Hier ben ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
Waar is die gast met die grote waffel altijd over Fed? Die zal straks wel met een verklaring komen dat Fed zo slecht was en dat het helemaal niet lag aan Djokovic, die fantastisch staat te spelen. Want als Fed z'n normale niveau haalt, dan is die altijd beter. Fed verliest nooit omdat een ander beter is.
*huil* *huil*
Ja ik vind het zo naar dat iedereen altijd zegt dat het altijd ligt aan de speler die de fouten maakt, terwijl het, zeker in het geval wanneer Nadal, Murray of Djokovic voor je staan, het juist komt door het niveau van de tegenstander die zoveel druk oplegt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef rooneyelst het volgende:
djoko speelt wel verschrikkleijk goed en zet veel druk op elke bal daardoor forceert hij veel fouten bij federer..
Ook vind ik federer niet zo goed serveren als normaal.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
Fed slaat zojuist bijna een homerun.
Het komt misschien voor een deel doordat Federer die ballen vaak meters uitslaat. Dan vallen die fouten zo op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo naar dat iedereen altijd zegt dat het altijd ligt aan de speler die de fouten maakt, terwijl het, zeker in het geval wanneer Nadal, Murray of Djokovic voor je staan, het juist komt door het niveau van de tegenstander die zoveel druk oplegt.
blijf jij nou maar zeuren over dat nadal de goat is bla bla bla een goat die wel om de 8 maanden wat heeft aan zijn knie/hamstring/buikspierquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
Waar is die gast met die grote waffel altijd over Fed? Die zal straks wel met een verklaring komen dat Fed zo slecht was en dat het helemaal niet lag aan Djokovic, die fantastisch staat te spelen. Want als Fed z'n normale niveau haalt, dan is die altijd beter. Fed verliest nooit omdat een ander beter is.
*huil* *huil*
Nee.quote:
Ja, dat was de meeste kansloze post van het jaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef Szura het volgende:
Waar is tennisboy die zei dat Fed wel ff het toernooi zou winnen en binnen een paar maanden weer op 1 zou staan?
Hopelijk geeft jouw aanwezigheid de steun die hij nodig heeft.quote:
Dropjes/longeline bah bah wat een grafgast is dat ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Szura het volgende:
@ sportex
Beter dan die Eurosport dude met z'n "dropjes"
Geen idee of ie er dit toernooi was, heb m niet gehoord.
Quote werkt hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |