lekker kleurrijk en fijn zo'n apart slaap gedeelte. ziet er best groot uit zo op de foto'squote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:26 schreef Mishu het volgende:
Ik had aan mezelf beloofd dat ik nog foto's van mijn eerste en meteen waarschijnlijk laatste studentenkamer zou plaatsen hierVoor het harde werk wat ik er in heb gestopt
![]()
[ afbeelding ]
Zitzakkie..
[ afbeelding ]
Bankie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedje...
[ afbeelding ]
Fotobehangetje.. (don't mind de troep)
[ afbeelding ]
Uitzichtje...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Garderobekastje..
[ afbeelding ]
Wastafeltje..
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat details.
Loecje, bij een beetje logisch nadenken had jezelf ook op het antwoord kunnen komen. Het is relatief lastig om in Amsterdam aan een studentenwoning te komen. Daarbij is de ligging (Amsterdam Noord) perfect. Aangezien je binnen 10 minuten in het centrum bent. Overigens is downloaden wel degelijk (gedeeltelijk) strafbaar. Volgens de Wetgeving over downloaden kun je films, en muziek legaal in beheer hebben. Echter is het strafbaar om software, of games te gebruiken. Daarnaast vervalt de juridische kader tegenwoordig geleidelijk. Jurisprudentie leert ons dat de rechterlijke macht gaandeweg van deze patronage afstapt, http://www.volkskrant.nl/(...)-toch-illegaal.dhtml.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef loecje het volgende:
Floris-Roderick.
als je zoveel tegen die kamer hebt waarom denk je er dan überhaupt over na? ga lekker verder zoeken.
downloaden is niet illegaal dus daar kunnen ze helemaal niets tegen doen. wel tegen extreem data verbruik maar als jij je downloads niet op max snelheid zet is er niets aan de hand.
draadloos kan niet? als jij een kabel hebt, je gooit daar een wifi router op en waarschijnlijk kan je dan zonder problemen draadloos.
wat betreft tv, je kan altijd zelf digitenne aanvragen voor paar euro per maand.
De ligging is wel degelijk perfect. En daar ging het om.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:17 schreef eriksd het volgende:
Tsjonge, waar je allemaal wel niet over kan tobben bij het vinden van een kamer.
En Amsterdam-Noord perfect?
daar geef je zelf ook het antwoord. je stelt te hoge eisen want woningnood. die woningnood is er nu eenmaal dus je moet genoegen nemen met minder. je noemt nu allemaal positieve punten maar hiervoor had ik je enkel over paar negatieve punten horen doordrammen. misschien denk ik dan wel heel makkelijk maar dan maar niet extreem downloaden en geen digitale tv.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:14 schreef Floris-Roderick het volgende:
[..]
Loecje, bij een beetje logisch nadenken had jezelf ook op het antwoord kunnen komen. Het is relatief lastig om in Amsterdam aan een studentenwoning te komen. Daarbij is de ligging (Amsterdam Noord) perfect. Aangezien je binnen 10 minuten in het centrum bent. Overigens is downloaden wel degelijk (gedeeltelijk) strafbaar. Volgens de Wetgeving over downloaden kun je films, en muziek legaal in beheer hebben. Echter is het strafbaar om software, of games te gebruiken. Daarnaast vervalt de juridische kader tegenwoordig geleidelijk. Jurisprudentie leert ons dat de rechterlijke macht geleidelijk van deze bescherming afstapt, http://www.volkskrant.nl/(...)-toch-illegaal.dhtml.
Ik ga er eens rustig over nadenken.
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 18-06-2011 11:37:56 ]
We hebben het over de Cleyndertweg, right?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:18 schreef Floris-Roderick het volgende:
[..]
De ligging is wel degelijk perfect. En daar ging het om.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:27 schreef loecje het volgende:
[..]
daar geef je zelf ook het antwoord. je stelt te hoge eisen want woningnood. die woningnood is er nu eenmaal dus je moet genoegen nemen met minder. je noemt nu allemaal positieve punten maar hiervoor had ik je enkel over paar negatieve punten horen doordrammen. misschien denk ik dan wel heel makkelijk maar dan maar niet extreem downloaden en geen digitale tv.
er is geen woning perfect, zeker geen studentenwoning. ik kan bij mn eigen ook wel negatieve punten opnoemen maar die wegen gewoon niet op tegen alle positieve punten.Dat dacht ik dus ook.. hoe kunnen zij weten wat ik download?SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Downloaden is ook niet illegaal, maar bij de meeste torrentprogramma's kan je het uploaden niet uitzetten.
Deep packet inspection is een schending van de privacy.. volgens mij mag dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef toenie het volgende:
Er zijn meerdere manier om het dataverkeer te controleren, maar de vraag is of dit ethisch ook verantwoord is (ik bedoel, we doen nu toch al moeilijk over downloaden). In het geval dat ze specifiek willen controleren op downloaden, dan zullen ze packetsniffing moeten doen en/of software installeren die groottes van elk gedownload item bij gaat houden. Dat is vrij lastig en daarbij ook nog eens heel duur om zoiets aan te schaffen. Het lijkt me heel vreemd als ze dat systeem hebben runnen, gezien er niet eens wireless internet is..
Nieuwsgroepen ja.. als dat echt voordelen biedt tegenover privé torrent sites dan ga ik dat ook doen.quote:Het punt van downloaden moet je niet erg streng nemen. Dat eventuele voorgangers aan het betalen zijn aan instanties, zal dan te maken hebben dat zij grootte hoeveelheden licentiegeboden software, films en/of muziek hebben aangeboden op het internet (denk aan meer dan 10.000 bestanden). Dan gaat dat over uploaden. Downloaden van films en/of muziek is niet illegaal en ik zie niet in waarom ze dat dan zouden willen blokkeren. Het enige wat ik mij dan nog voor kan stellen is dat ze niet willen dat mensen downloaden met torrents. Want bij torrents zijn vervelend voor je mede-internetgebruikers omdat deze de verbinding soms zo goed als neer halen. Daarnaast moet je bij torrents bijna verplicht uploaden, waarna je weer ten die kwestie aan hikt.
Dus je kunt best downloaden, maar doe dat dan niet met torrents. Er zijn genoeg andere manieren om bestanden binnen te halen.
Wow ziet er goed uit! Viastudentenwoningweb of op een andere manier gekregen? Ik ben wel benieuwd:Pquote:Op zondag 19 juni 2011 21:42 schreef Bhuddy het volgende:
Toffe kamers hier! Mooi die studio's!
Ik woonde vanaf januari in Osdorp, maar sinds 1 juni in de Derde Oosterparkstraat.. Heb een kamer van 18m2 in een pand wat net gerenoveerd is, gedeelde badkamer met bad.. Impressie (vrijwel alles IKEA, maar toch):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img812.imageshack.us/img812/8259/75617697.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img405.imageshack.us/img405/1656/36923749.jpg (copy/paste deze link) ]
Inmiddels is er wel wat aan de inrichting gesleuteld maar dit geeft een goed idee van de sfeerHeb de kamer volledig kaal gekregen, dus geen vloer (IKEA Tundra geworden) en geen gordijnen.
Hoeveel betaal je als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Bhuddy het volgende:
Nein, kamerhulp.nlwil geen reclame maken, maar erg prettig is aan die site dat reageren ook gratis is..
Met de connexxion bussen bij buikslotermeerplein ben ik er in minder dan 10 minuten..quote:Op zondag 19 juni 2011 22:08 schreef icebliss het volgende:
Toen ik nog op de Cleyndertweg woonde kón ik niet eens downloaden omdat iemand de internetkabels in het plafond van de keuken had doorgesneden om zijn eigen server eraan te kunnen hangen (dat werd pas na drie maanden ofzo ontdekt) waardoor ik geen internet hadDegene die dat heeft gedaan om een up- en downloadcentrum oid te maken zal best wel een boete hebben gekregen ja. Maar ik neem aan dat 90% van de huurders die daar zit regelmatig een film of album binnentrekt.
Verder lijkt het mij redelijk onmogelijk om binnen 10 minuten in het centrum te zijn, misschien als de N-Z lijn af is maar anders vraag ik me af welk vervoersmiddel je gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |