En die nieuwe vriend van haar?quote:
net zo oud dan mij.. het is alleen geen nerd ofzo..quote:
ik denk dat ze wel boos wordt als ze ziet hoe jij aan het spellen bent. Gastquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:01 schreef icckk het volgende:
[..]
net zo oud dan mij.. het is alleen geen nerd ofzo..
en ik wil haar echt! alleen ik wil ook niet dat zei boos is op mij omdat ik haar relatie kapot probeer te maken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef noksala het volgende:
Ga gewoon een beetje stalken tussen die twee. Wanneer het met dat joch uit is heeft ze liefdesverdriet, en komt ze naar jou toe. Dan hoef je haar nog alleenmaar intepalmen....
....en happy end
Kun jij dit soort dingen niet zelf verzinnen?
Met het laatste deel van het liefdesverdriet bij mij uithuilen ben ik voor... maar ik zie die kerel nooit, hoe wil ik dan in gods naam hun relatie kapotmaken?!quote:
Anders hou je even je gemak. Ze wil je niet, daar kun je weinig aan veranderen. Laat die wanhoop varen, richt je op jezelf en je eigen leven.. dan is de kans dát haar gevoel voor jou ooit gaat veranderen in ieder geval groter dan door zo dwangmatig bezig te zijn met ervoor te zorgen dat ze je wil. Maar I wouldn't hold my breath.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:39 schreef icckk het volgende:
Maar wat moet ik doen zodat ze me wel weer wil. Want het gaat nu juist super goed tussen ons.. en ik wil da nie verpesten!
Kan iemand HELPEN please!
Gast, alsof je iemand kan dwingen om verliefd op jou te worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:39 schreef icckk het volgende:
Maar wat moet ik doen zodat ze me wel weer wil. Want het gaat nu juist super goed tussen ons.. en ik wil da nie verpesten!
Kan iemand HELPEN please!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |