Dat is Trev logica en gaat niet op voor de gewone weldenkende mensquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is gemakkelijk.
Thee is voor zieke mensen en die komen niet in een winkelcentrum
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is gemakkelijk.
Thee is voor zieke mensen en die komen niet in een winkelcentrum
Ja hoor..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes please
[..]
Mag ik dan met Mart theesoorten uitzoekenEn dan bak ik met Muck wel koekjes voor bij de koffie en thee
Ik overleg even met dinnetje vanavond, want we wilden evt nog samen naar A'dam met de dagkaarten en dan ga ik misschien toch rechtstreeks (is 15 cent goedkoper dan de dagkaart door dat zoutkaartjequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ongeveer, J. moet om 13:00 bij de prenatal in de stad zijn dus afhankelijk van hem en wanneer hij terug is
damn, het wordt wel gezellie zo te zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja hoor..
moeten we nog wel een manier bedenken hoe de taarten vanuit Zwolle hierheen komen..
of ga je verhuizen naar het huisje boven Toek en Muck??
Alleen als dat huis chemisch gereinigd wordtquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja hoor..
moeten we nog wel een manier bedenken hoe de taarten vanuit Zwolle hierheen komen..
of ga je verhuizen naar het huisje boven Toek en Muck??
trev-logica?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is Trev logica en gaat niet op voor de gewone weldenkende mens
ik snap het niet helemaal maar ik ben ook nog niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik overleg even met dinnetje vanavond, want we wilden evt nog samen naar A'dam met de dagkaarten en dan ga ik misschien toch rechtstreeks (is 15 cent goedkoper dan de dagkaart door dat zoutkaartje). Dus ik kijk even wat handig is en wat haalbaar is
heheh.. iedere dag??quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als dat huis chemisch gereinigd wordtMaar anders kom ik gewoon forenzen, dat kan wel hoor
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Toek!Ik zag net pas je smsje
Is maar goed dat de taart al op was
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trev-logica?![]()
[..]
ik snap het niet helemaal maar ik ben ook nog niet helemaal wakker
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. iedere dag??
ik heb nog wel wat chemicailen liggen hoor
oh oke dus kans dat ik alleen naar rotterdam moetquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Net als waar het hard van vol is
Is Treviaans
En de dagkaart kostte 13,95. Als ik een enkeltje koop en een railrunner dan ben ik 13,80 kwijt. En dan kan ik evt nog naar A'dam met een dinnetje met 2 dagkaarten. Maar als ze dat niet wil, dan ga ik gewoon op de dagkaart en kom ik langs jouZo duidelijker?
![]()
wij hebben een kamer over, bij een goed bod mag je het zo krijgen. Woon je wel met Muck en mij samenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als dat huis chemisch gereinigd wordtMaar anders kom ik gewoon forenzen, dat kan wel hoor
en het lucht opquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sorry, moest ik even kwijt
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
Gelukkigquote:
ja gaat het?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
Ja, misschienquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh oke dus kans dat ik alleen naar rotterdam moetik snap em
Dat is een beetje vreemdquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij hebben een kamer over, bij een goed bod mag je het zo krijgen. Woon je wel met Muck en mij samen
Wat is er aan de hand lieverd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
*gooit het weer terug naar Wok*quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
Ach wat is normaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja gaat het?
kunnen we dan allemaal weer even normaal doen?
In mijn eentje naar Rotterdam... weet nie of ik dat wel durfquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, misschienMaar moet even overleggen met dinnetje
Ik ben het iig nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach wat is normaal*Insert smiley met kwijldingetje en scheef hoofd
Rotterdam is niet zo eng hoor..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In mijn eentje naar Rotterdam... weet nie of ik dat wel durf
Maar maar maar dan zie ik je sowieso op R'dam centraalquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze kunnen niet ruiken dat je hoofdpijn hebt he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk... gaan ze in de leegstaande flat schuin hierboven even flink boren... en ik had al barstende koppijn.
Heul wel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rotterdam is niet zo eng hoor..
Ahjoh maakt mij niet uit, ik vermaak me altijd wel in de treinquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar dan zie ik je sowieso op R'dam centraalEn anders kom ik gewoon alsnog via jou, had dinnetje toentertijd maar een HEMA kaartje moeten kopen
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan blijf ik af en toe wel bij iemand logeren
En dan verhuis ik uiteindelijk wel naar Utrecht of ik Rotterdam, maar dan via woningruil
Jij bent vreemd, net als Muck en ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is een beetje vreemdDenk ik
Maar wel lief
ik bijt niet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
dat dus...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:56 schreef Koen66 het volgende:
wat is er in Rotterdam
Volg het allemaal niet zo
Wat voor een dinnetje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar dan zie ik je sowieso op R'dam centraalEn anders kom ik gewoon alsnog via jou, had dinnetje toentertijd maar een HEMA kaartje moeten kopen
![]()
Ja maar ja maar, je wist toch wel een beetje dat ik dat misschien alsnog wildequote:
Nee, weet ik... maar het is geen handige combinatiequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze kunnen niet ruiken dat je hoofdpijn hebt he?
Ik ben echt niet vreemdquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij bent vreemd, net als Muck en ik.
[..]
ik bijt niet!
Ja, naar Utrecht okee, maar daar stop je dan, goed?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, je wist toch wel een beetje dat ik dat misschien alsnog wilde![]()
En en en er komt dan een extra kamer voor jou en Thijs
Beequote:
Snap ik tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, weet ik... maar het is geen handige combinatie.
Okeequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, naar Utrecht okee, maar daar stop je dan, goed?
Een lief vriendinnetje in Den Haag EN eentje in Rotterdam, dat ga ik echt niet trekken hoor
Kortom: delete!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
sommige collega's![]()
ben je op cursus en dus niet aanwezig, gaan ze mailen, en na een uur weer.
en dat 7 keer![]()
misschien lees ik mijn mail niet als ik op cursus ben
Bee mag anders mijn HEMA-kaartje wel hebben hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BeeDaar ga ik Indische rijsttafel eten vanavond, gemaakt door A
![]()
gezelliequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke en ik gaan morgen samen naar Toek en Muck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |