Ja inderdaad. Zeker ook dat het beiden in 3 sets was, en ik het gevoel heb dat Djoko voor het eerst weer het niveau haalt dat hij destijds heeft gehaald op die AO. Ik heb het gevoel dat dit toernooi of voor Murray of voor Djokovic (afhankelijk welke het toernooi wint) echt de doorbraak gaat worden naar hele grote successen. Dat die klik er dan is dat ze ineens de tour zouden kunnen gaan domineren zoals Nadal dat doet en Fed dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Mooie pressconferentie. Vond de AO 2008 vraag best relevant eigenlijk, deze wedstrijd leek er best op. Er werd op hoog tempo agressief gespeeld, maar er werd minder voor winners gegaan dan in bijvoorbeeld hun USO matches.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:52 schreef Norrage het volgende:
Hele goede, eerlijke, mooie persconferentie. Ook mooi zoals hij een paar keer die stomme interviewers op zijn plaats zet
Het lijkt me trouwens van de drie kanshebbers voor Murray het meest zuur als hij de finale verliest. Anders wordt het toch een beetje dit:quote:
Of je kijkt even naar de uitgebreide samenvatting van de NOS.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
3 sets, wtf
Vanavond even de herhaling kijken
zou kunnen,dadelijk eerst Game Set & Mats..quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar de uitgebreide samenvatting van de NOS.
Anderhalve minuut absoluut toptennisquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar de uitgebreide samenvatting van de NOS.
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
zou kunnen,dadelijk eerst Game Set & Mats..
Over 3 min.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe laat is dat?
Ik zie alleen maar flikkers op schaatsen
Dat is per jaar neem ik aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Anderhalve minuut absoluut toptennis
Samenvatting van heel de AO tot nu toe?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Bramaldo11 het volgende:
Samenvatting bij de NOS van 10 minuten.
Nee, het was de documentaire '45 jaar proftennis'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Samenvatting van heel de AO tot nu toe?
Jezus, moet dan nou 10 minuten duren? Je kunt toch ook gewoon het laatste punt laten zien?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het was de documentaire '45 jaar proftennis'.
Ja, zou wel heel leuk voor hem zijn. Heeft ook wel iets magisch voor zijn geboortestadje Dunblane, met die tragedie van toen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
Unieke kans voor Murray om z'n eerste Slam te pakken.
Murray zijn geboorte was daar een lokale tragediequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft ook wel iets magisch voor zijn geboortestadje Dunblane, met die tragedie van toen.
Nee, geen grap. Murray zat vroege rop een school waar een schietpartij is geweest waarbij 16 schoolgenoten en een leraar van Murray zijn doodgeschoten. Voor zover ik weet was hij de enige die er niet was en die het heeft overleefd. Zie dit filmpje:quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Murray zijn geboorte was daar een lokale tragedie?
wat bedoel je?
Of was de grap dat ik deze grap zou maken op jouw opmerking, diepgaande grap dan
oh dat is wel schokkend ja, zou ik zeker niet in verband willen brengen met wat voor grappen dan ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, geen grap. Murray zat vroege rop een school waar een schietpartij is geweest waarbij 16 schoolgenoten en een leraar van Murray zijn doodgeschoten. Voor zover ik weet was hij de enige die er niet was en die het heeft overleefd. Zie dit filmpje:
Als je googelt op 'andy murray + Dunblane + shooting' vind je er van alles over. Ik heb ijn autobiografie Coming of Age besteld. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |