effe op je server de permissions van "uploads" mapje aanpassen.quote:Uploaden van "dwdzj6.jpg" is niet gelukt als gevolg van een fout
Kan map /home/uptzfiwd/domains/triple-sd.nl/public_html/wp-content/uploads/2011/01 niet aanmaken. Is de bovenliggende map beschrijfbaar door de server?
quote:
Als ie goedkoop weggaat, waarom niet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, zal ik er nog eentje kopen en die dan gewoon origineel houden?
http://link.marktplaats.nl/416487361
Ja, als het beneden de 100 euro blijft is het misschien wel de moeite waard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ie goedkoop weggaat, waarom niet!
Ja, dat ligt naast Bolsward.quote:
Tot het einde van het gitaristentopic.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hoeveel TT's komen er nog met de Bradman?
Dat wil zeggen totdat alle vaste klanten tussen 6 plankjes of klei zitten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tot het einde van het gitaristentopic.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat wil zeggen totdat alle vaste klanten tussen 6 plankjes of klei zitten?
Wanneer we allemaal dood zijn, het hoekje om zijn, de laatste adem uit geblazen hebben, onder de zoden liggen.quote:
ohquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wanneer we allemaal dood zijn, het hoekje om zijn, de laatste adem uit geblazen hebben, onder de zoden liggen.
Moet wel duidelijk zijn...
Zet 'm in hier neer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
oh
Ja ik ben dus zegmaar een beetje moe
Anyways, een gitarist die nog een cream slagplaat voor een Les paul nodig hebben?
Anders kan ik 'm net zo goed weggooien
[ afbeelding ]
Om nou voor 1 lullig slagplaatje een topic te openenquote:
Ik weet het goedgemaakt. Doe er een Les Paul bij en ik neem 'm voor je over!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Om nou voor 1 lullig slagplaatje een topic te openen
En voor mensen in 't gitaristentopic hoef ik er geen geld voor hoor.
Azijnfabriek in Roermondquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
Iemand nog (Serieuze) tips voor tenten in het verre noorden, exotische oosten en diepe zuiden om als een combinatie van toffe folk/power metalbands te spelen?
Pinch harmonic met vibrato.quote:
Iduna Drachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
Iemand nog (Serieuze) tips voor tenten in het verre noorden, exotische oosten en diepe zuiden om als een combinatie van toffe folk/power metalbands te spelen?
Ik doe altijd vanuit een gitaarriff. Ik kom er echter steeds vaker achter dat het misschien beter is om vanuit zanglijnen te gaan schrijven, maar ik kan dat niet zo goed...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:18 schreef MagicMedicine het volgende:
Wat vinden jullie fijner bij het schrijven/bedenken van muziek; eerst een gitaarstukje en daarna tekst erbij of andersom?
Romein, Leeuwarden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
Amen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef KaMo het volgende:
Wat is wachten op nieuwe gear toch vervelend!
Jammer. Iets kopen? Ik heb nog wel een xbox 1 te koop/ te ruil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef The_Dean het volgende:
Welke nieuwe gear... ik verwacht helemaal niks...
Als jij een paar honderd euro stort, dan kom ik wat brengenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef The_Dean het volgende:
Welke nieuwe gear... ik verwacht helemaal niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |