Bahahahahahaha geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik dacht dat ik wat anders onder CTRL +V had staan
hoe kan dat nouquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb geen zin meer, maar ben nog niet klaar
Moet morgen iets afhebben, maar ze kunnen me wat... ik ga naar huis!quote:
quote:
Hayquote:
poe ik ben blij dat ik weer wat sneller kan reageren en kan quotenquote:
Werkt die quote niet op mobiel dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
poe ik ben blij dat ik weer wat sneller kan reageren en kan quoten
Nee dan druk ik op Quote en dan gebeurt er niks... ik kan wel TT's veranderen en topics schoppen op mn mobiel maar niet quotenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werkt die quote niet op mobiel dan?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dan druk ik op Quote en dan gebeurt er niks... ik kan wel TT's veranderen en topics schoppen op mn mobiel maar niet quoten
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hooi!
Het is Boseenentachtig!
Wat allemachtig prachtig!
Big.
Ik had je net nog een PM gestuur dus ik wist dat je er wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi! Fijn dat je mij ook begroet
Ik verander hem per uur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had je net nog een PM gestuur dus ik wist dat je er was
Waarom heb je nu weer een andere UI?
Wacht maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT er gebeurde heul niks leuks
Gaat er nog wat gebeuren dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik verander hem per uur.
[..]
Wacht maar.
Dat ik op FOK! zit bedoel ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gaat er nog wat gebeuren dan?
ooow oke moet je wel steeds online zijn
ooow oke.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ik op FOK! zit bedoel ik.
Bronquote:To Gijs
Failing to be funny.
What is white and runs through the desert?
A herd of yoghurt
Ik heb al 2 jaar een bwuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow, maar jij bent zielig als je een bwuh hebt
neuh was meer een zo eindelijk thuis en wat minder stress bwuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow, maar jij bent zielig als je een bwuh hebt
okee maar ik ben in een ik vind alles zielig bui, wel minder irritant als mij ik ben geil bui moet ik zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
neuh was meer een zo eindelijk thuis en wat minder stress bwuh
hoi Bos
waarom ben je dan in een alles is zielig bui?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee maar ik ben in een ik vind alles zielig bui, wel minder irritant als mij ik ben geil bui moet ik zeggen
Geenidee, ik wissel wel eens van buien, vanavond ben ik in de ik ben geil buiquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom ben je dan in een alles is zielig bui?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik wissel wel eens van buien, vanavond ben ik in de ik ben geil bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |