abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92630929
Diaan ik ben zo benieuwd naar Seb en Lennon samen O+ Misschien krijgen ze wel slaande ruzie :{w
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:14:29 #252
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_92631188
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef Estrys het volgende:
Diaan ik ben zo benieuwd naar Seb en Lennon samen O+ Misschien krijgen ze wel slaande ruzie :{w
Ik ben ook benieuwd, maar dat ze slaande ruzie krijgen, geloof ik niet. :N Dat zit niet in Lennon, hij laat zich soms niet de kaas van het brood eten, maar hij is ook heel lief met andere kinderen. Nog iets minder dan 2 weken *O*
Make love, not war ☮
pi_92631349
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd, maar dat ze slaande ruzie krijgen, geloof ik niet. :N Dat zit niet in Lennon, hij laat zich soms niet de kaas van het brood eten, maar hij is ook heel lief met andere kinderen. Nog iets minder dan 2 weken *O*
Ik had het ook niet over Lennon :D Seb is laatste tijd nogal van het afpakken maar ik hoef geen speelgoed mee te brengen denk ik he? _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:20:19 #254
114177 Diaan73
pi_92631422
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:18 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over Lennon :D Seb is laatste tijd nogal van het afpakken maar ik hoef geen speelgoed mee te brengen denk ik he? _O-
:D Is ook een stukje ontwikkeling hè? Grenzen verkennen. Eigen ik ontdekken. Speelgoed kun je idd thuis laten... Lennon heeft genoeg voor twee. :Y
Make love, not war ☮
pi_92631498
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Kersjes het volgende:
Hier heb ik tegenwoordig een bedwarmertje O+
Devin slaapt de laatste tijd bij ons in bed. Eerder legden we hem als wij naar bed gingen terug, maar dat wil hij echt niet, wordt dan tig keer huilend wakker en eindigt alsnog bij ons. Dus nu mag hij lekker tussen ons in blijven slapen. met ons 1m80 brede bed gaat dat prima :Y
Knalgezellig O+
Ik heb ze er incidenteel wel bij in als ze ziek zijn oid.
Ik vind het wel fijn, maar Tara wordt er ongelukkig van, haha :D Die slaapt lichter en komt dan niet aan zijn diepe slaap toe én als hij dan diep slaapt rolt hij zo een kind om als het toevallig in de weg ligt _O- Dat doet hij met mij trouwens ook :') Dan wordt je midden in de nacht gewoon bruutweg omgerold :o
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:38:08 #256
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_92632129
Hier hebben we nu K haar hele bed bij ons in de kamer staan. Ik kan er zelf zo slecht tegen. Voet in mijn nek, buik, stomp op mijn neus enz. enz. enz. Ondanks ons 2.20 bij 2.40 bed kan ik er niet tegen. Ze presteert het om overdwars tussenin te gaan liggen in haar slaap.

Het slapen blijft gewoon bal dus ze is nu verhuisd en is haar kamer een lege met speelgoed gevulde speelkamer geworden. Ach eer ze 18 is zal ze wel in haar eigen kamer slapen. Ook met de EMDR blijft ze panisch en het is al gevorderd tot naast ons in haar bed slapen en zo gaan we steeds een stapje terug richting haar eigen kamer. Haar bed nu tegen de muur aan los van ons bed is de volgende stap. Dus strijd opgegeven hier bij K. qua eigen kamer slapen na ruim twee jaar
Het hoort hier eigenlijk niet.

E slaapt het beste in haar eigen kamer en eigen bed en dat is wel een verademing na K. Ze vraagt zelf als ze moe is 's avonds of ze naar haar bedje mag dus geen punt.
pi_92635278
X mag hier altijd wel bij mij slapen maar na weken lang bij mij willen liggen had ik wel weer behoefte aan een donkere kamer. Nu begint ze dus op haar eigen kamer en bij paniek weet ze dat ze bij mij mag. Dan is iig mijn lamp al uit en slapen ik en V. ook

V slaapt dus wel gewoon bij mij O+
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:50:11 #258
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92640506
Annicka slaapt al een heel tijdje in haar eigen bed, maar ik neem haar nog steeds in bed als ze 's ochtends wakker wordt. Dan krijgt ze ontbijt op bed en staan we daarna op, meestal om naar één van onze activiteiten te gaan. Meestal is ze zo rond 6 a 7 uur wakker, alleen de laatste tijd is het wat rommelig. Misschien een of ander sprongetje? :?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92642126
geen idee waar dit hoort, crosstopic dus! gewoon omdat het zo schattig is. weer over die (rot)beer

ravi kan het liedje (hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen....) tevoorschijn toveren en zodra hij dat doet gaat seleentje erop dansen O+

ach ja. tandenknarsend mijnerzijds mag beer blijven dan maar
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92652429
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef freecell het volgende:
Er zijn zoveel mensen die samen slapen met hele gezinnen. Gaat over het algemeen heel goed toch? :)

Ik bedoel: als iedereen het ok vindt, waarom moet een peuter dan op zijn eigen kamer?

Die van ons slaapt toevallig heerlijk op zijn eigen kamer, maar als hij daar zou gaan brullen zou hij wrs ook bij ons eindigen elke nacht hoor. (beginnen niet wrs, er is een tijd dat we ons bed alleen willen ;) )

Van mij hoeft ie niet op zijn kamer hoor. Maar ik hoor DJMO wel vaker over Jan dat hij 's avonds wakker is. Dan is het nu handig om over na te denken. Niet dat hij als de baby er is ineens wel op zijn kamer moet. Omdat ze het over jaloezie heeft.

Als mensen met hun kinderen op hun kamer willen slapen, moeten ze dat helemaal zelf weten. Ik moet er niet aan denken, maar iedereen zo zijn ding toch? :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 februari 2011 @ 20:11:09 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92652597
Hij hoeft van mij juist niet naar z'n kamer als de baby er eenmaal is Stiemie ;) juist om jaloezie te voorkomen dat de baby wel en hij niet mag. Hij begint wel gewoon op z'n eigen kamer, maar eindigt vaak bij ons. Nou ja, voor hij 16 is zal hij er echt wel genoeg van hebben schat ik zo in :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92652632
Nou ja als jij dat wil prima toch?
pi_92652646
Jen slaapt ook bij ons. Leyla ook. Ooit slapen ze wel in een eigen bedje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92652681
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef DJMO het volgende:
Hij hoeft van mij juist niet naar z'n kamer als de baby er eenmaal is Stiemie ;) juist om jaloezie te voorkomen dat de baby wel en hij niet mag. Hij begint wel gewoon op z'n eigen kamer, maar eindigt vaak bij ons. Nou ja, voor hij 16 is zal hij er echt wel genoeg van hebben schat ik zo in :P
Zo is het hier ook. Ze moet beginnen in haar bed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92653553
Hier slaapt Tyler juist nooit bij ons in bed, veel te druk en hij gaat dan niet slapen.
Kim slaapt wel vaker in ons bed. Meestal gaat dan 1 van ons in haar (1 persoons) bed.

Tyler slaapt sinds zijn geboorte (nouja niet in het ziekenhuis dan) in een slaapzak.
Ondertussen kan hij die ook open krijgen als hij hem achterstevoren aan heeft.
Een dekbedje mag nu wel toch? Met ruim 2.
Misschien moeten we dat maar eens proberen. In de hoop dat hij niet verstrikt raakt, of zal dat wel mee vallen.
pi_92653676
Volgens mij mag een dekbedje vanaf 2 Ingrid :Y

Hier nooit kindjes bij ons in bed. 's Morgens mogen ze er gerust bij, maar 's nachts moet ik echt niet aan denken met die draaikonten :X Ik doe dan echt geen oog dicht.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 februari 2011 @ 20:50:37 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92654267
Officieel mag een dekbed vanaf 2 jaar, ik heb zowel mn dochter als Jan er al vanaf hun eerste onder gehad. (Jan trouwens nog wel eerder, die lag vaak naast me onder mijn dekbed). Ze moesten geen van beide een lakentje met deken. nou moet ik daar zelf ook niet aan denken, een deken kriebelt mij veel te veel, zullen hun ook wel last van hebben. Jan begint tegenwoordig tegen te sputteren als ik dekbed over hem heen wil leggen, zelfs bij ons in bed wil hij bovenop het dekbed liggen.. Overigens ligt Jan wel stil in ons bed, zolang hij met z'n hoofd op mijn arm en tegen mijn gezicht aan kan liggen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92654407
elin slaapt sinds een half jaar op r eigen kamer en moet r niet aan denken weer terug te krijgen in bed. Hoeveel pijnlijke neuzen, en bloedlippen ik wel niet heb gehad ;(
daarbij wil ze ook niet eens meer in ons bed slapen :+
pi_92655162
Ik slaap niet als er kinderen in mn bed liggen, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen...
Fake it till you make it...
pi_92655244
Tess slaapt ook onder een dekbedje. Onder een deken slapen was een drama. Nu met dekbed gaat het veel beter en slaapt ze veel rustiger. Ik ga elke avond even bij haar kijken maar ze ligt keurig met haar hoofd boven het dekbed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:42:01 #271
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92656877
En hebben jullie kinders dan nog een slaapzakje aan?
Maarten slaapt niet/heel moeilijk in zonder slaapzak... Hopelijk heeft hij die niet meer nodig als hij 16 is :+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_92657140
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:42 schreef Marie79 het volgende:
En hebben jullie kinders dan nog een slaapzakje aan?
Maarten slaapt niet/heel moeilijk in zonder slaapzak... Hopelijk heeft hij die niet meer nodig als hij 16 is :+
yep... met slaapzak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:50:04 #273
114177 Diaan73
pi_92657278
Lennon slaapt ook nog met slaapzak!! We hebbe vanaf het begin al een deken in een speciale dekentjes... Ideaal vind ik het. Dat blijft ook maar even zo totdat hij een groter bed krijgt. Dan ook een groter dekbed.
Make love, not war ☮
pi_92657380
Meike ging zonder slaapzak toen ze naar het grote bed ging. Voor het geval ze eruit zou komen en anders meteen gevloerd zou zijn. No problemo.
En bij ons in bed, no way. Ze wil het ook niet. Ook niet bij mij in bed als papa een nacht van huis is.
Dekbed heb ik hier ook al klaarliggen voor Lars, zo'n heerlijk dikke, nog ff wachten....ik begin er echt niet eerder aan als wanneer hij 2 is. Vergeef het mezelf nooit als er wat mee zou gebeuren. Zo'n advies is er niet voor niets.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92657470
Hier nooit een slaapzak gebruikt, die vind ze vreselijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')