Jammer, al ben ik er dubbel in. Ik zou het Ferrer erg gunnen om te winnen maar ik zie hem vervolgens weinig kans hebben tegen Djokovic.quote:
Heb hem in de eerste set anders paar aardige ballen zien slaan aan het net...quote:
Mjah, de cijfers spreken ook in zijn voordeel. Zal wel selectieve perceptie zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Heb hem in de eerste set anders paar aardige ballen zien slaan aan het net...
lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef FedExpress het volgende:
Ferrer![]()
Wat een held zeg. Had hem eigenlijk nog nooit echt zien spelen, maar wat en baas
Ik heb haar nog niet voorbij zien komen. Zou beter zijn als ze wanneer zij in beeld dreigt te komen een archiefplaatje van Xisca laten zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:51 schreef Chriz2k het volgende:
Laten ze regelmatig shots van Murray's moeder zien? Ik wil geen risico lopen terwijl ik ontbijt.
Heb het snel naar binnen geschrokt voor het zover was gelukkig. Als ze nog even doorgaan heb je met de lunch hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:51 schreef Chriz2k het volgende:
Laten ze regelmatig shots van Murray's moeder zien? Ik wil geen risico lopen terwijl ik ontbijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |