ik had de radio uit ivm snuf zijn repeat non-grappig showquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ookal paar keer gehadAls er een dj wissel was ofzo. En het niet helemaal goed ging dan gaat mijn itunes verder
Populairquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Zo, je bent vast heel populair waar jij woont!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
Avenged Sevenfold [ afbeelding ]
Die ga ik later dit jaar zien
Baasquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
Avenged Sevenfold [ afbeelding ]
Die ga ik later dit jaar zien
Amoeba wilde wel na mij, dat zal om 1700 nu zijn, maar hij reageert neit meer op DMquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:34 schreef mash_ het volgende:
Er is echt een gat van 5 tot 9?volgens het rooster
Om 17:00 is Spaghettivreter toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Amoeba wilde wel na mij, dat zal om 1700 nu zijn, maar hij reageert neit meer op DM
Die wou liever nietquote:
Trekdropquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koffie en trekdrop gaat verrassend goed samen
ik doe het alletwee tegelijk!quote:
wat doe je als PWS?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Succes met werken!
[..]
Ik moet eigenlijk aan pws![]()
Wat is pws?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Succes met werken!
[..]
Ik kan dat nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik doe het alletwee tegelijk!
Als ik daar aan beginnen, eet ik heel de zak leeg en dan ben ik de dag erna nog ziek vanquote:
Ik kan nog heel even blijvenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Succes met werken!
[..]
Hee, ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kan nog heel even blijven10 minuutjes. Ik moet ook PWS doen, dat zou ik vandaag gaan doen want ik was 12 uur uit maar heel de tijd hier radio geluisterd/gemaakt
we moeten weer gaan werken aan de populariteitquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Er vallen echt steeds vaker legen plekken in het rooster
Idd. Ik zou wel willen maar ik moet werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Beter voor onz tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Ah, Easyquote:
Ik eet ook door... maar word er niet ziek vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik daar aan beginnen, eet ik heel de zak leeg en dan ben ik de dag erna nog ziek van
Viel mij ook op iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Ja morgen gaat die gewoon door.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd. Ik zou wel willen maar ik moet werken.
Morgen zijn er ook gaten en ik ben toch vrij. Mash gaat jouw show gewoon door?
Ik had een waterraketquote:
Oke ik misschien ga ik wel na jou weer verder of ik begin wat eerder. Ik vind die witte vlekken in het rooster maar niksquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
ho ik zat nog in het andere topic, fail
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Dat je daar niet ziek van wordtquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik eet ook door... maar word er niet ziek van![]()
haal het ook nooit zelf op.. dan blijf ik door eten
deze gekregen van een klasgenoot die ik heb geholpen met opdrachten
Is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
Ik wil leren hoe ik moet draaien, het lijkt me best leuk
/op leest
Ik had zelfs een nummer voor je gedraait!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
het lijkt mij ook leuk inddquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
/op leest
Sharr de DJ.. Ik ga zeker luisterenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
/op leest
Hey ik luisterde wel! Die hiervoor?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik had zelfs een nummer voor je gedraait!![]()
Kan niet beter toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Oh wat fijn ik tune in hoor ik dit.
Is makkelijk hoor! Zeker Virtual DJ is koekiequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
/op leest
Hier staat uitgebreide info door djkoelkast: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=edcastquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
/op leest
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey ik luisterde wel! Die hiervoor?
Ik kan zelfs live praten danquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sharr de DJ.. Ik ga zeker luisteren
Ik zaalvoetbal altijd op fitnessquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niemand, want het rooster is leeg
Ik moet zaalvoetballen om 1900 uur, dus ik ook niet
gaat niet binnen een uur op.. 3 uurtjes ongeveer.. en drink er wat tussendoor zodat de smaak niet in mijn mond blijft.. maar heb het zelfde met chuppa chups... al ben ik daar nog erger inquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat je daar niet ziek van wordt
Was jij met degene met die dat linkje in het topic had gezet met op het einden die creepy stem?quote:
Ja hoiquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was jij met degene met die dat linkje in het topic had gezet met op het einden die creepy stem?
Ik heb dat met muntendropquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat niet binnen een uur op.. 3 uurtjes ongeveer.. en drink er wat tussendoor zodat de smaak niet in mijn mond blijft.. maar heb het zelfde met chuppa chups... al ben ik daar nog erger in![]()
daarom heb ik haast nooit snoep in huis....ben een gigantische snoepkont
Die heb ik nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was jij met degene met die dat linkje in het topic had gezet met op het einden die creepy stem?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
brada is het een troll of een kloong?
nee het is zpersieboongtoong!!!1
Die ene, die vrije vogel liedje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Iemand nog verzoekjes anders?
quote:
Money for nothing dire straits nog net voor ik weg ga?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Iets van Sabaton, Machine Head of Slayer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Deze mag ook ipv die van mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Money for nothing dire straits nog net voor ik weg ga?
ik had een verzoekjequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ja ik ga wel hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Amoeba wilde wel na mij, dat zal om 1700 nu zijn, maar hij reageert neit meer op DM
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij ook een snoepert?
Nou, linkquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Ik heb ook nog een linkje met een vreselijk Grotterdams accent
Maar ik ga even kijken of ik een programma kan downloaden
Ai,quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wholla kk moeilijke tijde zijn voorbij hahhaahha skeer tijde afgelope
ban voorbij sahbi
Stuur me eens een dm. Dan kan ik in mijn gs kijken. Daar heb ik nog een linkje naar VDJ staanquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Ik heb ook nog een linkje met een vreselijk Grotterdams accent
Maar ik ga even kijken of ik een programma kan downloaden
Ik ook.. Grotterdams is gronings/rotterdams ofzoquote:
Je kan ook jezelf DM-enquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Stuur me eens een dm. Dan kan ik in mijn gs kijken. Daar heb ik nog een linkje naar VDJ staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |