jij bent echt de heldin van dit topic!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij bent echt de heldin van dit topic!
quote:
vaag danquote:
quote:
Ik word verlegen van jullie...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet zo bescheiden... je mag dit complimentje gewoon aannemen hoor
![]()
NBT is ook al niet zo van de complimentjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet zo bescheiden... je mag dit complimentje gewoon aannemen hoor
![]()
Hoeft niet hoor, wees gewoon jezelf, dan is iedereen blij in dit topicquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik word verlegen van jullie...![]()
Ik vind het wel leuk hoor..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NBT is ook al niet zo van de complimentjes
Dat doet ik ook zeker welquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, wees gewoon jezelf, dan is iedereen blij in dit topic
quote:
Helaas helemaal niks meer... maar ben wel wat van plan er neer te zetten..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:41 schreef Koen66 het volgende:
ik denk ff spieken in fobo NBT of er nog leuke nieuwe foto's van d'r instaan
maar haar UI compenseert dat ruimschoots!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:41 schreef Koen66 het volgende:
ik denk ff spieken in fobo NBT of er nog leuke nieuwe foto's van d'r instaan
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Helaas helemaal niks meer... maar ben wel wat van plan er neer te zetten..zit nog te denken welke..
quote:
wat ben je toch een boefje!quote:
kom op met zn allen rennen naar NBT haar fobo!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kom op met zn allen rennen naar NBT haar fobo!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Oke CCquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee jullie gaan te snel voor mij, even werken nu, ben er vanmiddag weer
zo snel gaat het toch nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
dankjewel!quote:
zo snel gaat het niet nu... maar werkse! Ik ga je voorbeeld ook weer even volgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:47 schreef tdrone het volgende:
fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
gewoon een origineel idee met zo'n spiegel, en jij bent gewoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
dankjewel!ik vind hem een beetje vreemd, maar wel lachen toch
moet ik eigenlijk ook he, genoeg te doen nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo snel gaat het niet nu... maar werkse! Ik ga je voorbeeld ook weer even volgen
Ik ben origineel..........quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon een origineel idee met zo'n spiegel, en jij bent gewoon![]()
op je eigen plaatje fappen..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat was op mijn plaatje in je fobo hoor
daarom, morgen wat af hebben en dat is nogal wat werk...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet ik eigenlijk ook he, genoeg te doen nog
overdag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:57 schreef NBT het volgende:
Ik kan nog wel ff fokken.. de rest van de dag denk ik nietmaar morgen gaan we tinychatten he... ?
ligt eraan hoe laatquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:57 schreef NBT het volgende:
Ik kan nog wel ff fokken.. de rest van de dag denk ik nietmaar morgen gaan we tinychatten he... ?
Ik heb door jou tetris geïnstalleerd op mijn phone!quote:
oehhh vallende blokjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb door jou tetris geïnstalleerd op mijn phone!
quote:
's Avonds ergens, geen idee hoe laat, zeg het maarquote:
en ben je een beetje goed?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb door jou tetris geïnstalleerd op mijn phone!
ik ben alleen vroeg in de avond online...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
's Avonds ergens, geen idee hoe laat, zeg het maar
overdag kan niet, Tinychat botst hier op de vuurmuurquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
's Avonds ergens, geen idee hoe laat, zeg het maar
Ik doe ook zonder audio. En was ook 's avonds van planquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overdag kan niet, Tinychat botst hier op de vuurmuur
in de avond kan ik pas wat terugzeggen als vrouwlief al lang en breed slaapt, die snapt dat niet
maar Tiny zonder audio kan wel
redelijk goed..quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
en ben je een beetje goed?
[..]
ik ben alleen vroeg in de avond online...
ligt eraan van 6 tot 8 ofzo denk dat ik daarna met wat vrienden ga gamen/drinkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef NBT het volgende:
[..]
redelijk goed..
Ohhwww okeee... hoe vroeg?
Ahhh okequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt eraan van 6 tot 8 ofzo denk dat ik daarna met wat vrienden ga gamen/drinken
ik zie de link wel en of jullie er dan nog zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik doe ook zonder audio. En was ook 's avonds van plan
wat was er dan met bennyquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen allemaal
Even een berichtje van Benny, ik kreeg net een sms!
Hij mag vandaag weer naar huis!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen allemaal
Even een berichtje van Benny, ik kreeg net een sms!
Hij mag vandaag weer naar huis!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:05 schreef NBT het volgende:
Zullen we een standaard link aanhouden?wel zo easy!
ow wisten jullie dat nietquote:
oh gelukkig dat alles dan weer goed isquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow wisten jullie dat niet
Ik dacht dat ze het hier ook wle gezegd hadden, omdat Benny hier altijd post
Hij was dinsdag opgenomen in het ziekenhuis voor verdere onderzoeken en moest dus even in het ziekenhuis blijvenMaar hij mag dus vandaag weer naar huis
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow wisten jullie dat niet
Ik dacht dat ze het hier ook wle gezegd hadden, omdat Benny hier altijd post
Hij was dinsdag opgenomen in het ziekenhuis voor verdere onderzoeken en moest dus even in het ziekenhuis blijvenMaar hij mag dus vandaag weer naar huis
Ik weet alleen dat hij opgenomen was in het ziekenhuis, dus we waren wel geschrokken dat hij moest blijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar had hij last van dan?
maar mooi dat hij weer naar huis mag!
quote:
maar je kunt nu wel mobiel fokkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb het nu al gehad en moet nog tot half 5
Wat dacht je van mij gisteren, van 12 tot kwart voor 9 niks gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb het nu al gehad en moet nog tot half 5
BB kopen als je HTC kunt kopen.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aawh ik heb met je te doen tdrone
Dat mag, iedereen hier is lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat mag, iedereen hier is lief!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
Daaaaaaar zie je Michozz gaan...........quote:
Ik weer een half uurtje langer dan jij!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik hoef maar een half uurtje langer tdrone
quote:
Hier prima en bijna weekendquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoe istie?
Iedereen gaat bij me weg
Ik heb ook bijna weekend!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier prima en bijna weekend
Hoe is het met jou?
Goedquote:
Hayquote:
Zeker welllllllll!!quote:
Positief is altijd goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed. Net positief studieadvies binnen gekregen
.
En hij is niet eens modquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stu zit gewoon in mijn posts te rommelen
Dat zou ik nooit doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stu zit gewoon in mijn posts te rommelen
Succes met je werkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
drukte hier op werk... dus fijne avond iedereen alvast
lekker raggenquote:
My Chemical Romance heeft een paar heel toffe nummersquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb die ook op mijn mp3 speler staan
ik ken verder niet zoveel nummers van zequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
My Chemical Romance heeft een paar heel toffe nummers
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ken verder niet zoveel nummers van zeheb je nog suggesties?
Woohooquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef tdrone het volgende:
ohw teenagers ken ik wel![]()
![]()
die andere straks maar eens luisteren
MCR was vroeger leuker.quote:
jij altijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef honkeytonk het volgende:
Ben ik hier nog een beetje welkom?
quote:
toen was het harder?quote:
Toen zat er meer pit in ja.quote:
Vind ik ook een stoer nummerquote:
wat heb je haar gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen zat er meer pit in ja.
Ik moet opeens denken aan gisteren, een collega dacht dat een pittig kort kapsel me wel zou staan
Dit ook?quote:
Dat ik mn haar laat groeien.quote:
Kende het nietquote:
Ook niet de mijne, maar wel vermakelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kende het niet![]()
Ja, wel aardig nummer maar niet mijn favoriet
Goedendag!? Goedendag!? Niks goedendag! Ik krijg net het schrikbarend bericht dat je in het ziekenhuis lagquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goedendag!? Goedendag!? Niks goedendag! Ik krijg net het schrikbarend bericht dat je in het ziekenhuis lagWat is er?
Ehm... problemen met buik enzulksquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat was er? Ik schrok mij het apenzuur
Succes met je buik!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... problemen met buik enzulks
Nu weer allemaal opgelostquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... problemen met buik enzulks
Ohquote:
Ehm... het moet maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef tdrone het volgende:
Heuh Benny! en kun je er weer een tijdje tegenaan nu?
doei Stuquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weer weg. Tot vanavond misschien
Sterkte Benny
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi benny, kon je niet meer poepen en moest je daarom naar het ziekenhuis?
Vast welquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
je hebt je leuke lachje toch wel nog steeds he
dat was het vast jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
We weten allemaal dat jij in het ziekenhuis was voor een Soatest, Benny. Geef het maar gewoon toe.
niet echt... eigenlijk moet ik nu heel druk bezig zijn met mijn stageverslagquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Maar hoe is het met jullie en is hier wat boeiends gebeurd?
En dat doe je niet, omdat....?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
niet echt... eigenlijk moet ik nu heel druk bezig zijn met mijn stageverslag
Vanmiddag positief studieadvies binnengekregen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Maar hoe is het met jullie en is hier wat boeiends gebeurd?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vanmiddag positief studieadvies binnengekregen.
30, na twee periodes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoeveel studiepunten heb je al?(en na hoeveel periodes)
Het kan gebeuren ja, het kan gebeuren.quote:
Ik heb een voorlopig negatief studieadvies.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een voorlopig negatief studieadvies.
Uhuh. We begonnen met 28 man, na twee blokken zijn er nog 14 overquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
de volle mep dus![]()
dat doe je goed
En nu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een voorlopig negatief studieadvies.
Ik ben gestopt met mn opleiding, heb alleen de 1e tentamenweek gedaan. course 1 werd verspreid over 2 blokken, course 2 bestond uit 2 delen, 1 deel per blok. Dus kon nog geen EC krigjenquote:
Niet zoveel, ik ben gestopt jeweeetsssquote:
Ah. Hoezo zo snel gestopt al dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet zoveel, ik ben gestopt jeweeetsss
Ik ken iemand die CC heet.quote:
quote:
Tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat het kut is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Hoezo zo snel gestopt al dan?
Thanksquote:
Oh. Okayquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Om jou gezicht HT haai tdronehaai zero
![]()
Is mijn gezicht zo grappig?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Om jou gezicht HT haai tdronehaai zero
![]()
Er staat toch ergens de 10 laatst gesloten ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:55 schreef tdrone het volgende:
damn ik heb net een word document weggeklikt maar weet nietmeer welke het was
Start > Onlangs geopende itemsquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:55 schreef tdrone het volgende:
damn ik heb net een word document weggeklikt maar weet nietmeer welke het was
de theorie was leuker dan de praktijk, en ik zat op een praktijkopleiding dusjaaaaquote:
Ah, dan wordt het al een stuk minder jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
de theorie was leuker dan de praktijk, en ik zat op een praktijkopleiding dusjaaaa
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het al een stuk minder ja. Wat voor opleiding was het
?
Windows Vista wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
word 2003 doet daar geloof ik niet aan
Oh, lijkt me ook meer iets wat praktisch is jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek.
Is het ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Windows Vista wel.
[..]
Oh, lijkt me ook meer iets wat praktisch is ja.
quote:
Valsspeler.quote:
Hihiquote:
Woehoe Ik wil hem zien op PMquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste UI gemaakt
HOMOOOO'S!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn eerste gifje ooitBest moeilijk nog
Een harttransplantatie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb wel nog eenvoor je maar geen aids...
Wat wil je me dan wel gevenquote:
jij krijgt natuurlijk alleen maar liefde omdat je ook altijd lief tegen mij bentquote:
Jeeeej!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij krijgt natuurlijk alleen maar liefde omdat je ook altijd lief tegen mij bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is de Molquote:
Dat is de vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is de vraag
Ik denk dat jij de Moeder bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Jaaaa, dan naar huis, spullen pakken en naar de sportschool, daarna naar de kroeg!quote:
Geen idee?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Misschien, misschien ook niet.
Jokers ruilen?
En daarna dronken je pretballonen naar mij PM'en? Of doe je dat ook nuchter?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaaaa, dan naar huis, spullen pakken en naar de sportschool, daarna naar de kroeg!
Pardon!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En daarna dronken je pretballonen naar mij PM'en? Of doe je dat ook nuchter?
Dan mag ik ze zien ja?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Pardon!
Als je ze wil zien kom je maar naar de meet
Omkoping, als je er eenmaal bent heb je ook pechquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan mag ik ze zien ja?Maar dan hoeft het niet, want dan is het bedriegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buurman en Buurman!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:31 schreef honkeytonk het volgende:
Het is beslist. Ik houd deze UI, na veel rondvragen heb ik de uitslag.
Don't!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:33 schreef NBT het volgende:
Ik zit ook weer te denken aan een nieuwe UI.
Ohwjeee, nu durf ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kom naar je toe en ga je slaan als je een andere UI neemt
Ik ben sterk hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwjeee, nu durf ik helemaal niet meer
laatst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben sterk hoorIk heb laatst gefitnessed
Ik doe ook aan krachtoefeningen, somsquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef NBT het volgende:
[..]
laatst?
Ik ga 2 keer in de week! Ik kan je hebben jochiieee!!
Hou me tegen Jonge!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe ook aan krachtoefeningen, somsKom dan jonguh, ik klap je.
Ik ook!quote:
Eerst moet jij mij vergeven want ik ben bangerderquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ook!Sorry dat ik zo reageerde. Het spijt me, vergeef me!
Ik vergeef je!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eerst moet jij mij vergeven want ik ben bangerder
Yes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |