abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:01:33 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_92537766
Tico, van harte met Jen *O* *O* dat klinkt als een gezellige dag voor haar en ik duim met je mee, dat de hond het in ieder geval nog vandaag uithoudt. Wat sneu trouwens dat hij zo ziek is. -O-

Wat leuk die kindjes die aan het wennen zijn op de basisschool, het is ook weer zo'n stap. Maar op een gegeven moment zijn ze er ook echt aan toe...

Lennon begint nu ook meer (na) te praten, de cb-arts gisteren vond het ook prima zoals hij praatte, ondanks dat hij niet echt 2-woordenzinnetjes praat. Lennon gooide er ook nog even een "manonman" uit, en dat bracht een grote glimlach op het gezicht van de arts. Lennon was nogal gecharmeerd van de arts.. hij liet zich uitgebreid onderzoeken en moest daarbij zelfs lachen. Toen we weggingen, heeft hij de arts een kusje op de wang gegeven, uit eigen beweging. :o hij kent de arts op zich wel, is ook onze huisarts.

Maar weer helemaal goed gekeurd *O* Vwb fijne motoriek loopt hij zelfs wat voor..
Make love, not war ☮
pi_92537854
Volgens mij is het een heel lief zachtaardig manneke of niet Diaan? O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:06:27 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_92537980
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij is het een heel lief zachtaardig manneke of niet Diaan? O+
Ja, hij is een allermans vriend en erg vrolijk hij "zingt"nu ook steeds "in de gloria" :D ... maar hij kan ook wel echt boos zijn hoor. Hij bijt ook wel van zich af als hij iets niet wil, zelfs tegen zn grote broer en zn neefjes. O+ Hij weet heel goed wat hij wel en niet wil.
Make love, not war ☮
pi_92540040
*O* Gefeliciteerd Jen en Ticootje! *O*

en ik duim voor de hond!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92540199
Fijn dat hij weer is goedgekeurd Diaan.
En als zijn motoriek iets voorloopt, dan geeft hij misschien later wel weer wat meer aandacht aan zijn taalontwikkeling. Ze kunnen niet alles tegelijk doen.
Het is iig een heerlijk jochie ;)
pi_92558741
herkent iemand dit?

mijn dame verandert elke yogales in een complete (zeer ongemanierde) draak. loopt weg ('lene weglennen'), wil niet meedoen ('lene wil niet!') en dan als aan het eind de limonade en koekjes komen is het 'LENE OOK KOEK!!!!!' en dringt ze voor.

het vreemde is dat ik dit alleen bij die yoga zie. op school doet ze het niet (niet dat ik zag op mijn meedraaiochtend laatst en ik hoor de juf er ook niet over) en thuis doet ze ook niet zo. die yogajuf is nogal van de geitewollensokken (alsubegrijptwatikbedoel) en mijn dame is heus wel een haaibaai, zou dat het dan zijn?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92559120
Misschien vindt ze yoga stom.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92559353
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Ticootje het volgende:
Misschien vindt ze yoga stom.
juh, zoiets dacht ik eerst ook. maar ze juicht als we naar yoga gaan. daar komt ze letterlijk der bed wel voor uit ;) ze is dolblij met de frutseltjes die ze aan het einde meekrijgen en ze heeft het er thuis wel over en ze wil de 'alleen' oefeningen thuis wel doen
pi_92559681
Lastig simmu..
Is het niet gewoon een leuke act? Of een slechte gewoonte geworden? Misschien kun je het dan doorbreken door haar gedrag verder te negeren. Of naar buiten te lopen..
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:01:29 #210
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92559718
Hoe was Jen d'r feestje Tico? En hoest met de hond?

Lastig Simmu, mijn eerste gedachte was ook of Selene het wel leuk vindt? Misschien vindt ze de yoga op zich wel leuk, maar de geitenwollensokkenmanier waarop het gegeven wordt niet...
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:02:10 #211
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92559752
Tico gefeliciteerd met Jennifer!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_92561633
Tico, gefeliciteerd met je dametje! had ze een leuke dag gehad?

Meike was vandaag voor de derde keer wennen op de basisschool
Helemaal leuk.
Toen ik haar ophaalde zag ik haar al staan, achter in de rij, hand in hand met een meisje.
En toen ze me zag.... :) ze begon te stralen, vergat alles om haar heen, en zette het op een lopen. Dwars door de tuin, de hele rij kleuters en juf voorbij...haha _O-
En toen ze bijna bij me was riep de juf haar terug....ja want op de basisschool moet je wel netjes in de rij lopen natuurlijk :P
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92563691
wat snoezig van meike O+
onhandig, maar snoezig!

ik weet het niet hoor, met selene en die yoga. echt een gewoonte zie ik niet. op de psz gaat het gewoon goed (er was een adhad suggestie van de stagair, maar dat neem ik niet serieus). voor mijn gevoel is het een act waarbij ze gemerkt heeft dat ze er daar mee weg komt. ze is nu een keer alleen geweest, 2 x met mij en 2 x met de papa. wellicht dat de lesstijl (vrijeid blijheid) gewoon niet bij haar past. ach ja. ze gaat er juichend naartoe en dan geen krijsbui te bekennen, is goed zat ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 06:25:35 #214
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_92578283
Is het niet te vrij ? Ik kan me voorstellen dat de les in een zaaltje is. Snapt ze wat ze daar doet ? Geen idee, hoe zo,n yoga les eruit ziet, maar ik kan me voorstellen dat de ruimte aanleiding geeft om lekker te rennen en haar eigen gang te gaan.

Oh, wacht je schrijft zelf ook over vrijheid...sorry...
pi_92578515
Tico ik ben al te laat zie ik -O- Maar toch nog gefeliciteerd met je grote peuter! *O*
pi_92578735
Tico alsnog gefeliciteerd met je grote meid :)

Meike O+

Simmu, hoe wordt er daar op gereageerd?
Mischien merkt Selene daar zelf op dat er anders wordt gereageerd als normaal?
Ik weet bijv dat Dana ook de kleine draak kan uithangen als ze weet dat we bij een oma zijn die streng gedrag van mama afkoopt met snoepjes ofzo :') }:|

We hebben hier in huis het punt bereikt dat dana meer liedjes kent als ik :@
Maar ze heeft ook een geheugen waar ik jaloers op ben :D Mijn man zingt 1 keer een liedje voor, dan zit ze heel aandachtig te luisteren, dan zingen ze het 1 keer samen..en dan kent ze gewoon het hele liedje uit dr hoofd. Ik vind het zo knap O+
pi_92579600
de juf aldaar maakt er een punt van dat de kindjes uit vrije wil mee doen (heeft ze ook gelijk in hoor), papa of mama moet daar in meegaan als die ook erbij zijn ;) een dergelijke houding is ze niet gewend. op school en thuis zijn er echt vaste tijden en acties dat ze zelf mag/moet spelen en wanneer we dingen samen doen. ik merk dat ik veel van haar gedaan krijg zonder dat ik boos hoef te worden of maniulatief hoef te doen, gewoon omdat ze mij gewend is. ze is niet anders gewend dan dat ik haar uitleg wat van haar verwacht wordt en ik denk dat het daar aan schort. de juf laat haar haar gang gang, maar legt niet (duidelijk genoeg) uit (laat blijken dat ze verwacht) dat ze lekker mee moet doen. beetje halfslachtig allemaal. aan de ene kant "kom, doe lekker mee" zeggen, om haar vervolgens te negeren, waarna ze dus aan het klieren slaat.

mijn dame is nogal een haaibaai hoor! onderschat draakje niet, tis er eentje van mij hoor :7

ze heeft vanochtend wel geheel vrijwillig haar pratende beer afgestaan aan ravi O+
pi_92579695
Haha Simmu :D
De juf is volgens mij gewoon niet erg duidelijk als ik het zo hoor.

Mijn peuter heeft vanmorgen al een driftbui of 3 gehad... Vermoeiend. (waaronder één omdat hij zijn trui weer uit wilde doen en zijn pyjama weer aan :? )
Aan de andere kant zijn we allemaal snotverkouden en ik voel me zelf ook een beetje half, zal hij ook wel hebben.
Ze zitten nu even lekker te kleuren allebei O+

Edit: ik duw op invoeren, kijk opzij, zit Florian met stiften, die heeft Leander zelf vrijwillig gegeven, want Florian kan er niet bij en had vetkrijt. Leander vindt zelf vetkrijt niet leuk, dus zijn broertje vast ook niet O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 februari 2011 @ 22:04:02 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92612169
Het slaapje overslaan gaat steeds beter hier! behalve vandaag dan. Vandaag was hij zo moe na vannacht in ons bed gekeet te hebben en vanmorgen een verjaardag op de psz gehad te hebben, dat hij samen met mama op de bank in slaap viel O+

Dat resulteerde er natuurlijk in dat hij pas twee uur later dan normaal naar bed ging vanavond (eerder wilde gewoon echt niet) maar hij slaapt in zijn nieuwe peuterbed!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92616731
Mama's van oudere peuters, tot wanneer deden jullie peuters nog een slaapje bij de kinderopvang? Linde slaapt thuis al een maand of 8 niet meer tussen de middag, maar bij de opvang dus wel. Maar elke keer als ze nu bij de opvang geweest is, hebben wij 's nachts bal omdat ze eerst niet wil slapen en daarna weer omdat ze vaak wakker wordt. Net alsof ze gewoon niet moe is. Misschien dus maar bij de opvang vragen of ze 's middags het slaapje over kan slaan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 februari 2011 @ 23:15:15 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92616965
Stiemie, al gaat Jan niet naar een opvang, als hij op dit moment overdag slaapt, is het 's avonds met naar bed gaan ook bal. Het is dat hij vanmiddag vanuit de psz enorm moe was en overprikkeld volgens mij, dat ik samen met 'm op de bank ben gaan liggen, maar ik doe er normaal echt beter aan om hem wakker te houden. anders kost het me twee uur in de avond om 'm rustig genoeg te krijgen om te gaan slapen.

En waarom vragen? Gewoon aangeven dat linde thuis ook niet meer slaapt, en dat je liever ziet dat ze het daar ook niet meer doet omdat jij met de gevolgen zit. T lijkt me dat je dat zo'n beetje zelf voor 't zeggen hebt of niet?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_92617067
O ja ik heb het zelf wel voor het zeggen hoor, maar het is bij de opvang toch wat heftiger allemaal dan wanneer ze gewoon thuis is. Meer spelen, vroeg opstaan, opschieten, rennen etc. Thuis kan ze ook even een uurtje dvd kijken ofzo als ze erg moe is en daar gaat het maar door. Tot nu toe had ze het thuis niet meer nodig, maar daar echt nog wel :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 februari 2011 @ 23:36:06 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92618076
ja dat is natuurlijk ook wel weer zo. As we speak probeert mijn man Jan op dit moment weer in slaap te krijgen. zal wel weer op ons bed uitdraaien :') ach, straks slaapt de baby ook weer bij ons op de kamer, zolang die in de wagenbak past, dus om jan daarvan uit te sluiten zie ik ook niet zitten, wil geen jaloezie in de hand werken.

pi_92618486
Als je geen jaloezie wilt, zou ik juist proberen Jan nu aan zijn eigen bedje te laten wennen. Straks wil het toch niet allemaal op 1 kamer en dan moet hij weg als de baby er is. Dan zou ik juist jaloers worden...

Soms slaapt ook 1 van de meisjes bij ons op de kamer (in een campingbedje) bv als ze ziek zijn of last van doorkomende tandjes hebben. Maar dan hoeft de ander toch niet jaloers te zijn? :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 februari 2011 @ 23:56:57 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92619018
ons bed is 180 breed. Breed zat voor ons allevier ;) baby slaapt in de wagenbak, dus jan kan er prima tussenin als hij dat wil. Hij slaapt prima in op zijn kamer, alleen op de één of andere manier is er in het doorslapen de klad gekomen sinds we verhuisd zijn. ik probeer 'm vaak zat terug te leggen 's nachts, maar dan staat hij om half vijf weer naast m'n bed omdat hij wakker wordt van papa die naar z'n werk gaat ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')