niks.. als het een tonijn moot is die op de grillplaat ligtquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik voel een friet - patat discussie aan komen. Ik doe niet mee, ik heb gisteren glansloos verloren van Ragboer, geloof ik
Ik noem het altijd patatpanquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil dat wel eens horen als je bij bekenden bent
Wat is dan mis met pizza Tonno?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niks.. als het een tonijn moot is die op de grillplaat ligt
Vetkaai!quote:
Atdhe, Vipstand... Gewoon ff zoeken en je hebt een stream.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja verdomme wordt Ajax gewoon niet uitgezonden
dat is geen tonijnmoot.. vaak tonijn uit blikquote:
Komt straks nog wel, was gisteren ook zo met PSV.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja verdomme wordt Ajax gewoon niet uitgezonden
Nou met de wedstrijd van psv heb je niks gemist als je die niet gezien hebt. Die was me saai.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Komt straks nog wel, was gisteren ook zo met PSV.
waarom heb je mijn zin veranderdquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef Amoeba het volgende:
WHAHAHA IK HAD DE LAPO EN DEED NIET EENS MN BEST HILARISCH TOG JAMAN??!!??![]()
![]()
![]()
Moeilijke etersquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is geen tonijnmoot.. vaak tonijn uit blik
Welke?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom heb je mijn zin veranderd
Hoi Paul, wat hoop je op de loting van vanavond?quote:
Een wattus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoi. Ik ga een labret piercing laten zetten als ik 16 ben.
Hoi, ok.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niet doen. Geloof me.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik hou toevallig van kwaliteitquote:
Is dat mooi dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel of niet doen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom met de duim omlaag
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
snif
Krijg hem niet meer van text only af
Ben serieus in slaap gevallen, alweer. Maar was gister ook nogal ziek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou met de wedstrijd van psv heb je niks gemist als je die niet gezien hebt. Die was me saai.
Niet doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel of niet doen?
Moet iedereen zelf weten, maar je wordt meteen in een hokje geplaatstquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel of niet doen?
hoooooooooiquote:
Beter nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel of niet doen?
Waar? en wat voorn piercing?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel of niet doen?
Oh istie dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Paul, wat hoop je op de loting van vanavond?
Tonijn uit blik is niet lekker. Maar die pizza is wel te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is geen tonijnmoot.. vaak tonijn uit blik
Foutje, neucken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom met de duim omlaag
Vanavond, na Ajax-Nac als het goed is.quote:
Ik ga wel film kijken. Kijk de samenvatting en loting wel vanavondquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Atdhe, Vipstand... Gewoon ff zoeken en je hebt een stream.
Ik moest het ook even googlenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar dus
Ik heb hem afzitten kijken.. Waarom weet ik ook niet. Want was echt niks aan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ben serieus in slaap gevallen, alweer. Maar was gister ook nogal ziek.
Nee, het ziet er gewoon niet uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tast je tandvlees etc aan.![]()
Niet bij mij, het zit hoger
Ik had jou ouder ingeschatquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel of niet doen?
Nja, bij de een is het mooi bij de ander niet, maar het blijft jouw keus.quote:
Ik wat voor hokje zou jij me kunnen plaatsen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moet iedereen zelf weten, maar je wordt meteen in een hokje geplaatst
Neem je ook een tattoo?quote:
Een klein hokje in mijn kamer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wat voor hokje zou jij me kunnen plaatsen dan
Als jij die laat zetten, krijg je van mij een ketting met je naam erop, van ECHT namaak goud ok?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als jij die laat zetten, krijg je van mij een ketting met je naam erop, van ECHT namaak goud ok?
Bij een winkel stond iemand voor mij bij de kassa die had heel z'n gezicht onder tattoo'squote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Oceanview het volgende:
In Berlijn zag ik eens in de metro/trein een man met 20 piercingen op zijn gezicht ofzo
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Split gelijk je tong even
En het rare is elke keer als wij weer met OV(hihi OV) zaten er een stuk 2/3 in die hun hele gezicht hebben vol gepiercdquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij een winkel stond iemand voor mij bij de kassa die had heel z'n gezicht onder tattoo's
En door piercings word je eerder geraakt door de bliksemquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Piercings en tatoo's werken toch verslavend?
heb je er 1 dan heb je er zo 20
ja.. de meesten houden van rotterdams of amsterdams hier geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een van de weinigen die het leuk vindt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ben even pleitos, tot straks
Ik ken dat bij iemandquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Valt mee, heb een koi op mijn been, over 2 weken inkleurenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik was laatst bij Never Say Die tour.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En het rare is elke keer als wij weer met OV(hihi OV) zaten er een stuk 2/3 in die hun hele gezicht hebben vol gepiercd
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moest het ook even googlen
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar dus
Dit.![]()
oh, dat is zo lelijkquote:
Liever op je kin of onder je lip dan niet in het middenquote:
Tegen mij zitten ze ook altijd te zeiken dat ik met een harde geeeeee moet praten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. de meesten houden van rotterdams of amsterdams hier geloof ik
Wat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was laatst bij Never Say Die tour.
Alsjeblieft zeg, dan kun je net zo goed hoer op je voorhoofd laten tattooeren.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh god, dat is nog lelijker
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, dan kun je net zo hoer op je voorhoofd laten tattooeren.
mijn accent is sowieso ruk... maar een zacht g...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Tegen mij zitten ze ook altijd te zeiken dat ik met een harde geeeeee moet praten.
Een wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wil jij ook een labretpiercing?
Gadverdammequote:
Je kan eht nog seriues vragen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wil jij ook een labretpiercing?
quote:
Wel of niet doen?
quote:
Toch even controleren ehquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je kan eht nog seriues vragen!
Baas
Ik denk dat veel mannen het daar overeens zijn. Behalve misschien een tongpiercing, maar dat is alleen vanwege dat ene voordeeltjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
Vind dat zo goor, onnodige ijzerwaren in je bakkes.
Ik ga ook veel gepiercte en getatoeëerde mensen tegenkomen als ik straks bij Megadeth en Slayer staquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK STA IN DAT FILMPJE!
Maar ik zag zo'n 1000 mensen met redelijk wat tattoo's en piercings.
Ik vind het niet mooiquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen het daar overeens zijn. Behalve misschien een tongpiercing, maar dat is alleen vanwege dat ene voordeeltje
Ik weet niet of ik naar Groezrock ga maar als ik daar heen ga zal daar vast ook wel wat rondlopen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga ook veel gepiercte en getatoeëerde mensen tegenkomen als ik straks bij Megadeth en Slayer sta
Navelpiercing vind ik dan weer wel mooi.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
Ik wou altijd een navelpiercing maar sinds de legale leeftijd niet meer
Mijn ex had er 1.. tot die uitgescheurd was.. Was niet zo`n lekker gezicht!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
Flikker eens op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zo kan je je ook laten piercen DV
[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
Ik ook niet, maar een vrouw met tongpiercing heeft toch zo z'n voordelen bij het zoenen en pijpenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zo kan je je ook laten piercen DV
[ afbeelding ]
Enge mensen tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK STA IN DAT FILMPJE!
Maar ik zag zo'n 1000 mensen met redelijk wat tattoo's en piercings.
Doeiiquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga eten maken.. tot later mensjes
Ah bahquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mijn ex had er 1.. tot die uitgescheurd was.. Was niet zo`n lekker gezicht!
en dat is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
popje wil een christina, als ik het goed heb
Doeiquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mooi.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Pizzalucht het volgende:
WTF, ik heb een crack gedownload met klassieke muziek
Eetze enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe dan een navelpiercing.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Fijn. Niemand vindt het mooi dus?
Ik ga het denkik nog steeds doen![]()
En nee, ik heb het niet zo met piercings en tattoeage's. Pijn en alles. Dus de kans dat ik meer neem is 0/10.
jammer, vind het gewoon heel jammerquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
En nee, ik heb het niet zo met piercings en tattoeage's. Pijn en alles. Dus de kans dat ik meer neem is 0/10.
Als jij er tevreden mee bent, is het goed toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oorbel is ook een piercingquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
over pijnlijk gesprokenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nsfw
http://upload.wikimedia.o(...)/Christina_pierc.jpg
Wat is nsfw?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nsfw
Wie gaat hem zetten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nsfw
Not Safe For Workquote:
Dit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Crimyclown het volgende:
Tatoeage zou ik alleen nemen als het echt een betekenis heeft, niet om maar even wat inkt op mijn lichaam te droppen.
Illuminatiquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Zo ga ik als ik 18 ben een driehoekmet het as van m'n moeder op mn pols zetten
Dudequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Heb je geen moeder meer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Nu ben je gewoon aan het trollenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
lolwut?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
probeer dat je verstand maar wijs te maken als het er een naald inschietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
juist niet, hij zit overal boven, dus ook boven de clit
En daar heb je er al zoveel van gezien hequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
meuh, niet doen, de enige piercings die ik geil vind zijn clitpiercings
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar heb je er al zoveel van gezien he
Ik gok op 0.0!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik dacht laat maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we anders even zijn ouders bellen om te melden dat hij moet stoppen met gluren bij de piercing winkel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik dacht laat maar.
hahahaa BURNquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
link?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er zal maar bij je ingebroken worden als je zoon in de finale staat![]()
_____
Ik heb er uhm een stuk of 8 en geen 1 is zomaar een plaatje uit een boek die me wel leuk leek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Crimyclown het volgende:
Tatoeage zou ik alleen nemen als het echt een betekenis heeft, niet om maar even wat inkt op mijn lichaam te droppen.
Hij is goed opgevoed door z'n ouders.quote:
Oke, wat doet ie dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar hij is immens populair bij de vrouwen.
Omdat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zullen we anders even zijn ouders bellen om te melden dat hij moet stoppen met gluren bij de piercing winkel.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, hipsterdriehoek is een ander symbool voor een hartje.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)moeder-saunders.html
vaginale piercings. meer niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het eten staat op
heb ik nog iets gemist?
Spouwerranger kent Ben Saunders nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het eten staat op
heb ik nog iets gemist?
Tja, kan gebeuren.quote:
straks maar weer housen met wat meer luisteraars!quote:
Ik las het in de link van toontje.. No fucking way in hell dat die twee dat eerlijk gewonnen hebben. Kom op, zeg, wie gaat er nu nog die programma's geloven?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft The voice of holland gewonnen
En z'n broertje Popstars
Ik heb een andere muzieksmaak dan de gemiddelde takkeherrie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
straks maar weer housen met wat meer luisteraars!
Mooi dan hoef ik hem straks niet aan te zettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
straks maar weer housen met wat meer luisteraars!
geilquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vaginale piercings. meer niet.
aah dat is die waus van 1 van die kansloze programma's ofnie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Spouwerranger kent Ben Saunders niet
CrimyClown wist niet dat er bij de Saunders was ingebroken op de finaleavond
Je hebt zojuist mij gequotequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik las het in de link van toontje.. No fucking way in hell dat die twee dat eerlijk gewonnen hebben. Kom op, zeg, wie gaat er nu nog die programma's geloven?
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geil
[..]
aah dat is die waus van 1 van die kansloze programma's ofnie?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
DJ, mag ik dit nummer aanvragen?
Nee heb het ook niet zo gevolgd dit jaar, talentenshows beginnen uitgemolken te raken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Spouwerranger kent Ben Saunders niet
CrimyClown wist niet dat er bij de Saunders was ingebroken op de finaleavond
Bij mij wordt het gelijk door het huis geschreeuwd door moeders en dergelijkequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:45 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nee heb het ook niet zo gevolgd dit jaar, talentenshows beginnen uitgemolken te raken.
yaya we houden van Housen! en neem geen Pauze!quote:
en jij hebt daar naar gekeken?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
Waarom kan ik maar 30 sec afspelen in VDJ?
Legale software kopen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
Waarom kan ik maar 30 sec afspelen in VDJ?
Nee, m'n moeder moest het zo nodig zien. En als ik op de laptop aan tafel zit krijg ik wel soms wat meequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en jij hebt daar naar gekeken?
nee toch
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt zojuist mij gequote
Ik geloof er ook niet meer in hoor
Mijn naam gefixt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Allemaal huilies hier. Op bart en Oceanview na.
aah beetje jammerquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder moest het zo nodig zien. En als ik op de laptop aan tafel zit krijg ik wel soms wat mee
je kan eht ook zo bekijken jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Allemaal huilies hier. Op bart en Oceanvieuw na.
Toch best knapquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah beetje jammerheb het gelukkig kunnen ontwijken
Je doet nu zelf ook huiliequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is er mis met zo'n piercing onder je lip? Bij de mensen die ik ken die dat hebben ziet het er gewoon goed uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je kan eht ook zo bekijken ja
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jij ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je doet nu zelf ook huilie
Ik draai wat het volk wil jongen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef Driepink het volgende:
Als fred toch house draait hoEf ik weer niet te luisteren
mijn huisgenootje wou wel kijken.. heeft ze ook gedaan.. op haar eigen slaapkamerquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toch best knap
Iedereen hoorde je eroverIn mijn omgeving dan
Omdat ik PERSOONLIJK eht gewoon niet mooi vindquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n piercing onder je lip? Bij de mensen die ik ken die dat hebben ziet het er gewoon goed uit.
Goed bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn huisgenootje wou wel kijken.. heeft ze ook gedaan.. op haar eigen slaapkamer![]()
en zo gauw iemand er met mij over begon.. liep ik weg, of kapte ik het af..
vind het zo sneu die programma's
Je gaat trouwens wel een beetje op snookie lijken met die piercingquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry. Wat typte ik fout?
heb jij even mazzel dat ik niet van plan ben te gaan draaien!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
Nee Fred maar als je goed zou gaan draaien zou dat niet echt goed zijn voor m'n koppijn
Ook daarvoor was al een selectieronde geweest, waar wel naar uiterlijk werd gekeken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Al was de eerste ronde wel leuktoen ze echt beoordeelden op de zang en niet uiterlijk en dergelijke
Ik kijk best veel tv.. alleen nooit naar naar dat soort programma's of soaps :pquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Al was de eerste ronde wel leuktoen ze echt beoordeelden op de zang en niet uiterlijk en dergelijke
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die gaan zeiken, zielig gaan doen op internet..
omdatquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef Amoeba het volgende:
Hallonn
Wat een kk huildiscussie hier.
Stoer man!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef Amoeba het volgende:
Hallonn
Ik heb de hele dag niet geluisterd, hoe moest ik dat nou weer weten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
kom we doen NOG eens paradise city
hebben jullie echt zo weinig nummers dat deze 3x per dag voorbij moet komen?
Ik ben geen huiliequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga hem vanavond ook draaienquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
kom we doen NOG eens paradise city
hebben jullie echt zo weinig nummers dat deze 3x per dag voorbij moet komen?
elke dag 3x al dagen langquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag niet geluisterd, hoe moest ik dat nou weer weten.
Watte?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
elke dag 3x al dagen lang
je kunt ook voor je show even de playlists doorkijken...
Mensen die zeggen dat andere mensen huilen, zijn zefls huiliesquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef Amoeba het volgende:
Hallonn
Snookie heeft toch 1 int midden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je gaat trouwens wel een beetje op snookie lijken met die piercing
Kerel ik heb dit in 10 minuten voorbereid, aangezien er een gat was. Wie is er trouwens na mij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gast.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je gaat trouwens wel een beetje op snookie lijken met die piercing
Of werk zoeken en niet de heledag Radio onzin luisterenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je dit niet snapt zou ik nog eens goed dingen lezen.quote:
gat = verzoekjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kerel ik heb dit in 10 minuten voorbereid, aangezien er een gat was. Wie is er trouwens na mij?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Of werk zoeken en niet de heledag Radio onzin luisteren
of zeg ik nu iets heel doms
Weet ik toch niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snookie heeft toch 1 int midden?ik wil m rechts.
jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, onz-radio luister ik 24/7.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dan spijt eht mij!quote:
Jij kan geen verzoekjes draaien?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zul je wel iemand moeten hebben, helaas was er niemand trololollo
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=regelsquote:
Ja ken die lijst wel. Weet alleen niet hoe ik aangeef dat ik ze afgespeeld heb.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij kan geen verzoekjes draaien?
U heeft DM met een fantastisch nummer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ken die lijst wel. Weet alleen niet hoe ik aangeef dat ik ze afgespeeld heb.
doe jij maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
Ik wil wel om 18:00 verzoekjes draaien?
Wanneer doe je weer een show met Darcli? En staat de show van gisteren al online?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Lieve mensjes.. Ik ga eßen halen, Tot 8 uur
maak me maar gek Koelkast!quote:
volgende week en neequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer doe je weer een show met Darcli? En staat de show van gisteren al online?
Zelfde dag, zelfde tijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |