Nee, nog niet! Die ga ik beluisteren.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef DO2 het volgende:
De nieuwe van Isolee al gehoord, zood? Is nu te beluisteren op de luisterpaal...
Een niet onmieterse user, maar hij moet zorgvuldiger typen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef k_man het volgende:
Ik geloof dat we nu circa een weekje hebben mogen kennismaken met Karrel. Tijd voor het eerste beoordelingsgesprek. Roept u maar, dan vul ik het formulier wel in. Wel graag SMART en KISS geformuleerd natuurlijk.
Geen integratie, assimilatie!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Hij doet wel zijn best om er een beetje in te passen. En dat kunnen we maar van weinigen zeggen.
Je vraagt je toch af waarom...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Hij doet wel zijn best om er een beetje in te passen.
Dat vraag ik me bij jou ook altijd af, broer. Waarom. Waarom.quote:
Echt? O, sorry -- dat was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef Lienekien het volgende:
Dat vraag ik me bij jou ook altijd af, broer. Waarom. Waarom.
Hoezo, sorry?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef broer het volgende:
[..]
Echt? O, sorry -- dat was niet de bedoeling.
Klopt. Ik wil bij deze ook mijn oprechte excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een niet onmieterse user, maar hij moet zorgvuldiger typen.
De oogst van alleen al zijn laatste paar posts: tekort, er naast, supermarkt ervaring, paardokop, afentoe, sherry-drinker, neit.
Ga je er ook wat aan doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo in verwarring breng.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg soms enorme jeuk van 'sorry'. Flikker op met je 'sorry'.
Ik krijg het gevoel dat je mijn excuses niet helemaal serieus neemt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Of je afwijkende mening inleiden met 'sorry, maar'. Blèh.
Is helemaal niet nodig. Blijf jezelf, verander niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, is goed. Hoe zou ik je wat minder in verwarring kunnen brengen?
Meer dat ze totaal overbodig zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg het gevoel dat je mijn excuses niet helemaal serieus neemt.
Oké.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef Lienekien het volgende:
Is helemaal niet nodig. Blijf jezelf, verander niet.
Ik was ook geen alto. Ik zat wel midden in de opkomst van de alto's.quote:
Had je geen groen haar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef DO2 het volgende:
Ik was er eentje, geloof ik.
Dat wil zeggen; ik luisterde non-stop naar Nirvana en Radiohead.
Oh, en ik blowde me suf en ging zelden of nooit naar de kapper..
Dat volstond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |