quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe is het hier?
Kattenbak al gedaan en vandaag laatste dagje werkenEn vanmiddag Indische rijsttafel eten bij vrienden, sambal toloor
![]()
juist niet, juist bij de stad is het fijner, op de meeste stations zit er al een kiosk/koffietent waar je koffie kan halen... en zie je dan maar eens van de rest te onderscheidenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou je bij een station moeten zitten of bij een grote pakeerplaats.
als ik aan het winkelen ben dan wil ik ook zitten![]()
dus tuinstoelen bij de kraam
Wokjequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje
linux knuffel babe
![]()
voor mij ook laatste dagje werken
Hai meisquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
juist niet, juist bij de stad is het fijner, op de meeste stations zit er al een kiosk/koffietent waar je koffie kan halen... en zie je dan maar eens van de rest te onderscheiden
Marijke
mja dan moet je ook weer een terras vergunning hebben.. we zullen zien wat de gemeente daarvan vindquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou je bij een station moeten zitten of bij een grote pakeerplaats.
als ik aan het winkelen ben dan wil ik ook zitten![]()
dus tuinstoelen bij de kraam
Ja dat is goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeKnuffelhacker
![]()
Nog een weekje
Lekker![]()
[..]
Hai meisZullen wij vanavond even hebben over treintijden e.d.?
En onderscheiden is inderdaad moeilijk, je hebt als snel 13 in een dozijn. Maar als je je richt op luxere betaalbare koffie of wel lekkere koffieDan moet er wel een markt zijn
![]()
probleem is alleen dat het in plastic/kartonnen beker moet, ( want to go) en dan ziet het er niet zo lekker uit..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als jij zulke koffies to go gaat maken wil ik wel
Ik zal een koffie-proeverij -meet organiseren!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is goed
Ja maar smaken verschillen ook enorm dus mja... hoe maak je de lekkerste koffie
Mja lijkt me erg lastig om je te onderscheiden met een coffee company starbucks kiosk CafeT oidquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
probleem is alleen dat het in plastic/kartonnen beker moet, ( want to go) en dan ziet het er niet zo lekker uit..
nouja.. van boven wel, maar de zijkant zie je dus niet
He, jij kon na half 2 weg toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is goed
Ja maar smaken verschillen ook enorm dus mja... hoe maak je de lekkerste koffie
Er zit in ons winkelcentrum iig GEEN koffie-to-go unit..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja lijkt me erg lastig om je te onderscheiden met een coffee company starbucks kiosk CafeT oid
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja dan moet je ook weer een terras vergunning hebben.. we zullen zien wat de gemeente daarvan vind
In ons winkelcentrum zijn enorm veel bankjes en is een grasveld waar je heerlijk op kunt zitten.. dus zit mogelijkheden lijken me ok...
het assortiment wordt zoiets als dit
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik zal een koffie-proeverij -meet organiseren!![]()
Altijd goedquote:
voor mij en Muck zou het een goed idee zijn!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:30 schreef Barretje80 het volgende:
Maar, dames en heren koffie fanaten..
Zou een kraam werken?
heb je wel eens zin in een bakkie koffie als je aan het shoppen bent, en heb je dan geen zin om op een tarras /in een cafe te gaan zitten?
oftewel, is er wel behoefte aan "afhaal koffie"
..
want mijnsinziens is alleen de starbucks een koffie -to-go keten.. ( mja en de kiosk op het station...)
Yes pleasequote:
Mag ik dan met Mart theesoorten uitzoekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
DM..
mag ik jou nog inscheren voor het bepalen van het thee asortiment??
hoi mevrouwquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe is het hier?
Kattenbak al gedaan en vandaag laatste dagje werkenEn vanmiddag Indische rijsttafel eten bij vrienden, sambal toloor
![]()
Die is gemakkelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
DM..
mag ik jou nog inscheren voor het bepalen van het thee asortiment??
Hai Toek!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor mij en Muck zou het een goed idee zijn!
ja ongeveer, J. moet om 13:00 bij de prenatal in de stad zijn dus afhankelijk van hem en wanneer hij terug isquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, jij kon na half 2 weg toch?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is gemakkelijk.
Thee is voor zieke mensen en die komen niet in een winkelcentrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |