9.30, net als vanochtend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Hoe laat is de halve finale morgen? Ik zit mobiel kan het niet echt vinden
van alles kan gebeuren maar dat Ferrer Murray 'gewoon gaat beaten', nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Norrage het volgende:
Wie denkt er nog meer dat Ferrer gewoon Murray gaat beaten morgen?
godver, had ik dat geweten dan had ik even uurtje eerder wakker gewordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 03:18 schreef wimderon het volgende:
Zometeen om 5 uur de dubbelfinale bij de dames. Geen Raymond, Huber, Stubbs of Black, maar Dulko/Pennetta - Azarenka/Kirilenko.
Misschien dat er nog een paar zijn die morgen spijt hebben dat ze de wekker niet hebben gezet
Na het zien van de eerste games blijf ik bij deze gedachte. Beest Ferrer gaat hem gewoon pakken vandaag!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Norrage het volgende:
Wie denkt er nog meer dat Ferrer gewoon Murray gaat beaten morgen?
Denk je dan ook nog dat Ferrer in de finale van Djokovic wint? Het lijkt me gewoon niet dat dat erin zit. Er zijn best wel verrassingen bij GS''n, maar in de finale zijn ze er niet vaak. Zo denk ik niet dat Federer vorig jaar op Wimbledon van Berdych had verloren als het de finale was geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Na het zien van de eerste games blijf ik bij deze gedachte. Beest Ferrer gaat hem gewoon pakken vandaag!
*4-3 Murrayquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:06 schreef Norrage het volgende:
Nee. Want Djokovic is gewoon te goed. Murray speelt tot nu toe in ieder geval dramatisch deze wedstrijd en heeft al meermaals aangetoond niet met de druk te kunnen omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |