opstellen als je merkt dat er misschien iets aan de hand is.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:32 schreef Jessy_A het volgende:
Zo gemakkelijk geef ik me niet over.
"Goh hij negeert me, hij vind me vast irritant, oké dan zijn we geen vrienden"
Dat zou betekenen dat het werkt en dit gedrag moet afgestraft worden.
Vanmiddag als terugkomt van zn werk ga ik gewoon vragen wat er is.
Watjes
Dat hoop ik wel voor je, aangezien een net gedumpte jongen die je negeert geen goed nieuws is.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:04 schreef backgammon het volgende:
P.S dit is neem ik aan een andere jongen dan uit je vorige topic? >_>
Jep, op deze ben ik niet verliefd.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:04 schreef backgammon het volgende:
[..]
P.S dit is neem ik aan een andere jongen dan uit je vorige topic? >_>
jah goed als je iemand nog ziet, dagelijks of whatever dan zou ik diegene ook confronteren. Echter is het meestal zo dat je diegene niet dagelijks ziet, maar dat het contact echt bestond uit afspreken etc. etc.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:32 schreef Jessy_A het volgende:
Zo gemakkelijk geef ik me niet over.
"Goh hij negeert me, hij vind me vast irritant, oké dan zijn we geen vrienden"
Dat zou betekenen dat het werkt en dit gedrag moet afgestraft worden.
Vanmiddag als terugkomt van zn werk ga ik gewoon vragen wat er is.
Watjes
Ik zou juist denken dat MSN beter werkt, het is toch makkelijker iets te typen dan te zeggen? Maar misschien is hij niet zo'n type, spreek weer met hem af en als het ter sprake komt (of iets in die richting) vraag hem er dan alsnog naar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
alsnog irl aanspreken en zeggen wat je dwars zit. Niet over msn doen gaat nooit goed.
Typisch vrouwen dit. Voor een man is het volkomen normaal om niet continu alleen maar aan het ratelen te zijn. Mannen praten om informatie uit te wisselen, vrouwen praten om geluid te maken. Als een man even geen informatie heeft, zegt-ie dus ook niets. Je moet je pas zorgen als een man alleen maar loopt te lullen zonder daadwerkelijk iets te zeggen, dat is waarschijnlijk een teken dat-ie niet lekker in z'n vel zit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef Jessy_A het volgende:
Ik wilde m net aanspreken op msn toen hij zelf begon te praten en opeens was het weer gezellig. Toen hij een tijdje later weer kort af werd vond dit gesprek plaats:
Jess_A zegt (20:08):
je bent niet zo spraakzaam vanavond
is er iets aan de hand?
hij zegt (20:08):
ben ik dat ooit geweest?
Jessy_A zegt (20:08):
best wel
hij zegt (20:09):
o
Jessy_A zegt (20:09):
maar ik hoef me geen zorgen te maken dus
hij zegt (20:09):
nee
Dus ja, wat doe je dan..
Dus als mannen me negeren of kortaf doen, dan is het normaal. En als ze gezellig met je praten moet je je zorgen maken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef thabit het volgende:
Typisch vrouwen dit. Voor een man is het volkomen normaal om niet continu alleen maar aan het ratelen te zijn. Mannen praten om informatie uit te wisselen, vrouwen praten om geluid te maken. Als een man even geen informatie heeft, zegt-ie dus ook niets. Je moet je pas zorgen als een man alleen maar loopt te lullen zonder daadwerkelijk iets te zeggen, dat is waarschijnlijk een teken dat-ie niet lekker in z'n vel zit.
Vrouwen doen dat ook, dus dan schiet je er niks meer op :-Pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef clairan het volgende:
[..]
Dus als mannen me negeren of kortaf doen, dan is het normaal. En als ze gezellig met je praten moet je je zorgen maken?
Ik geloof dat ik maar lesbisch wordt.
Achteraf gezien klopt het wel. Hij was heel klef en kletserig toen we de eerste 3x afspraken, hij was toen net gedumpt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Typisch vrouwen dit. Voor een man is het volkomen normaal om niet continu alleen maar aan het ratelen te zijn. Mannen praten om informatie uit te wisselen, vrouwen praten om geluid te maken. Als een man even geen informatie heeft, zegt-ie dus ook niets. Je moet je pas zorgen als een man alleen maar loopt te lullen zonder daadwerkelijk iets te zeggen, dat is waarschijnlijk een teken dat-ie niet lekker in z'n vel zit.
Ik geloof dat je groot gelijk hebt, mannen zijn rare wezens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef clairan het volgende:
[..]
Dus als mannen me negeren of kortaf doen, dan is het normaal. En als ze gezellig met je praten moet je je zorgen maken?
Ik geloof dat ik maar lesbisch wordt.
Je kunt je natuurlijk ook afmelden bij MSNquote:Op maandag 28 maart 2011 08:52 schreef Cubewood. het volgende:
Misschien is hij gewoon druk bezig en heeft hij geen zin om te reageren, en wilt hij ook niet gemeen lijken door te zeggen "laat me met rust ik ben bezig"
Ben soms ook wel een film aan het kijken of game aan het spelen, en als mensen dan tegen me praten op msn negeer ik ze meestal of geef ik ze korte antwoorden, hopende dat degene die met je praat vanzelf wel doorhebt dat je er even geen zin in heb.
Gewoon met rust laten dus, als hij zin heeft om met je te praten zegt hij vanzelf wel meer als "ja" of "nee"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |