Mission accomplishedquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:52 schreef icckk het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ik haar dan helemaal neuk!
Neuken is toch juist je doel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:52 schreef icckk het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ik het dan helemaal verneuk!
Nee man, wat kan er gebeuren?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:52 schreef icckk het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ik het dan helemaal verneuk!
Da ze me op school nog nie meer aankijkt. En da ze t tegen haar vriendinnen zegt, Dan zijn de poppen aan het dansen!quote:
Hij heeft weinig zelfvertrouwen, anders had hij het al gevraagdquote:
Hoe moet je zoiets vragen dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft weinig zelfvertrouwen, anders had hij het al gevraagd
Ga gewoon normaal met haar om,vraag om dingen samen te doen, ook na schoolquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:58 schreef icckk het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets vragen dan?
Wa vind jij van mij?????
Vragen of ze mee gaat brommers kiekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:58 schreef icckk het volgende:
[..]
Wa vind jij van mij?????
Je bent 16. Volgens mij mag je nu bier drinken dus zou ik haar uitvragen mee iets te drinkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:58 schreef icckk het volgende:
[..]
Wa vind jij van mij?????
haha... mr in da boerengat is weinig te doen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Je bent 16. Volgens mij mag je nu bier drinken dus zou ik haar uitvragen mee iets te drinken
Geen idee, nog nooit gedaan, ik durf niet eens op msn een gesprek te voerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:58 schreef icckk het volgende:
[..]
Wa vind jij van mij?????
Maar ik weet niet of die mij wel leuk vind!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Spreek je haar op school niet? Als je wel normale gesprekken met haar kan hebben, dan moet je haar een keertje vragen om samen iets te gaan doen (alleen). Vraag gewoon of ze bij jou een keertje DVD wil komen kijken.
Je hoeft toch niet iemand leuk te vinden om er een film mee te blieken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:13 schreef icckk het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of die mij wel leuk vind!!
Dat is juist het punt. Je nodigt haar uit om te kijken of ze jou leuk vindt. Let op haar lichaamstaal en wat ze zegt, flirt met haar en kijk hoe ze reageert. Als ze jou niet leuk vind dan moet je haar maar vergeten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:13 schreef icckk het volgende:
[..]
Nodig haar gewoon uit en als je het eng vindt/niet aandurft, kan je aan haar vragen of ze een vriendin wilt meenemenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:13 schreef icckk het volgende:
[..]
wie/wat is TS?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Superlam het volgende:
Alsof ze een film met TS wil gaan kijken als ze hem niet moet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |