Bahahahahahaha geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik dacht dat ik wat anders onder CTRL +V had staan
hoe kan dat nouquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb geen zin meer, maar ben nog niet klaar
Moet morgen iets afhebben, maar ze kunnen me wat... ik ga naar huis!quote:
quote:
Hayquote:
poe ik ben blij dat ik weer wat sneller kan reageren en kan quotenquote:
Werkt die quote niet op mobiel dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
poe ik ben blij dat ik weer wat sneller kan reageren en kan quoten
Nee dan druk ik op Quote en dan gebeurt er niks... ik kan wel TT's veranderen en topics schoppen op mn mobiel maar niet quotenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werkt die quote niet op mobiel dan?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dan druk ik op Quote en dan gebeurt er niks... ik kan wel TT's veranderen en topics schoppen op mn mobiel maar niet quoten
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hooi!
Het is Boseenentachtig!
Wat allemachtig prachtig!
Big.
Ik had je net nog een PM gestuur dus ik wist dat je er wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi! Fijn dat je mij ook begroet
Ik verander hem per uur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had je net nog een PM gestuur dus ik wist dat je er was
Waarom heb je nu weer een andere UI?
Wacht maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT er gebeurde heul niks leuks
Gaat er nog wat gebeuren dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik verander hem per uur.
[..]
Wacht maar.
Dat ik op FOK! zit bedoel ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gaat er nog wat gebeuren dan?
ooow oke moet je wel steeds online zijn
ooow oke.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ik op FOK! zit bedoel ik.
Bronquote:To Gijs
Failing to be funny.
What is white and runs through the desert?
A herd of yoghurt
Ik heb al 2 jaar een bwuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow, maar jij bent zielig als je een bwuh hebt
neuh was meer een zo eindelijk thuis en wat minder stress bwuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow, maar jij bent zielig als je een bwuh hebt
okee maar ik ben in een ik vind alles zielig bui, wel minder irritant als mij ik ben geil bui moet ik zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
neuh was meer een zo eindelijk thuis en wat minder stress bwuh
hoi Bos
waarom ben je dan in een alles is zielig bui?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee maar ik ben in een ik vind alles zielig bui, wel minder irritant als mij ik ben geil bui moet ik zeggen
Geenidee, ik wissel wel eens van buien, vanavond ben ik in de ik ben geil buiquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom ben je dan in een alles is zielig bui?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik wissel wel eens van buien, vanavond ben ik in de ik ben geil bui
Geen pics van mijn buikquote:
Geen ideequote:
Lekker openbaarquote:
Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
CC is weer in de ik ben geil bui
Deze post bevalt mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
CC is weer in de ik ben geil bui
Waarom niet dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie niet
jammer dat we haar niet meer op TC kunnen zien
Volgens mij zijn die 72 uur allang voorbijquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie niet
Jullie misschien niet nee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie niet
Want dat komt door mij, wil je zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
hihi straks word ze weer gebanned
Wacht even kijken of ik mijn cam aan kan doen op TCquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kan deze keer weer op TC. Laptop is eindelijk weer terug in huiss.
Hoe dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tof. Wist je dat je ook gewoon unbanned kan worden?
Wist je dat dat gelul is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tof. Wist je dat je ook gewoon unbanned kan worden?
Ik was gebanned door TC zelf ik kon wel in TC komen alleen mn cam niet aandoenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan de moderator doen met /forgive list
Ja en als je zelf nou de mod bentquote:
Ohwquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik was gebanned door TC zelf ik kon wel in TC komen alleen mn cam niet aandoen
Da's kut:Pquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja de enige optie was 72 uur wachten
CCquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Merel![]()
[..]
ja en ik weet niet eens wat ik fout deed
Ik zou dat topic zo gemaakt kunnen hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
excuses en moderatoraanvraag
dit topic
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou dat topic zo gemaakt kunnen hebben
Je kan sowieso niet op nee stemmen want dan stem je alsnog op Jaquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kan sowieso niet op nee stemmen want dan stem je alsnog op Ja
Je schijnt je bifi naar haar te moeten opsturen en remlof pijpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen reactie terug van Yvonne. Wat een verassing
Heb je een PM gestuurd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen reactie terug van Yvonne. Wat een verassing
Allang gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je schijnt je bifi naar haar te moeten opsturen en remlof pijpen
Ja.quote:
Daar zijn dus de echte newbs aan te herkennen,quote:
Bedanktquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar zijn dus de echte newbs aan te herkennen, [ afbeelding ]
Yvonne haat PM'squote:
Dat weet iedereen, maar ik hoorde van bepaalde personen dat mod aanvragen veel beter persoonlijk gestuurd konden worden omdat forum@fok.nl door alle (F)A's gelezen wordt, en PM's niet.quote:
En Yvonne heeft geen mailadres denk je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat weet iedereen, maar ik hoorde van bepaalde personen dat mod aanvragen veel beter persoonlijk gestuurd konden worden omdat forum@fok.nl door alle (F)A's gelezen wordt, en PM's niet.
Tuurlijk wel. Yvonne@fok.nlquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En Yvonne heeft geen mailadres denk je?
Omdat, ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom blijf ik lachen als ik naar Zero kijk![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Maar dan kunnen we niet FOK!kenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef tdrone het volgende:
BOEK EEN KAMER CC EN ZEROKU DIT GAAT ECHT TE FURR![]()
jij had toch een nieuwe foon om dat mee te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we niet FOK!ken
Ik niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij had toch een nieuwe foon om dat mee te doen
Welke autist gaat er nou tijdens het neuken FOK!kenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij had toch een nieuwe foon om dat mee te doen
tong zal dat vast wel doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welke autist gaat er nou tijdens het neuken FOK!ken
ja misschien als je bezig bent met voorspel dat het wel kan....quote:
quote:
wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Gelukkig heeft hij ook geen FA gedate enzo.
Tong heeft een tijdje een relatie gehad met Shmoops.quote:
oke, tja ik verdiep me niet in FOK!relatiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tong heeft een tijdje een relatie gehad met Shmoops.
Horace is het.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, tja ik verdiep me niet in FOK!relaties
Bedankd voor je sdeun ensoquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
___!
Dit valt niet onder FOK!relaties, maar onder FOK!basiskennis
Weet jij wie Bupatih is dan en waarom hij nog steeds een mooi streepje door zijn naam heeft,quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
___!
Dit valt niet onder FOK!relaties, maar onder FOK!basiskennis
ik patrick of Art maar neig nog steeds meer naar Art (alhoewel patrick vorige week erg verdacht deed)quote:
Het is Karin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik patrick of Art maar neig nog steeds meer naar Art (alhoewel patrick vorige week erg verdacht deed)
Eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet jij wie Bupatih is dan en waarom hij nog steeds een mooi streepje door zijn naam heeft, [ afbeelding ]?
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
___!
Dit valt onder FOK!basiskennis
Ik zou het op elkaar doen, dat neukt wat makkelijker.quote:
nu je het zegtquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou het op elkaar doen, dat neukt wat makkelijker.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:37 schreef static het volgende:
Ik vind het alleen jammer van CC, die zat goed op haar plekje in SHO.
In de wc zul je aardig nat worden. Ik zou het op de wc doen.quote:
waar haal je al die levenskennis vandaan manquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de wc zul je aardig nat worden. Ik zou het op de wc doen.
Ik lees iedere avond het Nieuwe Testament door.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
waar haal je al die levenskennis vandaan man
Het is toch al nat dan dus wat maakt dat uit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de wc zul je aardig nat worden. Ik zou het op de wc doen.
Daar kan tdrone goed zelf voor zorgen denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is toch al nat dan dus wat maakt dat uit?
Als je droog blijft is het ook zo pijnlijk
Ja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar kan tdrone goed zelf voor zorgen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen.quote:
bij jakhalzen een gast die in een kring staat om allemaal instrumenten heen die bespeeld worden door bewegingssensoren (dus als hij beweegt beginnen er instrumenten te spelen) Maar om hem te bespelen moet hij naakt zijnquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik sta er tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef tdrone het volgende:
aawh wat lief tdroneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik flik het weer. Het meest kansloze topic van de dag. Fout in de FAQ.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe doet die man dat toch
je hebt zelf een reactie van Dannyquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik flik het weer. Het meest kansloze topic van de dag. Fout in de FAQ.![]()
![]()
Wat een baas is die Honkeytonk toch, ik zou een moord doen om zijn aars te mogen kussenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
je hebt zelf een reactie van Danny
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat een baas is die Honkeytonk toch, ik zou een moord doen om zijn aars te mogen kussen
dan hoef je mij niet meer te pijpen op de meet..quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat een baas is die Honkeytonk toch, ik zou een moord doen om zijn aars te mogen kussen
En als ik jou nou eerst pijp en daarna pas zijn aars kus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan hoef je mij niet meer te pijpen op de meet..
Ik zou nog een PM naar Yvonne versturen. Nu moet je wel mod worden na dit topic.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
ja dat is wel goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En als ik jou nou eerst pijp en daarna pas zijn aars kus?
want? dan heb ik jouw sperma nog in mn mond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dat is wel goedheeft dan proef je die aars van HT ook niet zo
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En als ik jou nou eerst pijp en daarna pas zijn aars kus?
U jelly?quote:
quote:
24/7/7 is allang geweest?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff denken... nope
[..]
Alsof dat wat uitmaakt... 24/7/7 toch?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
24/7/7 is allang geweest?
quote:
Het is al goed CCquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
24 Juli 2007 is allang geweest
Sorry, ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef welkominspace het volgende:
Tis gewoon dat ik ALTIJD te laat ben![]()
Ik kom even bij je kijkenquote:
Doei Zeroquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
Lezen. Nog voor Ajax afgelopen is weer terug
.
quote:
misschien vanavond laat, maar ik ga weer aan de zuip.. Kusjekroel voor me chick!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
owjee hebben we straks met een dronken NBT te maken?
Kusjekroel terug voor me NBTquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef NBT het volgende:
[..]
misschien vanavond laat, maar ik ga weer aan de zuip.. Kusjekroel voor me chick!
ja ik zag het gelukkig maar ik weet het nog niet dus verpest het nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
De promo van volgende week stond al online
...en dus wie eruit is.
The same old songquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat fijn een medezuchter, wat is er Bos?
Ik ben dan ook een foute jongen. Wat brengt jou hier?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom klinkt dat zo fout uit jouw mond
Tja ik heb een reet die maar niet gedaan wordtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een foute jongen. Wat brengt jou hier?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ik heb een reet die maar niet gedaan wordt
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
en wie komt er meteen weer binnenvallen
Niet echt. Gesprekken werken meestal averechts.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow vervelend
kan je er met iemand over praten Bos?
Sterktequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt. Gesprekken werken meestal averechts.
Dus zomaar even proberen te lezen ofzo.
Wie is de Mol heb ik al laten schieten ..
Handig....quote:
Zou ik maar lekker doen, even rustig, glaasje drinken erbij ofzo...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt. Gesprekken werken meestal averechts.
Dus zomaar even proberen te lezen ofzo.
Wie is de Mol heb ik al laten schieten ..
Hoe was het ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
CC, ik had trouwens vandaag die behandeling die ik gewonnen had he
Ongelukkige maagd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ik heb een reet die maar niet gedaan wordt
Hoe doe je dat nou weer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Omgod ik had vandaag mijn dag niet, het begon met weer eens 2 uur reizen over 12km en eindigde met gepureerde appel in mijn haar
Eerst had ik zoiets van 'aaah fuck dat doet pijn' maar achteraf viel het eigenlijk wel meequote:
het is Donderdag... de geboren pechdag... mijn scooter startte vanochtend niet en tot overmaat van ramp ging mn bh kapotquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Omgod ik had vandaag mijn dag niet, het begon met weer eens 2 uur reizen over 12km en eindigde met gepureerde appel in mijn haar
BH kapot? Hoe doe je dat? En toch niet met anderen erbij zonder dat je naar huis kon he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is Donderdag... de geboren pechdag... mijn scooter startte vanochtend niet en tot overmaat van ramp ging mn bh kapot
Gelukkig had ik op de een of andere manier een reserve in mn tas, maar het was op stagequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
BH kapot? Hoe doe je dat? En toch niet met anderen erbij zonder dat je naar huis kon he?
Aii das ook flink kut jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is Donderdag... de geboren pechdag... mijn scooter startte vanochtend niet en tot overmaat van ramp ging mn bh kapot
Reserve BH meegenomen? Doe je goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig had ik op de een of andere manier een reserve in mn tas, maar het was op stage
Ach joh, iedereen heeft wel eens zo'n dagquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Aii das ook flink kut jadoet je scooter het weer? En je bh hoe heb je dat opgelost.
Nouik was babie food aan het pureren, appelbaan. Dus in de staafmixer ermee, en wil die staaf daarna los halen maar ging stroef, schiet het uit vliegt het de lucht in komt het overal terecht en in mijn haar
Maar ik ben ook dom ben echt de kleinste dingentjes vergeten waarvan ik zei "ah dat doe ik wel even" woepswoepswoeps.
Ga een avondje stappen en drink je zelf kapot. Ik denk dat Theelepel69 jou de kneepjes kan uitleggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh dat niet maar sta te lang droog
ja ik had m net nieuw gekocht ofzo en in mn tas laten zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Reserve BH meegenomen? Doe je goedDat zou echt een van de laatste dingen zijn die ik in mn tas zou stoppen
![]()
[..]
Ach joh, iedereen heeft wel eens zo'n dag![]()
Maar klinkt erg soepel ja
Ah leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik had m net nieuw gekocht ofzo en in mn tas laten zitten
Daarom maak het vaker mee ook met andere collega's dus jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Reserve BH meegenomen? Doe je goedDat zou echt een van de laatste dingen zijn die ik in mn tas zou stoppen
![]()
[..]
Ach joh, iedereen heeft wel eens zo'n dag![]()
Maar klinkt erg soepel ja
Hahah eigenlijk je geluksdag dus, want als ze m niet had overgenomen, was jij dat geweestquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Daarom maak het vaker mee ook met andere collega's dus ja
ach kon er wel om lachen de appelbanaan overal.
Alleen de babie niet want die moest lang wachten![]()
Das leuk babbie pakte de fles niet bij mij en wilde niet drinken, collega lang geprobeert toen tog eindelijk wat gedronken ook al deels eruit getuft, gaat hij 2 scheetjes laten, dus collega van schoot gehaald en legt hem tegen haar aan.
Wat blijkt als ze hem had laten zitten had ze niet onder zijn diaree gezeten, maar door dat ze hem liet liggen welZo apart. Maar ik kon er wel om lachen. Zei wilde het overnemen van me.
Maar rot voor haar want haar broek zat onder
Klopt dat is waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah eigenlijk je geluksdag dus, want als ze m niet had overgenomen, was jij dat geweest
En ik ben even thee drinken
Ja nu maar even proberen dan. Misschien ook verstandig om een ander boek te pakken..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
Zou ik maar lekker doen, even rustig, glaasje drinken erbij ofzo...
[..]
Ja meestal werkt dat wel wat afleidingquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja nu maar even proberen dan. Misschien ook verstandig om een ander boek te pakken..
Die ben ik nog niet tegen gekomenquote:
Dan koop je een 36 en trek je dikke geitenwollen sokken aan! Problem solved.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegen gekomenOf ik zoek verkeerd want weet niet in welke winkels ze dat verkopen.
Dat gaat niet als een schoen te klein isquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan koop je een 36 en trek je dikke geitenwollen sokken aan! Problem solved.
Kut. Je bent scherp.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat gaat niet als een schoen te klein is
Sowieso geen sokken het moet mooi zijnquote:
Verveling. Dan kom ik meestal in SC's binnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
o.us! Ouwe trekveer! Wat brengt jou hier?
ja ik ben wel scherp op zijn tijdquote:
Dan neem je een 37quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Sowieso geen sokken het moet mooi zijn
Nee zonder sokken glip ik er uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ben wel scherp op zijn tijd
[..]
Dan neem je een 37
what the hellquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef o.us het volgende:
Ik heb schoenmaat 46,5 dus jullie hebben geen reden om te klagen.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Verveling. Dan kom ik meestal in SC's binnen
Maar jij draagt geen hakken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef o.us het volgende:
Ik heb schoenmaat 46,5 dus jullie hebben geen reden om te klagen.
Ruikt die naar vis?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ik zit te wachten op een de oude stink computer van mijn schoonouders die ik moet herinstalleren. Ik heb goddomme wel wat beters te doen.
1.90, groot, gespierd, grote voetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
what the hellhoe groot ben jij?
Nee, naar rook. Ze roken namelijk als de uitlaat van een lada op een vochtige koude winterochtend.quote:
Picsquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
1.90, groot, gespierd, grote voeten. Ben een voetballer en zit wel vaak in de fitness. No joke
.
Doe een wasknijper op je neusquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee, naar rook. Ze roken namelijk als de uitlaat van een lada op een vochtige koude winterochtend.
Gewoon Linux installeren, dat zal ze leren! Dat zou ik althans doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ik zit te wachten op een de oude stink computer van mijn schoonouders die ik moet herinstalleren. Ik heb goddomme wel wat beters te doen.
Neem het maar van mij aan. Hij heeft ook een tokus als een heipaal. Ik heb er een week moeilijk van gelopen.quote:
spannend...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Neem het maar van mij aan. Hij heeft ook een tokus als een heipaal. Ik heb er een week moeilijk van gelopen.
zozo grote voetenquote:
Zeg ik toch. Jullie kunnen tenminste vaker schoenen in jullie maten vinden dan ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
spannend...
[..]
zozo grote voeten
ja ik heb wel een standaard maat... 40quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeg ik toch. Jullie kunnen tenminste vaker schoenen in jullie maten vinden dan ik.
Dat zijn best wel grote voeten voor een dame of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb wel een standaard maat... 40
Niet handig o.us. Niet handig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef o.us het volgende:
Dat zijn best wel grote voeten voor een dame of ligt dat aan mij?
Dat valt wel mee hoor, de gemiddelde maat ligt op de 39/40quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat zijn best wel grote voeten voor een dame of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |