abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 17:41:18 #51
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92725565
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:35 schreef menszonderwens het volgende:
Goeie ze

[..]

Waar wou je naartoe gaan als je 18 bent geworden? En wat zei je moeder tegen je?
Dan trek ik bij me pa in. Dat kan ik nu nog niet omdat ik met school zit enzo.

Mijn ma zei: stel je niet aan.

Ik zei: Stel je zelf niet aan, om kleine dingen meteen straf geven. Met praten bereik je meer dan je macht op een vervelende manier gebruiken.

Toen zei ze: Doe niet zo bijdehand anders krijg je weer straf.

DUsja ik liep maar weg.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:53:38 #52
298739 Rob.Dude
Schurenmakelaar
pi_92960570
Om hierop terug te komen; Ga dood ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Rob.Dude op 18-02-2011 13:08:39 (Hij's een kutuser.) ]
pi_92960666
Ik heb echt medelijden met je. Wat een zwaar leven. :'(
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:44:39 #54
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_92964952
Weet je ook wat een aanslag kan zijn op je schoolcijfers ?
speibel dagje
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_92965722
zit er een reden achter, dat je moeder je zo behandeld?
  zondag 20 februari 2011 @ 23:50:03 #56
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_93084917
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef rumiii het volgende:
zit er een reden achter, dat je moeder je zo behandeld?
Ze heeft een soort rare manier van denken, en een rare manier van rechtvaardigheid. Mijn oma haar moeder spoort ook niet helemaal. Mijn moeder is niet zoals haar, maar op sommige punten herken ik het wel een beetje. MIjn ma heeft het de laatste tijd wel erg druk overal mee, maar het is niet dat ik haar tegenwerk ofso. In tegendeel, ik probeer me moeder altijd te helpen. Alleen tja ze heeft geen geduldt. Soms heb ik het gevoel dat ze voor iedereen gedult heeft behalve voor mij. Maarja zo werkt dat nou eenmaal. Ik moet eigenlijk gewoon wat meer met me moeder doen, maar daar heeft ze helaas geen tijd voor.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_93086108
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef noksala het volgende:
Ts is 19 en

maagd
heeft een pik van 12cm
weinig zelfvertrouwen

conclusie: Ts is een chinees

oplossing: Vergeet die hollandse grietjes, neuk met je eigen soort

slotje
En daarom heb je niks beters te doen dan anderen op het internet te vernederen en onzeker te noemen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 februari 2011 @ 00:50:03 #58
289668 Roken
Is slecht voor je.
pi_93087758
Kanker domme mensen zitten hier ook soms, he. :')
pi_93087896
Idd. :')
  maandag 21 februari 2011 @ 02:25:27 #60
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_93089572
Ik herhaalde alleen wat die gast in zijn OP zei, dat van die chinees had ik voor de grap erbij verzonnen. Beetje humor kan toch wel.
pi_93097995
Se-ri-eus.....kerel wordt volwassen....je situatie is kut...je krijgt genoeg tips van mensen hier maar je doet er zelf geen flikker mee :')

1. praat me je moeder (heb je geprobeerd is niks van terecht gekomen)

2. praat met vertrouwenspersoon/mentrix op school (dat weiger je...dan stel je je waarschijnlijk aan want anders had je dat wel geprobeerd)

3. spring van een gebouw (niet doen...maar het is wel een oplossing die gegeven wordt)

Grow up, Grow some balls en get on with life.

Er zijn genoeg mensen die het erger hebben dan jou!
Ja, hoi!
pi_93110423
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Luukiemaster het volgende:
Se-ri-eus.....kerel wordt volwassen....je situatie is kut...je krijgt genoeg tips van mensen hier maar je doet er zelf geen flikker mee :')

1. praat me je moeder (heb je geprobeerd is niks van terecht gekomen)

2. praat met vertrouwenspersoon/mentrix op school (dat weiger je...dan stel je je waarschijnlijk aan want anders had je dat wel geprobeerd)

3. spring van een gebouw (niet doen...maar het is wel een oplossing die gegeven wordt)

Grow up, Grow some balls en get on with life.

Er zijn genoeg mensen die het erger hebben dan jou!
Dit ^. Ik denk dat jongeren van jouw leeftijd die kanker hebben, het toch wel iets zwaarder hebben dan jou.
pi_93110927
TS. :') Ga asjeblieft van een gebouw afspringen of voor een trein springen. Want je leven is zo zwaar.
pi_93111693
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
TS. :') Ga asjeblieft van een gebouw afspringen of voor een trein springen. Want je leven is zo zwaar.
ja of niet he.
heb ik weer vertraging...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 23:42:38 #65
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_93371286
Als ik kanker had en wist dat ik binnen 2jr ofso dood zou gaan, ja dan zou ik springen. Oke man, jullie hebben gelijk ik stel me aan.

Sluiten deze topic
pi_93372728
Zwaar leven heb jij zeg. :')
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:12:41 #67
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_93388925
ten eerste
het leven is kut en een bitch
leer er mee leven.
verder als je boven de 12 ben heb je iets te zeggen over hoe het met jou leven verder gaat. als je niet meer bij je moeder wilt wonen dan kan je er voor zorgen dat er een rechtzaak word aangespannen.
verder als je depresief bent praat er over met je vriendin, zij zal het vast begrijpen.
en als je dit allemaal in de wind slaat.
spring voor een trein of ren er van weg wat alle pussies doen
(of ze gaan drinken of djonko enzo)

[ Bericht 0% gewijzigd door cool15 op 27-02-2011 14:40:51 ]
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_93389273
Heb schijt :D , Als jij dat meisje zo leuk vind dan ga je wel door 't vuur voor haar.
Ik weet niet waarom ik dit zeg maar wat is er aan de hand met de jeugd van tegenwoordig, Te lui om ook maar iets te doen, Of nou echt zo bang voor dingen als je ouders :')
viciousveracity.tumblr.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')