quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Tem het volgende:
Voetbal...daar doen we hier in Rotterdam niet aan.
Klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Tem het volgende:
Voetbal...daar doen we hier in Rotterdam niet aan.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Morendo het volgende:
Dit is nog eens een mooie, veelzeggende, doch ingetogen TT.
Ga subiet je vloer eens dweilen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef betyar het volgende:
Waarom heb ik geen hondenleven??
[ link | afbeelding ]
Een parketvloer dweilen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga subiet je vloer eens dweilen.
Ja wat wel dan? Is trouwens laminaat.quote:
elke dag, maar:quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga subiet je vloer eens dweilen.
laminaat. dat doen we met laminaat reiniger. Parket geen optie omdat de hoofdverwarming hier vloerverwarming is.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
Wat voor muziek hoort er bij dit kabinet?
Iets van kinderen voor kinderen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Iets van kinderen voor kinderen.
hahah Rammstein bij dit kabinet----------> FAALquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Dit hoort bij het huidige kabinet.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
Je legt de lat niet al te hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
Dit nummer hoort echt bij het kabinet !
Tevergeefs.quote:
MOSKAUquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef Morendo het volgende:
Sehnsucht en Herzeleid vond ik goede albums maar met Mutter begon het wat minder te worden, en tegenwoordig vind ik Rammstein een beetje een karikatuur van zichzelf.
Omdat je ze als link post ipv img?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:50 schreef GSbrder het volgende:
Waarom doet mijn afbeelding het niet?
1 | [url=http://img171.imageshack.us/i/salariswohbombo.jpg/]link[/url] |
1 | [img]http://img171.imageshack.us/i/salariswohbombo.jpg[/img] |
Je mist echt compleet het pu... oh het is gsbrder die post, laat maar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb net even een berekeningetje gemaakt wat voor impact de nieuwe regels hebben op het inkomen dat iemand door de jaren heen vergaard en hier is mijn grafiekje voor MBO ICT niveau 4, HBO werktuigbouwkunde en WO nederlands recht.
Investeren in jezelf loont nog steeds
Ik dacht toch meer aan The day that never comes.quote:
Die was wel weer aardig. Maar uiteindelijk kun je niet als veertiger met dildo's blijven zwaaien op het podium, dan wordt het een beetje triest.quote:
Het gaat om de gedachte, 3 klungelende homo'squote:Op woensdag 26 januari 2011 22:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik dacht toch meer aan The day that never comes.
Daar heb je een punt, echter heb ik zelf Rammstein nog nooit met dildo's zien zwaaien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die was wel weer aardig. Maar uiteindelijk kun je niet als veertiger met dildo's blijven zwaaien op het podium, dan wordt het een beetje triest.
Wat was het punt dan, Edje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je mist echt compleet het pu... oh het is gsbrder die post, laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |