effe op je server de permissions van "uploads" mapje aanpassen.quote:Uploaden van "dwdzj6.jpg" is niet gelukt als gevolg van een fout
Kan map /home/uptzfiwd/domains/triple-sd.nl/public_html/wp-content/uploads/2011/01 niet aanmaken. Is de bovenliggende map beschrijfbaar door de server?
quote:
Als ie goedkoop weggaat, waarom niet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, zal ik er nog eentje kopen en die dan gewoon origineel houden?
http://link.marktplaats.nl/416487361
Ja, als het beneden de 100 euro blijft is het misschien wel de moeite waard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ie goedkoop weggaat, waarom niet!
Ja, dat ligt naast Bolsward.quote:
Tot het einde van het gitaristentopic.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hoeveel TT's komen er nog met de Bradman?
Dat wil zeggen totdat alle vaste klanten tussen 6 plankjes of klei zitten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tot het einde van het gitaristentopic.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat wil zeggen totdat alle vaste klanten tussen 6 plankjes of klei zitten?
Wanneer we allemaal dood zijn, het hoekje om zijn, de laatste adem uit geblazen hebben, onder de zoden liggen.quote:
ohquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wanneer we allemaal dood zijn, het hoekje om zijn, de laatste adem uit geblazen hebben, onder de zoden liggen.
Moet wel duidelijk zijn...
Zet 'm in hier neer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
oh
Ja ik ben dus zegmaar een beetje moe
Anyways, een gitarist die nog een cream slagplaat voor een Les paul nodig hebben?
Anders kan ik 'm net zo goed weggooien
[ afbeelding ]
Om nou voor 1 lullig slagplaatje een topic te openenquote:
Ik weet het goedgemaakt. Doe er een Les Paul bij en ik neem 'm voor je over!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Om nou voor 1 lullig slagplaatje een topic te openen
En voor mensen in 't gitaristentopic hoef ik er geen geld voor hoor.
Azijnfabriek in Roermondquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
Iemand nog (Serieuze) tips voor tenten in het verre noorden, exotische oosten en diepe zuiden om als een combinatie van toffe folk/power metalbands te spelen?
Pinch harmonic met vibrato.quote:
Iduna Drachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
Iemand nog (Serieuze) tips voor tenten in het verre noorden, exotische oosten en diepe zuiden om als een combinatie van toffe folk/power metalbands te spelen?
Ik doe altijd vanuit een gitaarriff. Ik kom er echter steeds vaker achter dat het misschien beter is om vanuit zanglijnen te gaan schrijven, maar ik kan dat niet zo goed...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:18 schreef MagicMedicine het volgende:
Wat vinden jullie fijner bij het schrijven/bedenken van muziek; eerst een gitaarstukje en daarna tekst erbij of andersom?
Romein, Leeuwarden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
Amen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef KaMo het volgende:
Wat is wachten op nieuwe gear toch vervelend!
Jammer. Iets kopen? Ik heb nog wel een xbox 1 te koop/ te ruil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef The_Dean het volgende:
Welke nieuwe gear... ik verwacht helemaal niks...
Als jij een paar honderd euro stort, dan kom ik wat brengenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef The_Dean het volgende:
Welke nieuwe gear... ik verwacht helemaal niks...
Eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
1 van de meest genialere nummers
Zit zoveel in
Tentamen geschiedenis hier bij bouwkunde:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef blckbb het volgende:
toetsweek
laatste dag economie toets van 2 uur
moeilijke hoofdstukken
5 hoofdstukken
![]()
maar gelukkig doe ik geen bouwkundequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tentamen geschiedenis hier bij bouwkunde:
- 3 uur
- Dit boek (700+ pagina's):
[ afbeelding ]
Grootste deel is tentamenstof.
HAhahahahahahaha!! hersenscheet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Welkom, je mag altijd wat posten, maar ga niet iedere hersenscheet hier neergooien
een site als speedyshare daar kan je wat uploaden.
Dan kan je altijd gewoon gezellig meepratenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:22 schreef C-lebrity het volgende:
Ooh ok, ja dan snap ik het wel:)
Ik durf niets te posten nog...
Ok, dan doe ik dat welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan kan je altijd gewoon gezellig meepraten
We praten eignelijk over vanalles, behalve gitaarspelen
It's sad because it's true
Vergelijking hè. En economie pff, beetje weten hoe alles zit en je kunt het makkelijk maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
maar gelukkig doe ik geen bouwkunde
Als ik een gitaar koop wil ik ook dat iets ecth goed is en niet iets wat er "wel mee door kan"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:15 schreef C-lebrity het volgende:
Ach, een fijne strat is niet zo gek duur volgens mij toch?
Mijn stratocastertje was 100euro met versterker(was wel een 2ehandsje, maar goed.. heb geen geld voor een nieuwe).
En er zijn meen ik al leuke nieuwe Squiertjes te koop(Met SSH pickups) voor rond de 300euro, dat is wel te doen toch?
Je moet gewoon kopen wat je cool vindt vind ik altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:27 schreef C-lebrity het volgende:
Nee ok dat is zo, maar goed... ik weet niet hoe lang je speelt..
Want ik spel dan pas, en dan is het natuurlijk niet slim om meteen een dure gitaar ala PRS/BMG/Fender/Gibson/Gretsch/Rickenbacker te kopen.
Je hebt altijd mensen die gaan zeuren dat bijv. Squier troep is en dat je beter duurder kunt kopen, maar uiteindelijk gaat erom hoe je een gitaar vind spelen, klinken etc. En dat kan een Squier van ¤90 zijn en dat kan een Les Paul van ¤100.000+ zijn. Het gaat om de lol en plezier van muziek maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:15 schreef C-lebrity het volgende:
Ach, een fijne strat is niet zo gek duur volgens mij toch?
Mijn stratocastertje was 100euro met versterker(was wel een 2ehandsje, maar goed.. heb geen geld voor een nieuwe).
En er zijn meen ik al leuke nieuwe Squiertjes te koop(Met SSH pickups) voor rond de 300euro, dat is wel te doen toch?
Geweldig dat posten op een telefoonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:50 schreef Iemand91 het volgende:
Maar dat LAN ook aan de vorige eigenaar liggen.
Je Désiré?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
...
Oh, er kunnen spelfouten hier staan maar dat komt omdat ik met m'n Désiré post en dat gaat niet altijd helemaal goed.
dus de reden waarom ik nooit met mijn Désiré (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die gaan zeuren dat bijv. Squier troep is en dat je beter duurder kunt kopen, maar uiteindelijk gaat erom hoe je een gitaar vind spelen, klinken etc. En dat kan een Squier van ¤90 zijn en dat kan een Les Paul van ¤100.000+ zijn. Het gaat om de lol en plezier van muziek maken.
Oh, er kunnen spelfouten hier staan maar dat komt omdat ik met m'n Désiré post en dat gaat niet altijd helemaal goed.
Hier op fok geldt blijkbaar de regel: Hoe meer uitstekende punten, hoe beter. Strats zijn veel te mainstream. Alleen noobs spelen op een strat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:00 schreef C-lebrity het volgende:
Wat vinden de gitaristen hier eigenlijk van Strats?
Ik ben al een tijdje op zoek naar wat lekker geld...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:44 schreef Muchachooo het volgende:
(...) dus ik ben al een tijdje op zoek naar een lekkere tweedehands USA strat...
Bied hier je muziek rotzooi te koop/ruil aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
oh
Ja ik ben dus zegmaar een beetje moe
Anyways, een gitarist die nog een cream slagplaat voor een Les paul nodig hebben?
Anders kan ik 'm net zo goed weggooien
[ afbeelding ]
Geld te veel ofzo?quote:...dus ik ben al een tijdje op zoek naar een lekkere tweedehands USA strat...
Vinger mojo gestuurd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
[..]
Geld te veel ofzo?Voor een gitaar erbij meteen kijken naar een USA..
ontopic:AUW!, snij verdeurie net met een broodmes in m'n hand, net onder m'n linker wijsvinger![]()
Gitaarspelen vandaag word niks, en typen gaat ook al moeilijk,
There goes my world
Ah 2e hands zijn ze al voor 600e te vinden dat valt dan nog wel mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
[..]
ontopic:AUW!, snij verdeurie net met een broodmes in m'n hand, net onder m'n linker wijsvinger![]()
There goes my world
Hoi Braddie, welkom terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:22 schreef C-lebrity het volgende:
Ooh ok, ja dan snap ik het wel:)
Ik durf niets te posten nog...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Weekend! EN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt vriend Thomann
Niceeeeeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Weekend! EN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt vriend Thomann
Nice, laat even weten hoe het bevalt, dan ga ik dat setje misschien ook wel bestellen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Weekend! EN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt vriend Thomann
Ja, k heb wat ideetjes voor dat Unknown Cover topicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien zin om wat samples te nemen ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Weekend! EN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt vriend Thomann
Het is meer een vervanger voor mijn Epi Les Paul. Die is er namelijk uit. Heb nu nog maar één gitaar (als ik mijn 15-jaar oude gebutste Squier van 100 euro niet meetel)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
[..]
There goes my world
bleus is leuk om te spelenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geweldig dat posten op een telefoon![]()
.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:58 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hij heeft 'r een naam gegeven.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dus de reden waarom ik nooit met mijn Désiré () HD op fok! zit
verras onsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje opnemen![]()
FF een leuke backingtrack zoeken
trololol volgens mij had het niks met de backing track te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan eigenlijk helemaal geen blues licksDus ik doe maar wat
Weet ik veelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
trololol volgens mij had het niks met de backing track te maken
wat voor een ladders gebruik je dan bij jouw grunge rock was het toch?
klinkt inderdaad nergens naarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan eigenlijk helemaal geen blues licksDus ik doe maar wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef genakt het volgende:
[..]
klinkt inderdaad nergens naar
kutherrieHet is vrijdag he dan mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar als ik eerlijk ben vind ik het neit echt als bleus klinken maar nou heb ik ook niet zoveel verstand van bleus dusquote:
Nee klopt het is loos gepingelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:35 schreef genakt het volgende:
[..]
maar als ik eerlijk ben vind ik het neit echt als bleus klinken maar nou heb ik ook niet zoveel verstand van bleus dus
![]()
![]()
Ik oefen nog op de gezichten die je moet trekken als je bv een bend doet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee klopt het is loos gepingel![]()
Dat blijft wel tof
dat ze met die ketting zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee klopt het is loos gepingel![]()
Dat blijft wel tof
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ik oefen nog op de gezichten die je moet trekken als je bv een bend doet.
Ja, die gast is awesomequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:22 schreef brother52 het volgende:
Pennywise was tof.
Die zanger van Ignite doet het best wel goed.
Die amp!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef newClear het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat men hier niet zo zit te wachten op nieuwkomers, laat staan patsers, maar ik heb de afgelopen weken wat nieuwe gear op de kop getikt die ik graag wil delen:
Het is nog heel erg slordig, maar het gaat om het idee
De gitaar is één van de 100 JM charcoal frost metallic strats met big dippers.
Haal van internet man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef newClear het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat men hier niet zo zit te wachten op nieuwkomers, laat staan patsers, maar ik heb de afgelopen weken wat nieuwe gear op de kop getikt die ik graag wil delen:
Mijn sig!quote:
Apart dat die race stripes over lage kant lopen en niet aan de bovenkant. Eigenlijk wel jammer dat het verstop is onder slagplaat. Maar, ja. Als JM het zo wil ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef newClear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wie Braddie is nu!quote:
Bedoel je met aan de bovenkant zo schuin?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:55 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Apart dat die race stripes over lage kant lopen en niet aan de bovenkant. Eigenlijk wel jammer dat het verstop is onder slagplaat. Maar, ja. Als JM het zo wil ...
Ik heb Jim gister eigenlijk helemaal niet gemist. Zoli heeft veel meer interactie met het publiek en een veel beter uithoudingsvermogen. Hij had met gemak nog 2 uur op het podium kunnen staan.quote:
Dit is 'm dan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef newClear het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie Braddie is nu!
Ik geloof dat ik ook meteen z'n 'haal van internet af man' snap...quote:
!quote:
POD Farm is geen sequencer, daar kan je niet mee opnemen. Je krijgt wel geluid in POD farm?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:09 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Jezus dudes, 't kan aan mij liggen maar die UX2 en bijbehorende software hebben niet echt n hoog plug&play gehalte. Tot nu toe alleen nog maar geplugged en nog niks geplayed. 't Werkt ook nog steeds niet: allemaal van die ingewikkelde programma's die op elkaar afgestemd moeten worden ....
Ben ik nou zo'n retard? Iemand ervaring met zo'n ding en POD Farm en Ableton Live?
Bij POD Farm mis ik een 'Record NOW' knopje, en dat ie dan gaat opnemen en zulks .....Die andere programma's (ik ben echt geen digibeet hoor maar die) zijn echt bijzonder ingewikkeld.
Monitor idd uitzetten om dubbele opname te voorkomen,.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:21 schreef arucard het volgende:
Gebruik zelf geen ableton, maar volgens mij moest je ook de monitor op off zetten.
Als je nou Adobe Audition 3 oid download dan kan ik je wel goed helpen, dit programma ken ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef Ace-of-Spades het volgende:
ZO staat het er voor. Wat moet ik nu doen? Ik heb die handleiding gevolgd hoor, maar die is vrij cryptisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die kan je niet zomaar op 4 zetten, dat wordt bepaald door de specs van de computer icm de interface die je gebruiktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je nou Adobe Audition 3 oid download dan kan ik je wel goed helpen, dit programma ken ik niet![]()
Podfarm is puur voor de versterkermodellen/effecten enz toe te voegen aan je geluid.
Je input latency staat wel erg hoog, zet die eens op 4 ofzo.
Heb je op het spoor waarin je wil opnemen ook geselecteerd welk apparaat je wil gebruiken ?
Dat kan welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
die kan je niet zomaar op 4 zetten, dat wordt bepaald door de specs van de computer icm de interface die je gebruikt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Muchachooo het volgende:
let niet op het geluid
normaal bij de UX hoor je dat niet, is omdat mijn microfoon de boel opneemt, mijn speakers dat afspelen, mijn microfoon dát weer opneemt etc etc
mocht je nou willen eh. ehhh.. EHHHH!!!11EINZ!!11!!!! hoe heet dat nou?. nouja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja veel duidelijker kan het toch niet
Als ik geld had gehad, en geen arm in het gips, had ik die wah wel van je willen overnemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Schiet verdomme niet op met het verkopen van die kolere pedaaltjes
zelfde probleem met mijn UX1... en sorry, ik ben van plan om de meeste van mijn pedaaltjes zelf te maken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Schiet verdomme niet op met het verkopen van die kolere pedaaltjes
HWAHWAHWAHWAHquote:
neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef guitarist het volgende:
Hi-hi, zullen we het mac vs. windows gezeur weer even beginnen? Nooit gezeur met drivers in ieder geval!
Wel gezeur met Appelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef guitarist het volgende:
Hi-hi, zullen we het mac vs. windows gezeur weer even beginnen? Nooit gezeur met drivers in ieder geval!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Hier trouwens nog liefhebbers van Guitar hero / Rock band ?
1 tip, koop absoluut niet Rb3 met keyboard. Want aan die pro mode ben ik de afgelopen 3 dagen zoet mee geweest. Wordt straks nog wat als die squier ook uitkomt
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon kopen wat je cool vindt vind ik altijdAls iemand als eerste gitaar een fucking duur ding koopt is daar niks mee. Je krijgt wel een lading afgunst over je heen omdat je hem niet zou "verdienen" maar dat is ook weer onzin natuurlijk
www.guitarbackingtrack.com is wel een goeie seit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje opnemen![]()
FF een leuke backingtrack zoeken
Was 't n Brian May special?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:41 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik heb laatst een verhaal gehoord van iemand, die had een voor iets van 1000 euro een gitaar + spullen gekocht, en iedereen zei dat hij lelijk was en dat hij hem niet verdiende, en hij vind het zelf ook erg kut worden volgens mij..
Kwam hem tegen in een muziekzaak, hij vertelde mij dat de gitaar toch niet zijn ding was en dat hij hem weg deed omdat iedereen liep te zeiken over de kleur.
Thx voor de tutorialquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Muchachooo het volgende:
let niet op het geluid
normaal bij de UX hoor je dat niet, is omdat mijn microfoon de boel opneemt, mijn speakers dat afspelen, mijn microfoon dát weer opneemt etc etc
Goh, leuk verzonnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:41 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik heb laatst een verhaal gehoord van iemand, die had een voor iets van 1000 euro een gitaar + spullen gekocht, en iedereen zei dat hij lelijk was en dat hij hem niet verdiende, en hij vind het zelf ook erg kut worden volgens mij..
Kwam hem tegen in een muziekzaak, hij vertelde mij dat de gitaar toch niet zijn ding was en dat hij hem weg deed omdat iedereen liep te zeiken over de kleur.
We hebben je gemistquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goh, leuk verzonnen.
Welkom terug Braddie
Sommige mics hebben een klein bereik, dus in de buurt blijven, scheelt het een hoop als je dichterbij bent ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Thx voor de tutorial. 't Werkt maar de opname is wel erg zacht met een ruis in de mic. Op de koptelefoon is t wel te horen; zou dat komen doordat ik ongeveer 30 cm van de mic vandaan zit met zowel gitaar als mn mond?
Sorry?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goh, leuk verzonnen.
Welkom terug Braddie
Geef het maar op. Wij zijn niet zo dom als jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Sorry?
Ik heb die Braddie opgezocht op Fok, maar ik ben blij dat ik dat niet ben..
Wat een randdebiel, een gitaar willen verkopen omdat de kleur niet klopt.. maar hem dan wel weer terug kopen in de originele kleur? like wetteheg/
Heb je dat +48v knopje op de ux ook ingedrukt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Thx voor de tutorial. 't Werkt maar de opname is wel erg zacht met een ruis in de mic. Op de koptelefoon is t wel te horen; zou dat komen doordat ik ongeveer 30 cm van de mic vandaan zit met zowel gitaar als mn mond?
Even door de zure appel bijten dan maar, hèquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef C-lebrity het volgende:
Ik volg dit echt niet meer hoor...
DUs julie besguldichen iemand er van dat hij iemand anders is dan wie hij is?
Is dat Fok?
Ik dacht dat Fok! wel een leuke website was, en ook aardig deed tegen net nieuwe leden, maar bleikbaar niet.
Tja, Braddie heeft hier zo veel impact gehad dat ze daar na een aantal topics nog over door praten. Trust me, 't zal beter worden...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef C-lebrity het volgende:
Is dat Fok?
Ik dacht dat Fok! wel een leuke website was, en ook aardig deed tegen net nieuwe leden, maar bleikbaar niet.
Nee, 't is n mic met 1/4 jack aansluiting dus hij zit in n instrument input. Vanavond ff alles meer testen en dan kijken wat ik er verder mee doe.quote:[..]
Heb je dat +48v knopje op de ux ook ingedrukt?
Ik weet niet wat voor strat het is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Even door de zure appel bijten dan maar, hè
Is dat een crafter in je UI?
Work your way up in the music industry,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je deze nog?:
Vanaf 3:00 en specifiek vanaf 3:09:![]()
Hele stuk is trouwens geweldig!:
This is a Wii game: ooooh, i'm stroking a pony!![]()
![]()
![]()
Impact?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, Braddie heeft hier zo veel impact gehad dat ze daar na een aantal topics nog over door praten. Trust me, 't zal beter worden...
Nee hoor want je bent gewoon Braddie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef C-lebrity het volgende:
Is dat Fok?
Ja, tegen echt nieuwe leden welquote:Ik dacht dat Fok! wel een leuke website was, en ook aardig deed tegen net nieuwe leden, maar bleikbaar niet.
Waarom de kreb noem je mij Braddie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor want je bent gewoon Braddie.
[..]
Ja, tegen echt nieuwe leden wel
Ik denk dat de grap nou wel droog word broer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor want je bent gewoon Braddie.
[..]
Ja, tegen echt nieuwe leden wel
Het mooie is, het is helemaal geen grapquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat de grap nou wel droog word broer.
Lekker grapig dit...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het mooie is, het is helemaal geen grap
Zoals altijdquote:
Zolang het maar niet over gitaar gaat!quote:
Ga daar maar niet van uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Misschien zit er nu wel echt een jochie met een Squier achter zn pc die probeert te bevatten waar t over gaat
Daar staan inderdaad erg leuke namen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Programma van Groezrock is zó vetweet al waar ik heen ga
Dear Landlord en TBR, wat onbekender maar beide toffe bandsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar staan inderdaad erg leuke namen.
Dead to me is ook erg tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dear Landlord en TBR, wat onbekender maar beide toffe bands
Eens wat van luisterenquote:
Dat probeer ik ook.. wie is Braddie en waar gaat het over?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Misschien zit er nu wel echt een jochie met een Squier achter zn pc die probeert te bevatten waar t over gaat
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
wie is Braddie en waar gaat het over?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ik heb die Braddie opgezocht op Fok, maar ik ben blij dat ik dat niet ben..
Wat een randdebiel,
Ze hadden Millencolin op de 2e dag moeten zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eens wat van luisteren
Veel van deze bands zijn toch wel tof in dat soort stijlen dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een kaartje ga regelenTwijfel over 1 of 2 dagen nog.
Ja dat is het enige waardoor ik twijfelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden Millencolin op de 2e dag moeten zetten.
Millencolin komt binnenkort ook in de melkweg. 23 maart geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is het enige waardoor ik twijfel
en Anberlin is ook wel een tof bandje
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?quote:
/insert facepalmquote:
Serieus gast, als je zo mee wil praten, primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?
Hij spullen aan voor onzin bedragen(Gitaar van nieuw 699 voor 700euro gebruikt juist....) en hij had hier blijkbaar wat vragmenten geplaadst..
Ook maar ffi n de gaten houden, in maart ook naar Rise Againstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Millencolin komt binnenkort ook in de melkweg. 23 maart geloof ik.
Geef het maar op Braddie. Je had je nick beter moeten kiezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?
Hij spullen aan voor onzin bedragen(Gitaar van nieuw 699 voor 700euro gebruikt juist....) en hij had hier blijkbaar wat vragmenten geplaadst..
En dat, een nummer van Queen kiezen is dan niet je meest geniale keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geef het maar op Braddie. Je had je nick beter moeten kiezen.
Herstel...23 april.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook maar ffi n de gaten houden, in maart ook naar Rise Against
Ik wil best normaal nederlands praten maar ik ben een beetje dyslekties.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Serieus gast, als je zo mee wil praten, prima
Maar typ wel in normaal Nederlands.
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef TeleluvR het volgende:
Waar kun je kloons melden, want dat mag helemaal niet!
[/NSB off]
Het is het enige nummer van queen wat ik leuk vind, samen met die ene met gaga..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dat, een nummer van Queen kiezen is dan niet je meest geniale keuze
JA? Dan wil ik een Braddie kloon en een Braddie slowchat-kanaal!quote:
Dat heeft níks te maken met de manier waarop jij typt dus geen kut excuus gebruik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ik wil best normaal nederlands praten maar ik ben een beetje dyslekties.
Rise Againstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Prima toch, dat volume kan jezelf ook wel nog omhoog boosten met het nabewerkten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hoe is 't volume bij jullie, dit is echt met alles vol open in PODFarm en Live Lite (wel zonder plectrum overigens)
http://soundcloud.com/ace-of-spades2/0005-1-audio
het ene moment word ik voor braddie uitgemaakt, en het andere moment wort ik weer beldigt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat heeft níks te maken met de manier waarop jij typt dus geen kut excuus gebruik.
Klopt. Ik vond gelukkig nog 'n +18dB knopje in P.F.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Prima toch, dat volume kan jezelf ook wel nog omhoog boosten met het nabewerkten.
Ja, dat is leuk hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef blckbb het volgende:
![]()
BRADDIE HELD
![]()
Terug zijn en je voordoen als dyslect
Ik hou van je
Nee, het is gewoon zielig.quote:
Niet als het er zo dik bovenop ligtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Verdient hij niet het voordeel van te twijfel? Er zijn miljoenen Squiers verkocht...
Kloonscan zegt:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Verdient hij niet het voordeel van te twijfel? Er zijn miljoenen Squiers verkocht...
quote:
Het is wel typisch... maar ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet als het er zo dik bovenop ligt
Het ergste is no wel dat hij zich probeert voor te doen als dyslect maar zelfs daarin faaltquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Het is wel typisch... maar ik weet het nog niet
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het ergste is no wel dat hij zich probeert voor te doen als dyslect maar zelfs daarin faalt
En zijn manier van praten....
Ik heb echt die blik niet willen misschien hoe Braddie achter z'n computer zat toen ie binnen 1 pagina al ontmanteld wasquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef blckbb het volgende:
Oh Dribbol mijn moeder wilde laatst weten aan wie ik die gitaar had verkocht en toen liet ik je kanaal zien van FCHA
Eerste reactie: ''Heb je er nu geen spijt van dat je 'm verkocht hebt![]()
''
En andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij wordt goed verzorgdnog geen krasje erin
(kwestie van tijd)
Ja klopt, ik faal in het nadoen van een Dyslect.. en dat is misschien maar beter ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het ergste is no wel dat hij zich probeert voor te doen als dyslect maar zelfs daarin faalt
En zijn manier van praten....
Niet alleen in het nadoen van een dyslecticus....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik faal in het nadoen van een Dyslect.. en dat is misschien maar beter ook eigenlijk.
quote:Hello everyone
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik faal in het nadoen van een Dyslect.. en dat is misschien maar beter ook eigenlijk.
Hello everyone
Ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Iemand91 het volgende:
Wat the f is hier aan de hand?
Braddie heeft een sex change gehad?
De vlag hangt hier halfstok.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
Topic mag vol met-smilies, wat mij betreft!
Braddiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een kuttopics creeert Braddie eigenlijk...
Ik vind em wel tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Even indekken: test en een noob. Oh, als je m helemaal af luistert krijg je na t verneukte begin ook nog n verneukt einde. (ik heb nog niet ontdekt hoe ik stukjes weg kan knippen)![]()
http://soundcloud.com/ace-of-spades2/test2
Helemaal niet zo verkeerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Even indekken: test en een noob. Oh, als je m helemaal af luistert krijg je na t verneukte begin ook nog n verneukt einde. (ik heb nog niet ontdekt hoe ik stukjes weg kan knippen)![]()
Haal van internet man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Ace-of-Spades het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet eerst een cursus Nederlands volgen, mijn ogen doen zeer bij elke post die ik lees.quote:
Of je leest even het topic doorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Kan je niet eerst een cursus Nederlands volgen, mijn ogen doen zeer bij elke post die ik lees.
Ohja, nu zie ik. Ik was met mijn drummer aan het jammen joh. Ik ben geen virtuele fok gitarist maar een ekte!quote:
Ik had er vandaag 1 die op 11.111 zatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef genakt het volgende:
heb gewoon 300 views op 1 van me cover video 's
dan faal ik best hardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had er vandaag 1 die op 11.111 zat![]()
Deze van jullie is nog vaker bekekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef Aresdreams het volgende:
hetfilmpje van mijn badn wat het meest bekeken is is 1693 keer bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kun je dan alvast even mee warmlopen:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:36 schreef Muchachooo het volgende:
Ik wacht nog steeds op tourdates van John Mayer...
Dan gaat die stoepdebiel toch weer cancelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:36 schreef Muchachooo het volgende:
Komt voorlopig nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:36 schreef Muchachooo het volgende:
Gelukkig is menno er niet, want hij is geloof ik de enige die daar anders over denktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hij kan leuk gitaar spelen, maar zijn muziek is toch niet zo bijzonder? beetje gay zelfs
Vieze flikker.quote:
vind ik dus wel....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hij kan leuk gitaar spelen, maar zijn muziek is toch niet zo bijzonder?
En dan dat postenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Vieze flikker.
Hier, dit zal je leren!
Welke TW heb je besteld? Ik ben namelijk op zoek naar n nieuwe electro-acoustisch. O.a. de Tanglewood 115 asce, de 145asc (ongeveer t zelfde maar dan Grand Audi ipv Dreadnaught) en de Yamaha CPX700 lijken me wel wat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
Bel net de Feedback Eindhoven op, is mijn Tanglewood nog steeds niet binnen
Had hem 18 december besteld en het zou ongeveer drie weken duren. Zegt die oetlul aan de telefoon dat ie geen idee heeft waar het aan zou kunnen liggen en dat ik dinsdag maar terug moet bellen zodat ze contact op kunnen nemen met de leverancier waarom dat ding er nog niet is.
Misschien issie onderweg uit de vrachtwagen gevallen?
Kun je dan niet beter met de importeur bellen? Die kunnen je vast meer vertellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
Had hem 18 december besteld en het zou ongeveer drie weken duren. Zegt die oetlul aan de telefoon dat ie geen idee heeft waar het aan zou kunnen liggen en dat ik dinsdag maar terug moet bellen zodat ze contact op kunnen nemen met de leverancier waarom dat ding er nog niet is.
Hij heeft toch geen overeenkomst met de importeur? Feedback heeft zich verplicht te leveren, de importeur heeft gen enkele band met Muchachoochoochoolalalhenk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter met de importeur bellen? Die kunnen je vast meer vertellen.
http://www.electricinstruments.nl/html/contact.html
Haten op RHCPquote:
tja, Feedback en bestellen, je vraagt er ook om he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
Kennen jullie deze al?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier kun je dan alvast even mee warmlopen:
Klopt maar die kunnen hem vast beter dan de Feedback vertellen hoe het met zijn bestelling staat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen overeenkomst met de importeur? Feedback heeft zich verplicht te leveren, de importeur heeft gen enkele band met Muchachoochoochoolalalhenk.
Jammer genoeg heeft hij nog toffere solo's gespeeld bij dat nummer, maar zijn die slechts gefilmd met iPhones enzoquote:
Ligt eraan hoe goedkoop en welk model.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Waren hier nog mensen op zoek naar een goedkoop basgitaartje?
Misschien kan ik nog aan 1 komen.
Hmm, krijg net te horen wat hij ervoor wil. Rond de ¤200 voor een Ibanez gsr190.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goedkoop en welk model.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |