Geen haast.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Rucky het volgende:
Jij bent helemaal niet iemand vd slotjes.![]()
En als ik ga zoeken kom ik het volgende plaatje tegen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wel wat leuks tegen gekomen maar ik weet niet of het mij vandaag nog lukt.
hee die had ik erbij gedumpt, waar issie nou geblevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Dat bewuste filmpje zou dan misschien handig kunnen zijn hè...
Haha die is wel tof maar kan die iets langer?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Rucky het volgende:
Jij bent helemaal niet iemand vd slotjes.![]()
En als ik ga zoeken kom ik het volgende plaatje tegen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wel wat leuks tegen gekomen maar ik weet niet of het mij vandaag nog lukt.
Had ik al gedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]Wil jij of iemand anders nog eens z'n best voor mij doen?
Terecht! Heb je nog betere ideeën dan? Creativiteit, ik heb dat niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had ik al gedaan.Slotjesbril ziet er helemaal niet uit, dus ik heb 'em de eeuwige jachtvelden ingestuurd.
Hem met een slotje laten zwaaien zoals die ene smiley...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Terecht! Heb je nog betere ideeën dan? Creativiteit, ik heb dat niet.
Dat probleem had ik ook. Wat ik verzon vond ik niet smegnamus waardig. Maar jij bent meer iemand van de creativiteit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had ik al gedaan.Slotjesbril ziet er helemaal niet uit, dus ik heb 'em de eeuwige jachtvelden ingestuurd.
Kan dat? Dat heeft Myraela ook al dacht ik. Wel tof.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hem met een slotje laten zwaaien zoals die ene smiley...
Een hangslot die om je sigaar slingert?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kan dat? Dat heeft Myraela ook al dacht ik. Wel tof.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een hangslot die om je sigaar slingert?
quote:
Je mag hem mij ook wel even mailen als het niet lukt.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:59 schreef san-34 het volgende:
Ik wil graag een avatar laten maken van een kort filmpje, waar kan ik die uploaden zodat jullie hem kunnen downloaden?
Ik vind hem tof. Die rookquote:Op zondag 27 maart 2011 12:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als avatar vind ik hem eigenlijk net te klein om duidelijk te zijn. Maar misschien vind je hem zo goed of krijg je nog een idee hoe je hem anders wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |