ik ook!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het lijkt er nu dus wel op, aangezien jij en ik nu doodleuk vallen onder het kopje 'langstudeerders'.
Ik heb een HBO diploma en zit nu in mijn 3e Bachelor jaar, dus ik vraag mij af of ik er wel écht onder valquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het lijkt er nu dus wel op, aangezien jij en ik nu doodleuk vallen onder het kopje 'langstudeerders'.
Volgens het schema van de NOS volgens mij niet. Al vind ik die ook maar wat verwarrend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een HBO diploma en zit nu in mijn 3e Bachelor jaar, dus ik vraag mij af of ik er wel écht onder val
Volgens mij ook niet, maar dat is meer omdat ik zoiets heb van; "Ik ben opnieuw begonnen, dus begint de telling ook opnieuw", haha.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens het schema van de NOS volgens mij niet.
Een lieve glimlach van mij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik wil er op zijn minst toch iets voor terug hebben.
Als je een psychologisch artikel gaat lezen begin je sowieso met de abstract en de discussie te lezen: daar staat eigenlijk alles al in.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef Complexiteit het volgende:
Wie helpt me? Hoe moet je een psychologie artikel samenvatten?![]()
Inleiding, methode, resultaten en discussie v/d resultaten. Is dat een prima opzet?
Die reacties op dat artikel zijn wel weer typisch Elsevier.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef automatic_ het volgende:
Boete nieuws![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)eerders-afwijzen.htm
Toe maar, dat heb ik niet meegekregen. Het stelde toch niks voor dat 'uit de hand lopen'?quote:Het plan van de staatssecretaris leidde tot grote onvrede bij de studenten. Zij organiseerden een protest op het Malieveld in Den Haag dat flink uit de hand is gelopen.
Draag jij een bril?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef automatic_ het volgende:
Whoei, vanaf nu elke dinsdag van 10.45 - 18.30 aan één stuk colleges op de UvT
Ik zat heel even op fok in de bieb en zag toen een meisje me aankijken. Maar dat was jij dus nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef automatic_ het volgende:
Ehhh.. Thuis en op mijn werk. En bij de Mc Donalds in Middelburg & bij een vogeltuin in Middelburg.
Hoezo?
Heb je Developmental Disorders niet gehaald dan? Zijn de colleges aan te raden?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef automatic_ het volgende:
Whoei, vanaf nu elke dinsdag van 10.45 - 18.30 aan één stuk colleges op de UvT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |