Gaat dit ook niet voor jezelf op?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gordon IS raar.
Dat is absoluut;
een persoon die zo sterk in de media aandacht met zijn "persoonlijke gedrag" krijgt is een NWO icon, die past in een agenda.
anagram Gordon = Nor God = Anti-Christ icon, de zoveelste.
Jij bent ook raar en dat is ook absoluut dus? Of is dat absolute alleen van toepassing op mensen die anders denken dan jij?quote:
En ik me maar afvragen waarom BNW'ers zo'n slecht imago hebben op fok...quote:Gordon IS raar.
Dat is absoluut;
een persoon die zo sterk in de media aandacht met zijn "persoonlijke gedrag" krijgt is een NWO icon, die past in een agenda.
Als je wilt kun je overal wat in zien, als je maar ver en ridicuul genoeg redeneertquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gordon IS raar.
Dat is absoluut;
Ja, Lucifer is zijn God.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij had laatst wel God gevonden hoor!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom BNW'ers zo'n slecht imago hebben op fok...
quote:
quote:
Ik probeer op zijn niveau te praten zodat hij misschien in ziet waarom hij fout zit, vergeef mequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Yogaflame het volgende:
Er zit mijns inziens toch een groot verschil tussen kritisch kijken naar de zaakjes van overheden en coörporaties, en luciferiaanse anagrammen halen uit de namen van RTL4-sterren. Dat laatste is niet eens meer vergezocht, maar zo ver 'out there' dat het E.T. tegen komt.
Uiteindelijk is het een blinde haat tegen een onzichtbare vijand die mensen als Bankfurt voorkomt compassie te tonen, en er voor zorgt dat ze overal vijanden in zien. Daarbuiten gelaten of die onzichtbare vijand er daadwerkelijk is, het voorkomt wel dat compassie überhaupt wordt toegelaten. Meer haat en strijd zal geen einde brengen aan haat en strijd, hoe hard je ook probeert - ook niet tegen de mensen van de NWO.
Ah, zoals vechten voor vrede?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik probeer op zijn niveau te praten zodat hij misschien in ziet waarom hij fout zit, vergeef me
Hoe zat dat nou trouwens met die Arie Boomstra ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij had laatst wel God gevonden hoor!
Omdat'ie met z'n harige chest op de cover van uomo stond toch?quote:Hoe zat dat nou trouwens met die Arie Boomstra ?
Die is toch bij de EO eruit geknikkerd ??
Heh, netjes kerel. Netjes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Flikker eens op met dat domme gelul over anagrammen enzo, stelletje homo's. Reageer eens inhoudelijk op de zaak. Heb wetenschappelijke bronnen aangekaart.
Wie wat waar? Bedoel je dat dat stukje zonder bron van Douglas Abbott?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Flikker eens op met dat domme gelul over anagrammen enzo, stelletje homo's. Reageer eens inhoudelijk op de zaak. Heb wetenschappelijke bronnen aangekaart.
Okay, we reageren inhoudelijk. Je stelling is ronduit idioot en je wetenschappelijke bronnen twijfelachtig, at best.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Hij zit trouwens vol tatoeages, dat is wel zo handig voor de remote control van Arie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Omdat'ie met z'n harige chest op de cover van uomo stond toch?Alsof het uit maakt, Arie Boomsma heerst toch de pan uit.
Ik vind Arie Boomsma helemaal niet aantrekkelijk, vind dat hij een fake-lachje heeft. Kan niet begrijpen dat mensen zo lyrisch over hem zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hij zit trouwens vol tatoeages, dat is wel zo handig voor de remote control van Arie.![]()
ja, onze Arie is een protoptype, een voorbeeld lookalike van de door de Illuminati geplande fake Jezus die op aarde zou gaan verschijnen en bisexueel zal zijn. Kunnen de mensen alvast wennen aan zijn voorkomen, denkt Rothschild
Ik zou het er wel op kunnen hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Arie Boomsma helemaal niet aantrekkelijk, vind dat hij een fake-lachje heeft. Kan niet begrijpen dat mensen zo lyrisch over hem zijn.
Glee homofiel? Is Jesus Christ Superstar dan ook een wapen om homofilie op te dringen? Daar wordt namelijk ook in gezongen door mannen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:27 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Glee is het nieuwste wapen in de strijd van de elite om de jeugd homofilie op te dringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |