Waarom niet L.S.?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Thisbe het volgende:
Nou ik zie dat in Nederland de naam het meest aan vrouwen wordt gegeven. Dus ik hou het op geachte mevrouw.
Is dat de beste mevrouw dan?quote:
Dat is echt verouderd. En zeker not done als je de naam weet.quote:
Is dat een geschikte aanhef tegenwoordig?quote:
L.S. verouderd? Wahnsin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is echt verouderd. En zeker not done als je de naam weet.
Toch wel met EAC en LAME mag ik hopen. Niet met dat satansprogramma iTunes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef k_man het volgende:
En nu zit ik dus de komende weken waarschijnlijk avond aan avond CD's te rippen.
Tegenwoordig wordt 'Beste Ringo' na die eerste mail ook al snel opgevolgd door 'Hoi Ringo' is mijn ervaring. Persoonlijk heb ik daar ook weinig moeite mee. Waarom moeten zulke dingen toch zo stijf en formeel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef Ringo het volgende:
Dat bedoel ik. Het is me zo vaak gebeurd dat ik zat te mieren en te meuten over de geschikte aanspreekvorm en tóch op 'Geachte heer X' of 'Geachte mevrouw Y' uitkwam, waarna heer X of dame Y (die ik niet ken en ook nooit heb ontmoet) terugmailde met een allervriendelijkst 'Beste Ringo'. Daar sta je dan met je beleefdheid, een ouwerwetse droogstoppel te wezen.
Jij bent dan ook jurist. Voor jou is het al heel wat dat je überhaupt woorden van na 1872 gebruikt.quote:
Ik vind het prima als men mij met 'jij' en 'jou' aanspreekt. Geen persoonlijke bezwaren. Maar ik waardeer, althans in geschreven zakelijke correspondentie, een zekere afstand tot elkaar. Dan is 'u' en 'geachte' wel zo prettig. Bovendien ken ik genoeg mensen, meestal ouder dan ik, die die beleefdheidsvormen eisen in hun eerste zakelijke contact. Die mensen neem ik liever als maatstaf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef Spektor het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt 'Beste Ringo' na die eerste mail ook al snel opgevolgd door 'Hoi Ringo' is mijn ervaring. Persoonlijk heb ik daar ook weinig moeite mee. Waarom moeten zulke dingen toch zo stijf en formeel?
Het gebruik van 'beste' sluit het gebruik van 'u' toch niet uit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Ringo het volgende:
Ik ben nog van het ouwerwetse geü en gebruik altijd Geachte, maar soms weet ik eigenlijk niet goed waarom.
Ik gebruik in een eerste bericht aan zakelijke contacten ook altijd de formele aanspreekvorm. En aan de reactie zie je dan wel of het de volgende keer wat informeler kan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind het prima als men mij met 'jij' en 'jou' aanspreekt. Geen persoonlijke bezwaren. Maar ik waardeer, althans in geschreven zakelijke correspondentie, een zekere afstand tot elkaar. Dan is 'u' en 'geachte' wel zo prettig. Bovendien ken ik genoeg mensen, meestal ouder dan ik, die die beleefdheidsvormen eisen in hun eerste zakelijke contact. Die mensen neem ik liever als maatstaf.
Dat laatste is waar. Maar ouderwets vind ik een subjectief begrip, dat ik hier ook ironisch gebruikte. Voor mij voldoet 'Geachte' simpelweg aan de hoogste beleefdheidsnormen, en dus gebruik ik die vorm graag in een eerste contact. En zoals DaMart al aangaf, daarna kan je je toon gerust informeler maken. Andersom is bijna niet mogelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:16 schreef broer het volgende:
[..]
Het gebruik van 'beste' sluit het gebruik van 'u' toch niet uit?
Bovendien uit respect zich niet in het gebruik van ouderwetse termen maar in het serieus nemen van de ontvanger.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:05 schreef Frollo het volgende:
Toch wel met EAC en LAME mag ik hopen. Niet met dat satansprogramma iTunes.
Metterwoon is mijn favoriete woord.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef broer het volgende:
Jij bent dan ook jurist. Voor jou is het al heel wat dat je überhaupt woorden van na 1872 gebruikt.
Cd's rippenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Toch wel met EAC en LAME mag ik hopen. Niet met dat satansprogramma iTunes.
Dat eerste ook.quote:
Dat kan. En als je dat vindt, moet je dat vooral 'geachte' blijven gebruiken. Ik zou het woord nooit in het dagelijks leven gebruiken en daardoor voelt het voor mij gekunsteld. Daar hou ik niet van en daar worden de gesprekken ook niet per se beter van.quote:Voor mij voldoet 'Geachte' simpelweg aan de hoogste beleefdheidsnormen
Zou jij graag een brief van de notaris krijgen waarin de aanhef is: Beste Spektor?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef Spektor het volgende:
Tegenwoordig wordt 'Beste Ringo' na die eerste mail ook al snel opgevolgd door 'Hoi Ringo' is mijn ervaring. Persoonlijk heb ik daar ook weinig moeite mee. Waarom moeten zulke dingen toch zo stijf en formeel?
Ik kreeg onlangs een brief van een notaris waarin stond: "Geachte heer Achternaam, Inzake uw verkoop van het bovengemelde perceel, doe ik u hierbij toekomen de afrekening."quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:36 schreef Thisbe het volgende:
Zou jij graag een brief van de notaris krijgen waarin de aanhef is: Beste Spektor?
Nee toch zeker?
Aan die formulering is ongeveer alles mis behalve de aanhef.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:42 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kreeg onlangs een brief van een notaris waarin stond: "Geachte heer Achternaam, Inzake uw verkoop van het bovengemelde perceel, doe ik u hierbij toekomen de afrekening."
Het wordt tijd voor een notaris die moderner, persoonlijker en vooral normaler communiceert.
Ach, die zin valt nog wel mee. Maar die aanhef, jongens. Die aanhef...quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:43 schreef Ringo het volgende:
Aan die formulering is ongeveer alles mis behalve de aanhef.
Kan zo'n iPod dat afspelen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:34 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Cd's rippen. Gewoon via p2p / torrent / nieuwsgroepen de FLAC's of OGG's binnenhalen van al die albums. Gaat een stuk sneller en makkelijker. Alleen kan je dan wel minder liedjes kwijt op 16Gb.
Ik zou er geen problemen mee hebben hoor, het gaat uiteindelijk om de inhoud van de brief. Ik vind mensen die al snel 'Beste Spektor' gebruiken vaak prettiger in de omgang dan mensen die maar 'Geachte' blijven gebruiken. Het schept ook meer een vertrouwensband. Omdat een man nou eenmaal notaris is moet hij maar 'Geachte' blijven gebruiken als aanhef?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zou jij graag een brief van de notaris krijgen waarin de aanhef is: Beste Spektor?
Nee toch zeker?
FLACS en OGG's zijn van een betere kwaliteit dan MP3? Ik weet dat een iPod geen OGG's kan afspelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kan zo'n iPod dat afspelen dan?
En weet jij een goeie OGG-encoder trouwens? Want ik rip toch liever zelf.
Als ik me goed heb laten informeren, inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef Spektor het volgende:
[..]
FLACS en OGG's zijn van een betere kwaliteit dan MP3?
Geen idee, ik gebruik geen Apple-produkten (ik loop zelf al zeven jaar met een Rio Carbon rond). Ook weet ik geen goede OGG-encoder, maar doet LAME dat niet dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kan zo'n iPod dat afspelen dan?
En weet jij een goeie OGG-encoder trouwens? Want ik rip toch liever zelf.
Neen. Maar boeien, ik ben toch slechthorend en gebruik pc-speakertjes uit 1994. Dus 192 kbps MP3's ftw.quote:
Dat is geloof ik voornamelijk voor als je Piet persoonlijk kent, maar het schrijven ook door zijn collega's gelezen zou kunnen worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef k_man het volgende:
Wat te denken van de aanhef 'Geachte heer Jansen, beste Piet,'?
Of als je niet kunt kiezen. Iemand die ik één keer telefonisch had gesproken, stuurde me informatie toe en gebruikte ook die constructie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is geloof ik voornamelijk voor als je Piet persoonlijk kent, maar het schrijven ook door zijn collega's gelezen zou kunnen worden.
Ik weet dat deze constructie bij ons in het bedrijf vaak gebruikt wordt als we net een nieuwe klant hebben waarvan we niet zeker weten of 'Beste Piet' wel gepast is. Uit de toon van de reply valt dan vaak wel op te maken of de betreffende persoon liever met de voor- of achternaam aangesproken wenst te worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is geloof ik voornamelijk voor als je Piet persoonlijk kent, maar het schrijven ook door zijn collega's gelezen zou kunnen worden.
Ik denk niet dat het correct taalgebruik is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef Spektor het volgende:
[..]
Ik weet dat deze constructie bij ons in het bedrijf vaak gebruikt wordt als we net een nieuwe klant hebben waarvan we niet zeker weten of 'Beste Piet' wel gepast is. Uit de toon van de reply valt dan vaak wel op te maken of de betreffende persoon liever met de voor- of achternaam aangesproken wenst te worden.
Jij haalt iemands voornaam uitelkaar? Dat is óók ludiek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef Z het volgende:
Ik doe vaak: Geachte mevrouw Be, beste This. Maar bij een sollicitatie (?) zou ik dat niet doen.
Niet kiezen, vind ik irritant. Dan maak je helemaal een vage indruk. Ja, hallo...Ben ik nou Piet of meneer Janssen?? Duidelijk en consequent zijn. Volgens mij is dat bij alle communicatie een must.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of als je niet kunt kiezen. Iemand die ik één keer telefonisch had gesproken, stuurde me informatie toe en gebruikte ook die constructie.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef ShadyLane het volgende:
Het was 'n behoorlijk simpel stukje tekst trouwens, beetje platte schrijfstijl. Maar goed, we zullen maar zeggen dat het je 'vroege periode' was, he G.
Je vergeet nog de mensen met een fulltime baan, die op zaterdag het huishouden en de weekboodschappen doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef broer het volgende:
Alle jonge ouders wandelen met hun kroost in het park en alle pubers liggen tot 16.00 uur in bed. Je kunt niet verwachten dat ze dan ook nog gaan posten.
Ik zie twee kruisjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef Claudia_x het volgende:
Doe ik hier ook meteen een dubbele update.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Adoreer mij! Adoreer mij!" Primadonny, die Ivan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef Claudia_x het volgende:
Doe ik hier ook meteen een dubbele update.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:40 schreef zodiakk het volgende:
[..]
"Adoreer mij! Adoreer mij!" Primadonny, die Ivan.
Je moet ook niet blindelings afgaan op 'n TomTom die je langs Cairo stuurt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Z het volgende:
Wij zijn gister teruggekomen uit Zwitserland, de terugreis was een helletocht, ik zal jullie de details besparen. De rest van de vakantie was uitstekend.
Lambiek!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef Mainport het volgende:
Lienekien geef anders een tip waar je een goeie daghap kunt eten voor <10 euro
Ze zijn verhuisd, hè, naar het Hereplein. De voormalige Camera. Hebben ze ook een café, maar dat trekt toch minder.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef sigme het volgende:
Images. Ik heb daar eens een oneindig geldige tienrittenkaart laten verlopen. Fijn café hebben ze er wel, is de film ook de moeite waard?
Nee!? Wat erg!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn verhuisd, hè, naar het Hereplein. De voormalige Camera. Hebben ze ook een café, maar dat trekt toch minder.
Da's een ooievaarsbeet. Er ligt volgens mij geen specifieke reden aan ten grondslag.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Z het volgende:
Ziet er goed uit Claudia! Wat is de oorzaak van die rode oogjes?
Ivan heeft er één in zijn nek en één op zijn achterhoofd, maar die schijnen hardnekkiger te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Gellius het volgende:
WG heeft het ook nog steeds, zoals scherp waargenomen door Frollo.
Ja, vanwege het prestigieuze en omstreden Forum dat oostelijk van de Grote Markt moet komen. Images zou in dit nieuw te bouwen cultuurpaleis ook een plek moeten krijgen. Nu onduidelijk is of de Provincie er wel de miljoenen in wil stoppen waar de gemeente van uitging, heeft Images al aangegeven dat ze heel graag weer terug zouden willen naar de oude locatie. Ik ben voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:54 schreef sigme het volgende:
Bliekboar.
Waar moet het heen met de wereld.
Komende zondag - zoals elk jaar - met een vriendin naar de Volkskrantdag.quote:
Het zijn elk jaar twee weken dat ik het jammer vind dat ik niet meer in het centrum van Rotterdam werk. Lekker een lange lunchpauze nemen om even een vage IJslandse film te zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:39 schreef Ringo het volgende:
In (het centrum van) Rotterdam kom ik nog maar zelden, en ik vind het er altijd best leuk, maar tijdens het Filmfestival is het in Rotterdam pas écht tof. Dan zou ik daar zelfs nog wel willen wonen.
Is dat em echt?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Ringo het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)koninginnegracht-59/
Mooi, JAM.
Kijk nog eens goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan moet hij ook niet in die stad gaan wonen.
Er zijn goedverdoemme meer grachten dan alleen in Mokum.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan moet hij ook niet in die stad gaan wonen.
Sorry Buffie.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er zijn goedverdoemme meer grachten dan alleen in Mokum.
Doe ik een housewarmingcadeau voor je op de post.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef JAM het volgende:
Leuk hè, allemaal. Straks ga ik het contract tekenen voor m'n nieuwe huisje.
Ook op zondag?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:56 schreef Thisbe het volgende:
Wordt nog druk in Rotterdam komend weekend!
Ik ben er ook te bewonderen, tezamen met de felbegeerde.
Gewoon een stuk appeltaart voorhouden.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef Thisbe het volgende:
Zood is niet zo makkelijk te verplaatsen Gellius.
Hé, dat IKEA-krukje ken ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe ik een housewarmingcadeau voor je op de post.
[ afbeelding ]
Wat een goede vloer is dat toch. Komt er in Noord ook een gietvloer?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe ik een housewarmingcadeau voor je op de post.
[ afbeelding ]
Het was dan een ongemeen gevatte opmerking van Gellius. Thisbe bevindt zich thans nog steeds (spartelend) in mijn gespierde armen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:14 schreef k_man het volgende:
Ik dacht dat met felbegeerde aan zodiakk gerefereerd werd.
Sieht aus wie ein ...!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
Het is alleen geen gietvloer! Ik Noord komt er vermoedelijk Marmoleum. We moeten eerst nog even een showroom bezoeken om te bekijken of meubels er geen afdrukken in achterlaten.
Krijgen we veel te horen! Maar je ziet helaas steeds meer bobbels omdat de vloer niet verlijmd is. En je moet niet te veel met meubels willen schuiven.quote:
Ja, nee, Frollo, zo'n vloer is geen sinecure hoor. Ik heb zelf een mooie buisframetafel met houten tafelblad en die moet ik binnenkort gaan schuren en in de meubelolie zetten. Maar waar haal je meubelolie vandaan, vraag ik je!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Frollo het volgende:
Mijn god, heeft er niemand een stoer zuipverhaal of zo?
Ik juist niet.quote:
Vertel!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zaterdag weer genoeg gedronken voor een paar maanden..
quote:Trappist schenken
7 wenken om te schenken
Door de aanwezigheid van gist in de fles is het absoluut noodzakelijk enkele regels te volgen bij het behandelen en het schenken van het Trappistenbier.
1. Schenk steeds bier dat ten minste 8 dagen heeft gerust. Op die manier is de gist volledig op de bodem van de fles uitgezonken.
2. Bewaar het Trappistenbier bij een constante temperatuur van 12 à 14 °C. Zo kan het langzaam rijpen.
3. Verplaats en open de fles niet te brutaal om gistopwerping en verlies van koolzuurgas te vermijden.
4. Schenk het bier op keldertemperatuur. Zo kan de temperatuur in het glas nog een paar graden stijgen en geeft het bier na enkele minuten zijn rijk aroma in geur en smaak ten volle prijs.
5. Giet het bier voorzichtig in een zuiver glas. Zorg er voor dat u een mooie schuimkraag krijgt door te beginnen met schenken langs de wand en te eindigen in het midden van het glas.
6. Schenk het bier zeker niet te brutaal, anders kan de gist loskomen van de bodem. Laat deze 'fond' in het flesje. Zo krijgt u een mooi, helder en aangenaam bier. De vitaminen van de gist kan u zich achteraf nog altijd laten welgevallen.
7. Bewaar het bier bij voorkeur niet in de koelkast. Er vormt zich dan immers een eiwittroebel. Deze lost opnieuw op na een poosje op kamertemperatuur, maar gaat wel uitzinken na wekenlange bewaring in de koelkast. Geef dus steeds het bier de tijd om zich aan te passen aan de lagere temperatuur.
http://www.trappistglas.nl/Schenktips.aspx
In je geklimatiseerde bierkelder.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef k_man het volgende:
Ja, leuk, maar waar is het constant 12 à 14 graden?
Ik ben die kerel die dat allemaal niet interesseert, zolang het maar lekker is.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef Gellius het volgende:
Frollo, was jij niet die kerel die z'n trappist koud drinkt?.
Het is 10 jaar oude tawny, dus vaal roodbruin.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef Z het volgende:
Welke kleur is die port? Sommige rode wijn kan je prima enigszins chilled drinken (Pinot Noirs), al gaat daar niet mijn voorkeur naar uit.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben die kerel die dat allemaal niet interesseert, zolang het maar lekker is.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef Gellius het volgende:
Ik heb in Andalusië wel lekkere sherry gedronken.
Wat is Flügel?
Te laat, ik heb het al gestolen!quote:
En het dopje op je neus, of niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met wodka. Op je mond zetten en in één keer achterover.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Port hoort toch nooit gekoeld TE WORDEN?
Waar komt het toch vandaan om dat laatste deel weg te laten. Ik lees het geregeld in kranten, het leest zo onaf. Frollo, wat vind jij?quote:
Dit is tamelijk goede port hoor, een van de betere die bij de gemiddelde AH verkopen.quote:. Ik koop voortaan wel weer ouderwets goede port.
Nee, zonder dopje.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het dopje op je neus, of niet?
God, wat was dat erg.
Maar dan weet je het vast, voor een bruiloft in een verenigingsgebouw ergens in een dorp.quote:
Probeer het allebei en doe voortaan wat je het lekkerst vindt.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef zodiakk het volgende:
[..]
[..]
Waar komt het toch vandaan om dat laatste deel weg te laten. Ik lees het geregeld in kranten, het leest zo onaf. Frollo, wat vind jij?
Ik heb ooit in Portugal wel een droge witte port gedronken bij een vrij zoet visgerecht. Jummie!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Gellius het volgende:
Een goede Tawny is niet te zoet. En je drinkt het niet bij de maaltijd, barbaar.
Ja, klopt, met de smaak is weinig mis. Ik weet wel iets van port.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef NoCigar het volgende:
Dit is tamelijk goede port hoor, een van de betere die bij de gemiddelde AH verkopen.
Dat is precies wat ik bedoel. Laat dat hippe uiterlijk maar zitten. Het gaat om de port.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:39 schreef Thisbe het volgende:
Nounou K_man, het gaat om de inhoud, niet om 't uiterlijk!
Het is geen Pradajurkje.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:39 schreef k_man het volgende:
Belangstellende lezertjes kunnen trouwens hier de foto's vinden van mijn reisje naar Rome, afgelopen december.
Inderdaad. Daarnaast kan ik natuurlijk helemaal geen afstand van jouw copyright doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef Gellius het volgende:
Dat is raar, want hij is gelinkt, niet geplaatst.
Dat geeft niet K_man! In Nederland kennen we het fenomeen copyright immers niet. Wel het auteursrecht overigens.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:51 schreef k_man het volgende:
Oh, zou je dat niet willen doen? Fok heeft de rare notie dat je afstand doet van het copyright, zo gauw je een foto plaatst.
Nee, maar ik zou Fok nu wel een rekening kunnen sturen voor het publiceren van mijn foto.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:57 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast kan ik natuurlijk helemaal geen afstand van jouw copyright doen.
Ja, dat is heel raar, maar het is wel hoe het in de voorwaarden staat.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef Gellius het volgende:
Dat is raar, want hij is gelinkt, niet geplaatst.
Ik wens ze veel sterkte al ze zich op die voorwaarden zouden willen beroepen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat is heel raar, maar het is wel hoe het in de voorwaarden staat.
quote:User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto's en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto's en ander (audio)visueel materiaal.
.quote:Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
Leuker heb je ze niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef k_man het volgende:
Door een jurist met humor, zullen we maar denken.
Mooie foto's! Het zal hier niemand verbazen dat het Rijk ook een kunstwerk van Arnaldo Pomodoro in bezit heeft.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:39 schreef k_man het volgende:
Belangstellende lezertjes kunnen trouwens hier de foto's vinden van mijn reisje naar Rome, afgelopen december.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:39 schreef k_man het volgende:
Dat is vrijwel altijd zoete of medium dry. En dan nog. Veel alcoholistische sloebers drinken bier of wodka, al dan niet van hoge kwaliteit. Het zal mij worst wezen. Mijn dranken zijn niet hip of gedateerd. Ze smaken me.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Port is inferieure wijn omdat je in het proces, waarin de wijn tot volledige wasdom komt, ingrijpt.
Dan je sherry verhaal. Ik zou zeggen ga eens een week posten in een supermarkt en bekijk hoeveel huisvrouwen met dikke rode drankneus een fles sherry meenemen en hoeveel andere alcoholische versnaperingen.
Wat leuk, JAM. Gaan we wel eens een keertje borrelen op het pleintje daar. Of lunchen bij Crunch.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:53 schreef JAM het volgende:
Dank u wel allemaal. Natuurlijk staat dat huis in het centrum van Den Haag, hoewel niet op de Koninginnegracht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeeheldenkwartier_%28Den_Haag%29
Zonder enige twijfel een van de leukste buurten van Den Haag.Wellicht de.
Vruchtenbuurt is de plek om te wonen als je iets leuks en betaalbaars wilt en wat ruimte wilt hebben. Ideaal dus voor jonge gezinnen. Veel mooie, ruime portiekwoningen, en grote tuinen (als je beneden zit). Nadeel is dat je redelijk ver weg bent van de snelweg en dat het dus lang duurt voordat je de stad uit bent. Als je werk hebt buiten de stad, dan lijkt het me niet ideaal. Tegelijkertijd zit je ook redelijk ver van het centrum. Erg groen is het ook niet, al is het strand en zijn de duinen dichtbij. Het is er wel rustig en ik ken veel mensen die er met plezier wonen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:38 schreef Ringo het volgende:
Wat vinden de Hagenaars en -nezen hier eigenlijk van de Vruchtenbuurt? Is dat nu een fijne plek om te leven?
Ik heb 2 jaar vast en 5 jaar als parttimer in een supermarkt gewerkt. Ik denk dat ik dan een reëeler beeld kan schetsen dan iemand die afentoe in de rij staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef Gellius het volgende:
De reputatie van sherry heeft een geduchte knauw gekregen van de jaren zeuventig, waardoor iedereen het nog steeds associeert met dronken huisvrouwen. Maar dat is denk ik toch een beetje nabauwen, want eerlijk gezegd zie ik nooit iemand met een fles sherry in zijn mandje in de rij bij de supermarkt staan (en mijn rijen zijn lang genoeg om die mandjes aan een nauwgezette inspectie te onderwerpen).
Ik maak het een persoonlijke missie, het verhippen van sherry.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef Gellius het volgende:
De reputatie van sherry heeft een geduchte knauw gekregen van de jaren zeuventig, waardoor iedereen het nog steeds associeert met dronken huisvrouwen. Maar dat is denk ik toch een beetje nabauwen, want eerlijk gezegd zie ik nooit iemand met een fles sherry in zijn mandje in de rij bij de supermarkt staan (en mijn rijen zijn lang genoeg om die mandjes aan een nauwgezette inspectie te onderwerpen).
Over het algemeen zijn sherry-drinkers niet de knapste.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:03 schreef mane het volgende:
Vertel eens wat gezellige verhalen, over aangeschoten huisvrouwen..
Dan maak ik het een persoonlijke missie om advocaat te verhippen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ik maak het een persoonlijke missie, het verhippen van sherry.
Nee, nog niet! Die ga ik beluisteren.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef DO2 het volgende:
De nieuwe van Isolee al gehoord, zood? Is nu te beluisteren op de luisterpaal...
Een niet onmieterse user, maar hij moet zorgvuldiger typen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef k_man het volgende:
Ik geloof dat we nu circa een weekje hebben mogen kennismaken met Karrel. Tijd voor het eerste beoordelingsgesprek. Roept u maar, dan vul ik het formulier wel in. Wel graag SMART en KISS geformuleerd natuurlijk.
Geen integratie, assimilatie!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Hij doet wel zijn best om er een beetje in te passen. En dat kunnen we maar van weinigen zeggen.
Je vraagt je toch af waarom...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Hij doet wel zijn best om er een beetje in te passen.
Dat vraag ik me bij jou ook altijd af, broer. Waarom. Waarom.quote:
Echt? O, sorry -- dat was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef Lienekien het volgende:
Dat vraag ik me bij jou ook altijd af, broer. Waarom. Waarom.
Hoezo, sorry?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef broer het volgende:
[..]
Echt? O, sorry -- dat was niet de bedoeling.
Klopt. Ik wil bij deze ook mijn oprechte excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een niet onmieterse user, maar hij moet zorgvuldiger typen.
De oogst van alleen al zijn laatste paar posts: tekort, er naast, supermarkt ervaring, paardokop, afentoe, sherry-drinker, neit.
Ga je er ook wat aan doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo in verwarring breng.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg soms enorme jeuk van 'sorry'. Flikker op met je 'sorry'.
Ik krijg het gevoel dat je mijn excuses niet helemaal serieus neemt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Of je afwijkende mening inleiden met 'sorry, maar'. Blèh.
Is helemaal niet nodig. Blijf jezelf, verander niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, is goed. Hoe zou ik je wat minder in verwarring kunnen brengen?
Meer dat ze totaal overbodig zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg het gevoel dat je mijn excuses niet helemaal serieus neemt.
Oké.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef Lienekien het volgende:
Is helemaal niet nodig. Blijf jezelf, verander niet.
Ik was ook geen alto. Ik zat wel midden in de opkomst van de alto's.quote:
Had je geen groen haar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef DO2 het volgende:
Ik was er eentje, geloof ik.
Dat wil zeggen; ik luisterde non-stop naar Nirvana en Radiohead.
Oh, en ik blowde me suf en ging zelden of nooit naar de kapper..
Dat volstond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |