Nogmaals, het heeft puur met die backhand te maken. Al zijn backhands vallen zo ontzettend kort, waardoor Nole er van alles mee kan. Daardoor wil hij overcompenseren met die forehand en dat resulteert in die fouten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef Federer-fan het volgende:
Begint goed. Wat speelt Federer slecht eg. Wil de stats zo wel even zien van de UE's.
Ja, erg GOAT-achtig vind ik het niet. Iemand enig idee hoeveel UE's Fed al heeft geslagen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Norrage het volgende:
Tot 5-2 2e set vond ik Fed gewoon goed spelen, en was Djoko de betere. Maar daarna is er mentaal iets raars gebeurd met Fed
ook toen haalde fed zin niveau niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Norrage het volgende:
Tot 5-2 2e set vond ik Fed gewoon goed spelen, en was Djoko de betere. Maar daarna is er mentaal iets raars gebeurd met Fed
31 volgens de site, tegenover 27 winnersquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, erg GOAT-achtig vind ik het niet. Iemand enig idee hoeveel UE's Fed al heeft geslagen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef jojomen4 het volgende:
Als fan van Federer zou je bijna hopen dat hij geblesseerd is, dan heb je iig nog vrede met het verlies. Helaas is hij gewoon fit, en moet je constateren dat hij voor de 4de keer op rij geen GS wint (of zelfs de finale haalt), en keihard van de baan wordt gekegeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |