Depressie en 14 hahahaah. Rot toch op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:01 schreef noksala het volgende:
[..]
tja het zit eigenlijk zo. Zij is degene die me uit een depressie helpt. Wanneer ik het uitmaak zak ik waarschijnlijk heel diep weg, en moet dan nog wel iets heel bijzonders gebeuren wil mijn leven nog zin hebben..
Ik kijk het nog een tijdje aan, als haar moeder blijft hinderen houd het gewoon op.
Ik weet niet hou oud jij bent, maar in 2011 kunnen 14jarige gewoon depressief worden. Ik weet ook niet wat je je allemaal voorstelt bij een depressie, maar is niks meer als ''nergens meer zin in hebben'' en ''geen levenslust'' en je somber voelen. Zo dan is echt iets wat alleen volwassenen kunnen hebben hé, rot toch zelf opquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Depressie en 14 hahahaah. Rot toch op.
Door die kleine probleempjes van jou? Je bent een aansteller. Ik had een tumor op 13-jarige leeftijd, maar was ik toen depressief? Nee hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik weet niet hou oud jij bent, maar in 2011 kunnen 14jarige gewoon depressief worden. Ik weet ook niet wat je je allemaal voorstelt bij een depressie, maar is niks meer als ''nergens meer zin in hebben'' en ''geen levenslust'' en je somber voelen. Zo dan is echt iets wat alleen volwassenen kunnen hebben hé, rot toch zelf op
Ja kleine probleempjes, als het zo simpel is allemaal kan je me vast wel helpen met me probleempjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Door die kleine probleempjes van jou? Je bent een aansteller. Ik had een tumor op 13-jarige leeftijd, maar was ik toen depressief? Nee hoor.
Ook kleine probleempjes kun je soms niet oplossen. Life goes on.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef noksala het volgende:
[..]
Ja kleine probleempjes, als het zo simpel is allemaal kan je me vast wel helpen met me probleempjes.
Alles kan, Koffie-kan :pquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ook kleine probleempjes kun je soms niet oplossen. Life goes on.
jij bent zeker nooit 14 geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:04 schreef Adelante het volgende:
In plaats van praten op school, kun je misschien eens praten met je ouders
Waar wou je naartoe gaan als je 18 bent geworden? En wat zei je moeder tegen je?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef noksala het volgende:
ik zei tegen me ma:
Als je zo doorgaat zo tegen me te communiceren, en alleen maar onterecht domme straffen te geven. Dan ben ik als ik 18 ben het huis uit, en hoef ik je nooit meer te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |