De elite van de wereld is begonnen met roken. De rest is waar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef draaijer het volgende:
zoveelste topic.. Tja, face it. Roken is vies, ongezond en ordinair.
Niks roken in sociale plaatsen..
OH NEE.quote:Weert, Van Horne Hoeve, Trancheeweg 22, 6002 ST.
24-1-2011: Er is een restaurant/café, die gelegen is aan de paardenmanege waar nog steeds gerookt wordt. En royaal. Mijn dochter zit er op paardrijles en het stoort me heel erg, dat de mensen daar helemaal niks om het verbod geven. En er zitten daar zoveel kinderen, zeker met wedstrijden. Misschien is er een afzuiging, maar als het wel zo is, dan werkt het zeer zeker niet. Je ogen tranen gewoon van rook. Misschien hebben jullie een mogelijkheid om mijn klacht door te zenden naar de juiste plaats en komt er eens een controle. Dat zou heel fijn zijn. Het adres van de restaurant is: Manege Van Horne Hoeve, Trancheeweg 22, 6002 ST Weert.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef draaijer het volgende:
zoveelste topic.. Tja, face it. Roken is vies, ongezond en ordinair.
Niks roken in sociale plaatsen..
hoe onderontwikkeld ben je!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef HyperViper het volgende:
Lekker elkaar verklikken onderling, lekker net als vroeger. Wat een land.
Dus ze vertellen je ook waar en om welke tijd je mag roken ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vind niet rokers asocialer. "Oh ik rook niet dus ik mag bepalen wat een ander wel of niet mag, waar en wanneer"
Die kwamen er ook sneller achter dat het niet goed voor je was en die is inmiddels in de minderheid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De elite van de wereld is begonnen met roken. De rest is waar.
quote:Rotterdam, Nador coffeeshop, 1ste Pijnackerstraat 56.
20-1-2011: Zelfs het personeel rookt mee.
Jij kan lekker thuis blijven zitten als je niet geconfronteerd wil worden met de rook op plekken waar dit toegestaan wordt door de eigenaars, labiel laf ventje. Hoeveel berichten heb je al geplaatst? Als je vrijheid wil en wil dat je gezondheid niet negatief beīnvloed wordt door krachten waar jij geen controle over hebt moet je uit het westen oprotten, faalhaas.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
hoe onderontwikkeld ben je!
Mensen willen hun vrijheid en willen niet dat hun gezondheid negatief beīnvloed zal worden door een stelletje junks. Je kan nog steeds roken -> thuis en in je auto
quote:
quote:Rookverbod
Sinds het rookverbod voor de horeca, dat op 1 juli 2008 in werking trad, is het roken van joints waarin ook tabak vermengd zit ook in coffeeshops verboden. Het roken van pijpen, waterpijpen, vaporizers en joints van pure wiet blijven toegestaan. Grotere coffeeshops hebben een aparte rookruimte ingericht. Het rookverbod in coffeeshops is omstreden omdat de Voedsel en Waren Autoriteit niet de bevoegdheid heeft om joints op de aanwezigheid van tabak te controleren. Er zijn tabaksvervangende middelen op de markt, waaronder Hoefblad (Petasites Habitus), waarmee de hennepproducten gemengd kunnen worden.
Sigaren, da's helemaal verkankerd. Meuren duizend keer erger dan een joint maar dat mag niet hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef Stuurver het volgende:
Sigaretten en tabak zijn voor paupers en proletariers.
Echte bazen roken de sigaren van Oom Castro
quote:
Ik rook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Die kwamen er ook sneller achter dat het niet goed voor je was en die is inmiddels in de minderheid.Neem nog een pufje van je peuk / shag en inhaleer diep.
Verwijdering uit de maatschappij is de enige juiste oplossingquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
dat maakt het idee van het verbieden van roken in Coffeshops niet idioter, en er naar toe gaan en dan gaan klagen is het toppunt van imbeciliteit.
haha dude, je legt het af.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij kan lekker thuis blijven zitten als je niet geconfronteerd wil worden met de rook op plekken waar dit toegestaan wordt door de eigenaars, labiel laf ventje. Hoeveel berichten heb je al geplaatst? Als je vrijheid wil en wil dat je gezondheid niet negatief beīnvloed wordt door krachten waar jij geen controle over hebt moet je uit het westen oprotten, faalhaas.
Dus je argument is regels zijn regels?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
haha dude, je legt het af.
ik heb niks geplaatst, maar ik vind het een goed initiatief. Flikker maar op. Als ik te hard voorbij een kast rol, dan krijg ik een bekeuring. Als er niet gerookt mag worden, dan krijg je een bekeuring. Zo simpel is het. Roken is een ordinaire en vieze gewoonte van over het algemeen tokkie volk. Dus als je je aangesproken voelt, excuses.
Bier drinken is ook een ordinaire en vieze gewoonte van over het algemeen tokkie volk, tevens zorgt het voor duizenden doden, ongelukken en vernielingen per jaar. Verboden moet het worden!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
ik heb niks geplaatst, maar ik vind het een goed initiatief. Flikker maar op. Als ik te hard voorbij een kast rol, dan krijg ik een bekeuring. Als er niet gerookt mag worden, dan krijg je een bekeuring. Zo simpel is het. Roken is een ordinaire en vieze gewoonte van over het algemeen tokkie volk. Dus als je je aangesproken voelt, excuses.
Als iemand naast mij een slokje van zijn pils neemt, voel ik daar niks van. Word je net wakker, of denk je dat het vergelijkbaar is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef Skonk het volgende:
[..]
Bier drinken is ook een ordinaire en vieze gewoonte van over het algemeen tokkie volk, tevens zorgt het voor duizenden doden, ongelukken en vernielingen per jaar. Verboden moet het worden!
Lekker tegen anderen zeggen wat ze wel en niet mogen doen!
Dan moet je geen rook verbod invoeren, natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
hoe onderontwikkeld ben je!
Mensen willen hun vrijheid
Behalve dan dat als er weer eens zo'n dronken mongool op de weg is hij een schoolklas doodrijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:28 schreef das_phantom het volgende:
Je snapt toch wel dat er geen directe relatie is tussen bierdrinken en de gezondheid van anderen?
Ik zag laats nog een paar bierdrinkers een paar cola-drinkers in elkaar slaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:28 schreef das_phantom het volgende:
Je snapt toch wel dat er geen directe relatie is tussen bierdrinken en de gezondheid van anderen?
Als iemand een hijs van z'n peuk neemt voel je daar ook niks van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
Als iemand naast mij een slokje van zijn pils neemt, voel ik daar niks van. Word je net wakker, of denk je dat het vergelijkbaar is?
Vertel dat aan de kinderen met alcoholverslaafde ouders.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:28 schreef das_phantom het volgende:
Hoe gaat dat de realiteit dat mensen het nuttigen veranderen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef das_phantom het volgende:
Ik ben dan ook voor een alcohol-, rook- en drugsverbod.
Grappig dat JIJ kneus & faalhaas tikt naar een anderquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus je argument is regels zijn regels?Houd dan gewoon gelijk je bek of neem een reis door een tijdscapsule naar 1943. Kneus.
over het algemeen tokkie volk ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gaap!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef Skonk het volgende:
[..]
Behalve dan dat als er weer eens zo'n dronken mongool op de weg is hij een schoolklas doodrijd.
Verder inderdaad geen last van nee.
Nee, dat is hun keus omdat zij ervoor kiezen op die locatie waar gerookt wordt te zijn. Jij begrijpt het dus wederom niet, simpele ziel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Grappig dat JIJ kneus & faalhaas tikt naar een ander
Misschien mis je het punt, maar het gaat ten kosten van de gezondheid van mensen die niet kiezen om hun leven te vergooien aan een slechte verslaving. Verslaafde!
Je bedoelt aan de band!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
over het algemeen tokkie volk ?
bij ons op de werkvloer roken ongeveer 10 tot 15 mensen, en geloof me, geen van alle is tokkie volk maar hoog opgeleid e.d.
dus dat over het algemeen mag je wel schrappen.
Ja? Ten eerste zorgen drugsverboden juist voor meer criminaliteit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef das_phantom het volgende:
Ik ben dan ook voor een alcohol-, rook- en drugsverbod.
whehehe wat ben je weer grappig....quote:
Het gevoel dat ik door het kopen en consumeren van een Cubaanse sigaar een communistisch land steun is vele male beter dan het gevoel dat ik van een joint krijg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef Skonk het volgende:
[..]
Sigaren, da's helemaal verkankerd. Meuren duizend keer erger dan een joint maar dat mag niet hoor
Dan ga je lekker in een kelder zitten met die paar leftovers van rokers. Of nodig een paar gasten uit om lekker in je gefinancierde auto een peukje te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee, dat is hun keus omdat zij ervoor kiezen op die locatie waar gerookt wordt te zijn. Jij begrijpt het dus wederom niet, simpele ziel.
Kijk even naar de cijfers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
en dat vind die niet boeiend hoor, dat er mensen doodgaan door alcohol
Bier is niet elitair genoeg denk ik. Wrs Port of een goed wijntje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef Skonk het volgende:
[..]
Duidelijk een bierdrinker. Geeft niks om een mensenleven en ziet graag kinderen doodgaan.
Ja kijk inderdaad maar even goed naar die cijfers.quote:
Cijfers knul, cijfers. Laat maar zien dat er meer mensen direct en indirect kapot gaan aan bier dmv ongeluk en rokersquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef Skonk het volgende:
[..]
Duidelijk een bierdrinker. Geeft niks om een mensenleven en ziet graag kinderen doodgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |