ik had de radio uit ivm snuf zijn repeat non-grappig showquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ookal paar keer gehadAls er een dj wissel was ofzo. En het niet helemaal goed ging dan gaat mijn itunes verder
Populairquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Zo, je bent vast heel populair waar jij woont!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
Avenged Sevenfold [ afbeelding ]
Die ga ik later dit jaar zien
Baasquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
Avenged Sevenfold [ afbeelding ]
Die ga ik later dit jaar zien
Amoeba wilde wel na mij, dat zal om 1700 nu zijn, maar hij reageert neit meer op DMquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:34 schreef mash_ het volgende:
Er is echt een gat van 5 tot 9?volgens het rooster
Om 17:00 is Spaghettivreter toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Amoeba wilde wel na mij, dat zal om 1700 nu zijn, maar hij reageert neit meer op DM
Die wou liever nietquote:
Trekdropquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koffie en trekdrop gaat verrassend goed samen
ik doe het alletwee tegelijk!quote:
wat doe je als PWS?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Succes met werken!
[..]
Ik moet eigenlijk aan pws![]()
Wat is pws?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Succes met werken!
[..]
Ik kan dat nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik doe het alletwee tegelijk!
Als ik daar aan beginnen, eet ik heel de zak leeg en dan ben ik de dag erna nog ziek vanquote:
Ik kan nog heel even blijvenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Succes met werken!
[..]
Hee, ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kan nog heel even blijven10 minuutjes. Ik moet ook PWS doen, dat zou ik vandaag gaan doen want ik was 12 uur uit maar heel de tijd hier radio geluisterd/gemaakt
we moeten weer gaan werken aan de populariteitquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Er vallen echt steeds vaker legen plekken in het rooster
Idd. Ik zou wel willen maar ik moet werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Beter voor onz tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Ah, Easyquote:
Ik eet ook door... maar word er niet ziek vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik daar aan beginnen, eet ik heel de zak leeg en dan ben ik de dag erna nog ziek van
Viel mij ook op iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Ja morgen gaat die gewoon door.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd. Ik zou wel willen maar ik moet werken.
Morgen zijn er ook gaten en ik ben toch vrij. Mash gaat jouw show gewoon door?
Ik had een waterraketquote:
Oke ik misschien ga ik wel na jou weer verder of ik begin wat eerder. Ik vind die witte vlekken in het rooster maar niksquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
ho ik zat nog in het andere topic, fail
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Dat je daar niet ziek van wordtquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik eet ook door... maar word er niet ziek van![]()
haal het ook nooit zelf op.. dan blijf ik door eten
deze gekregen van een klasgenoot die ik heb geholpen met opdrachten
Is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
Ik wil leren hoe ik moet draaien, het lijkt me best leuk
/op leest
Ik had zelfs een nummer voor je gedraait!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
het lijkt mij ook leuk inddquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
/op leest
Sharr de DJ.. Ik ga zeker luisterenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
/op leest
Hey ik luisterde wel! Die hiervoor?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik had zelfs een nummer voor je gedraait!![]()
Kan niet beter toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Oh wat fijn ik tune in hoor ik dit.
Is makkelijk hoor! Zeker Virtual DJ is koekiequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
/op leest
Hier staat uitgebreide info door djkoelkast: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=edcastquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
/op leest
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey ik luisterde wel! Die hiervoor?
Ik kan zelfs live praten danquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sharr de DJ.. Ik ga zeker luisteren
Ik zaalvoetbal altijd op fitnessquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niemand, want het rooster is leeg
Ik moet zaalvoetballen om 1900 uur, dus ik ook niet
gaat niet binnen een uur op.. 3 uurtjes ongeveer.. en drink er wat tussendoor zodat de smaak niet in mijn mond blijft.. maar heb het zelfde met chuppa chups... al ben ik daar nog erger inquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat je daar niet ziek van wordt
Was jij met degene met die dat linkje in het topic had gezet met op het einden die creepy stem?quote:
Ja hoiquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was jij met degene met die dat linkje in het topic had gezet met op het einden die creepy stem?
Ik heb dat met muntendropquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat niet binnen een uur op.. 3 uurtjes ongeveer.. en drink er wat tussendoor zodat de smaak niet in mijn mond blijft.. maar heb het zelfde met chuppa chups... al ben ik daar nog erger in![]()
daarom heb ik haast nooit snoep in huis....ben een gigantische snoepkont
Die heb ik nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was jij met degene met die dat linkje in het topic had gezet met op het einden die creepy stem?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
brada is het een troll of een kloong?
nee het is zpersieboongtoong!!!1
Die ene, die vrije vogel liedje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Iemand nog verzoekjes anders?
quote:
Money for nothing dire straits nog net voor ik weg ga?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Iets van Sabaton, Machine Head of Slayer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Deze mag ook ipv die van mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Money for nothing dire straits nog net voor ik weg ga?
ik had een verzoekjequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ja ik ga wel hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Amoeba wilde wel na mij, dat zal om 1700 nu zijn, maar hij reageert neit meer op DM
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij ook een snoepert?
Nou, linkquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Ik heb ook nog een linkje met een vreselijk Grotterdams accent
Maar ik ga even kijken of ik een programma kan downloaden
Ai,quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wholla kk moeilijke tijde zijn voorbij hahhaahha skeer tijde afgelope
ban voorbij sahbi
Stuur me eens een dm. Dan kan ik in mijn gs kijken. Daar heb ik nog een linkje naar VDJ staanquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Ik heb ook nog een linkje met een vreselijk Grotterdams accent
Maar ik ga even kijken of ik een programma kan downloaden
Ik ook.. Grotterdams is gronings/rotterdams ofzoquote:
Je kan ook jezelf DM-enquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Stuur me eens een dm. Dan kan ik in mijn gs kijken. Daar heb ik nog een linkje naar VDJ staan
Nee Rotterdams uit een grot ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook.. Grotterdams is gronings/rotterdams ofzo. Wat een combinatie
oke.. zal het niet weer zeggenquote:
Ik nog 11 minuten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:49 schreef Snuf. het volgende:
Nog 4 minuten ofzo en dan ga ik naar arbeit
aaawwwquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:49 schreef Snuf. het volgende:
ARBEITEN JA!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:49 schreef Snuf. het volgende:
waar werk je? dan ga ik uit eten.. tot uur of uhmmm 2 ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:50 schreef Snuf. het volgende:
ik denk dat ik wel weer vroeg thuis zal zijn zoveel mensen zullen niet uit eten gaan vandaag
Uiteraardquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er ook Pearl Jam aanwezig bij de DJ?
Wholla in een restaurant hierzo vlak bij mijn huis in Schoonhovenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar werk je? dan ga ik uit eten.. tot uur of uhmmm 2 ofzo
te ver fietsenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla in een restaurant hierzo vlak bij mijn huis in SchoonhovenMaar ze trappen je er wel voor 2 uur uit of je moet een paar honderd euro komen afleveren denk ik
Wholla? was daquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla in een restaurant hierzo vlak bij mijn huis in SchoonhovenMaar ze trappen je er wel voor 2 uur uit of je moet een paar honderd euro komen afleveren denk ik
ik hou wel van fietsen.. alleen mijn fiets houd niet van fietsenquote:
Kthnxbai en veel plezier met afwassen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Snuf. het volgende:
Jongens en meisjes
sletten en slettinnen
eekhoorns en hamsters
katers en poesjes
ik ga jullie verlaten misschien nog een enkele post op de iphone straks maar dat is niet the real thing
GREOTJENS SNUF EN RIA EN DE KITS EN EEN POOTJE VAN REX EN EEN KUSSIE VAN PEOS
Werksequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Snuf. het volgende:
Jongens en meisjes
sletten en slettinnen
eekhoorns en hamsters
katers en poesjes
ik ga jullie verlaten misschien nog een enkele post op de iphone straks maar dat is niet the real thing
GREOTJENS SNUF EN RIA EN DE KITS EN EEN POOTJE VAN REX EN EEN KUSSIE VAN PEOS
AFWASSERS FTWquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kthnxbai en veel plezier met afwassen!
Aaah. ja, de eckte eckte ghetto van Schoonhovenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
dat hoor ik wel eens als ik door de gettho loop
Daar kan ik het slechts mee eens zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Configureren. Hij kan je signaal dat naar je speakers gaat streamen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
Juist, en nu heb ik Edcast, en dan?
Swompiiieeequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:55 schreef Swomp het volgende:
druk druk druk, heb hier al 2 dagen niet meer kunnen posten!
*zet radio aan*
En weer verder.....
Ah, ok, dus dan kan je ook skype gesprekken enzo, opnemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Configureren. Hij kan je signaal dat naar je speakers gaat streamen.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar kan ik het slechts mee eens zijn
Hoe versnel je een liedje in VDJ? Met dat balkje rechts van die draaiplaat dacht ik?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:55 schreef mash_ het volgende:
Kryptonite versneld klinkt best grappig
Jep. Staat ook pitch onderquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe versnel je een liedje in VDJ? Met dat balkje rechts van die draaiplaat dacht ik?
Draai hem versneld!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga Kryptonite draaien. Die staat in mn queu.
Je vergeet een 'e'quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga Kryptonite draaien. Die staat in mn queu.
Versnel deze ff wat dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik straks namelijk nodig hebbenHet nummer duurt nog 7 minuten namelijk
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Zoooo dat nummer wordt even door 5 grote negers in zun kont verkracht
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Zoooo dat nummer wordt even door 5 grote negers in zun kont verkracht
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef Ragboer het volgende:
Verkracht Lynyrd Skynyrd niet met deze versnelde herrie
DUS TOCHquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is de eerste keer.. dat ik een beetje misselijk ben... van trekdrop....
denk je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan nooit leuk zijn om daar naar te kijken![]()
Verkracht Lynyrd Skynyrd niet met deze versnelde herrie!!!!!!!!!!!!quote:
helaas wel... de eerste keer!quote:
nouja, IK zou sowieso niet leuk vinden om naar te kijken. Zo goed?quote:
Succesquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:02 schreef JApieman het volgende:
Ik moet gaan lerendoei!
Ik heb weer genoten van je muziek Toon
quote:Knetterkrankjorum
ondertitel: Knetter de knetter
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 00-00-0000
opleiding: kokgastvrouwdetailhandelsaw
beroep: eeuwige student
hobby's/interesses:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 4518 (gemiddeld 143 per dag)
quote:
Ik denk het ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helaas wel... de eerste keer!
zou het door jou komen
hartstikke bedankt danquote:
Dag Tooontjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou, ik moet ook gelijk gaan, later fans en dingen enzo!
Doei Sharr
In Breda. Voordeur is altijd openquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hartstikke bedankt dan![]()
waar kan ik je opzoeken? moet natuurlijk wel ff rl bedanken
Jouw remix is echt supergoedquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef Amoeba het volgende:
Ok, ff voor de duidelijkheid, is dat kutmuziekje er nog?
Dus dan hoef ik alleen maar daar naar toe te fietsen.. en alle deuren proberen tot ik degene heb die openstaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In Breda. Voordeur is altijd open
Agossie.. moet ik je even troosten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef JApieman het volgende:
Ik dacht net dat dit topic werd gesloten door SwJ omdat ik ergens anders zat en toen zei hij: wat een bagger en toen was ie dicht
Graagquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Agossie.. moet ik je even troosten?
Duurt even, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dus dan hoef ik alleen maar daar naar toe te fietsen.. en alle deuren proberen tot ik degene heb die openstaat
Dat staat ie hier ook, maar heb een dikke trui aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaaaaah nu snap ik waarom ik het koud had
de verwarming stond nog op 15
hmmm miss ander keertjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Duurt even, maar dan heb je ook wat
Logitech G500 jonge.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tevens mijn Razer Mamba niet waarderen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tevens mijn Razer Mamba niet waarderen.
Ik heb een hekel aan dikke kleren..quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat staat ie hier ook, maar heb een dikke trui aan
IK!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef Driepink het volgende:
Komen mijn Posts niet aan ofzo..... Eff testen: Wie wilt naaktfotos van sharr?
PM staat open voor je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef Driepink het volgende:
BRABANT JONGEEEquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Amoeba, ben jij een brabander?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Amoeba, ben jij een brabander?
sharr.rar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef Driepink het volgende:
Wil je mij de foto's ook PMmen?quote:
Ik heb een Limburgs accent blijkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben niet thuis maar volgende keer moet je mij skypen, ik heb ook zoeen accent
FF quotequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.onzinradio.nl/(...)dj_etiquette_en_tips
EINDHOVEN JONGEquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een Limburgs accent blijkt.
U is pseudoduitser?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Limburgquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onjuist, jouwes lijkt beetje op de mijne maar ik praat meestal niet extreem plat op skype. Kan het welquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
het was een garpjenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
Japieman waarom negeren, im in pain!!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onjuist, jouwes lijkt beetje op de mijne maar ik praat meestal niet extreem plat op skype. Kan het wel
Wat?quote:
Als er iets te binnen schiet dan meld ik het welquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aanvullen mag (wel even accountje aanmaken)
Pasta!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Iemand eettips? Ik ben inspiratieloos
Pasta bolognesequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Verhongeren...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Pasta de la/le Markquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Goede tip welquote:
soep, stamppot, wokken, broodquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Pizza Onzin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die pasta niet geweldig vindt. Ik eet het wel, maar niet van hartequote:
Ik zei het omdat ik zo pasta ga eten, tantje lekker moat!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die pasta niet geweldig vindt. Ik eet het wel, maar niet van harte
Oke.. wat is dat?quote:
Pizza tonno is baas, dat is wel een goeiequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Pasta de la/le Mark
pizza Tonno
noodles
Pasta met lekkere sausquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die pasta niet geweldig vindt. Ik eet het wel, maar niet van harte
Het wordt stampot of pizza tonno.. Ik zal er even over denkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soep, stamppot, wokken, brood
gebakken aardappels
Pics.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik lust pasta alleen als ik het behandel als zijnde bami![]()
brabants![]()
![]()
das duidelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het wordt stampot of pizza tonno.. Ik zal er even over denken
pizza tonnoquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het wordt stampot of pizza tonno.. Ik zal er even over denken
Frituur?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
Amoeba zeggen jullie ook vetkaai tegen de frituur
Looking goodquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.onzinradio.nl/(...)dj_etiquette_en_tips
haten tegen Tonijnquote:
dat is dan wel weer jammer... frietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Frituur?
We zeggen friet, frietzaak, friettent of gewoon simpel frietpan.
Wat is mis met tonijn?quote:
Ik voel een friet - patat discussie aan komen. Ik doe niet mee, ik heb gisteren glansloos verloren van Ragboer, geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Driepink het volgende:
Vetkaai ? Wij zeggen serieus patatpan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |