Stop maar danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is mijn studie in een klap niets meer waard
Ik zou het niet meer doen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk binnen een aantal weken afronden.
Het einde ging best snelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
Vul de nationale studentenenquête niet in. In het begin ga je snel naar 25%, maar daarna moet je 100 vragen invullen om telkens 2% verder te komen.
Hij is geen professor. Zie de post boven mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Huh, ik ben al een aantal keer op zijn kantoor geweest?
Dan ben ik alsnog bergen met geld kwijt wekelijks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef GlowMouse het volgende:
Je krijgt nog een jaar een 40% kortingskaart van de NS. Wel alleen geldig na 9 uur 's ochtends.
Ik moet hierna nog een jaar voor m'n bachelor omdat ik een aantal vakken niet gehaald heb.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:25 schreef GlowMouse het volgende:
Als je begint met je master, en dat is je eerste masterinschrijving, dan heb je nog twee jaar hè?
Goede vraag, hoe dat precies zit is me allemaal maar wazig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik dacht dat je nog 3 jaar OV kreeg na de afronding van je eerste opleiding? Dus als je een 4jarige opleiding doet, krijg je 7 jaar OV ofzo? Toch? Hm!?
Een vriendin van me heeft 3 of 4 jaar HBO gedaan (+afgerond) en zit nu in haar 3e jaar (maar heeft een jaar studievertraging gehad).. Ze heeft sinds dit jaar geen OV meer. Dus je kreeg in elk geval wel extra jaren OV nog, maar hoe dat nu zit weet ik niet..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goede vraag, hoe dat precies zit is me allemaal maar wazig.
Het gaat wel om de rijksfinanciën hoor, hetzusjevan!!!!!!!111quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wel flauw als ze dat óók nog van je afnemen hoor, alsof die boete al niet hoog genoeg is :/.
Het lijkt er nu dus wel op, aangezien jij en ik nu doodleuk vallen onder het kopje 'langstudeerders'.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef automatic_ het volgende:
Maar geen idee of ze dat ook gaan veranderen..
ik ook!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het lijkt er nu dus wel op, aangezien jij en ik nu doodleuk vallen onder het kopje 'langstudeerders'.
Ik heb een HBO diploma en zit nu in mijn 3e Bachelor jaar, dus ik vraag mij af of ik er wel écht onder valquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het lijkt er nu dus wel op, aangezien jij en ik nu doodleuk vallen onder het kopje 'langstudeerders'.
Volgens het schema van de NOS volgens mij niet. Al vind ik die ook maar wat verwarrend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een HBO diploma en zit nu in mijn 3e Bachelor jaar, dus ik vraag mij af of ik er wel écht onder val
Volgens mij ook niet, maar dat is meer omdat ik zoiets heb van; "Ik ben opnieuw begonnen, dus begint de telling ook opnieuw", haha.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens het schema van de NOS volgens mij niet.
Een lieve glimlach van mij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik wil er op zijn minst toch iets voor terug hebben.
Als je een psychologisch artikel gaat lezen begin je sowieso met de abstract en de discussie te lezen: daar staat eigenlijk alles al in.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef Complexiteit het volgende:
Wie helpt me? Hoe moet je een psychologie artikel samenvatten?![]()
Inleiding, methode, resultaten en discussie v/d resultaten. Is dat een prima opzet?
Die reacties op dat artikel zijn wel weer typisch Elsevier.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef automatic_ het volgende:
Boete nieuws![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)eerders-afwijzen.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |