Zie DMquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Dat zal in twee bubbelenveloppen moeten vrees ik, dus als je er 27,50 incl. verzenden van maakt, heb je wat mij betreft een deal
Ik ben gebanned van PMquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Hmm, geen DM ontvangen. Kun je een PM sturen? Dat werkt iig wel altijd
Ik mail je vanavond even na mijn werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben gebanned van PM
mail me even op jeroen apedingus 123swets puntje com
no prob.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik mail je vanavond even na mijn werk.Erg hectisch hier atm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
als je tot de 24e kunt wachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef Rossdale het volgende:
Maak er 25 ex van en dan vind ik het prima
Heb je andere games wat je met meerdere mensen kan doen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:30 schreef Rossdale het volgende:
Sorry invine, maar als ik een week moet wachten dan ga ik liever op het bod van Evilicious in. Ik wil je wel Fuzion Frenzy los verkopen voor 5 euro ex ondanks dat ik dat normaal gezien niet doe
Sorry voor de late reactie, maar maak er Excl van en je hebt een dealquote:
Zoek je iets wat je samen op de bank kunt spelen, of met meerdere mensen tegelijk via Xbox Live?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:00 schreef invine het volgende:
[..]
Heb je andere games wat je met meerdere mensen kan doen?
Fine, fine. PM je details ff dan paas ik je die duku jwtz.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar maak er Excl van en je hebt een deal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |