jij bent echt de heldin van dit topic!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij bent echt de heldin van dit topic!
quote:
vaag danquote:
quote:
Ik word verlegen van jullie...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet zo bescheiden... je mag dit complimentje gewoon aannemen hoor
![]()
NBT is ook al niet zo van de complimentjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet zo bescheiden... je mag dit complimentje gewoon aannemen hoor
![]()
Hoeft niet hoor, wees gewoon jezelf, dan is iedereen blij in dit topicquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik word verlegen van jullie...![]()
Ik vind het wel leuk hoor..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NBT is ook al niet zo van de complimentjes
Dat doet ik ook zeker welquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, wees gewoon jezelf, dan is iedereen blij in dit topic
quote:
Helaas helemaal niks meer... maar ben wel wat van plan er neer te zetten..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:41 schreef Koen66 het volgende:
ik denk ff spieken in fobo NBT of er nog leuke nieuwe foto's van d'r instaan
maar haar UI compenseert dat ruimschoots!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:41 schreef Koen66 het volgende:
ik denk ff spieken in fobo NBT of er nog leuke nieuwe foto's van d'r instaan
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Helaas helemaal niks meer... maar ben wel wat van plan er neer te zetten..zit nog te denken welke..
quote:
wat ben je toch een boefje!quote:
kom op met zn allen rennen naar NBT haar fobo!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kom op met zn allen rennen naar NBT haar fobo!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Oke CCquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee jullie gaan te snel voor mij, even werken nu, ben er vanmiddag weer
zo snel gaat het toch nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
dankjewel!quote:
zo snel gaat het niet nu... maar werkse! Ik ga je voorbeeld ook weer even volgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:47 schreef tdrone het volgende:
fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
gewoon een origineel idee met zo'n spiegel, en jij bent gewoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
dankjewel!ik vind hem een beetje vreemd, maar wel lachen toch
moet ik eigenlijk ook he, genoeg te doen nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo snel gaat het niet nu... maar werkse! Ik ga je voorbeeld ook weer even volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |