Ik ben ook benieuwd, maar dat ze slaande ruzie krijgen, geloof ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef Estrys het volgende:
Diaan ik ben zo benieuwd naar Seb en Lennon samenMisschien krijgen ze wel slaande ruzie
Ik had het ook niet over Lennonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, maar dat ze slaande ruzie krijgen, geloof ik niet.Dat zit niet in Lennon, hij laat zich soms niet de kaas van het brood eten, maar hij is ook heel lief met andere kinderen. Nog iets minder dan 2 weken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over LennonSeb is laatste tijd nogal van het afpakken maar ik hoef geen speelgoed mee te brengen denk ik he?
Knalgezelligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Kersjes het volgende:
Hier heb ik tegenwoordig een bedwarmertje![]()
Devin slaapt de laatste tijd bij ons in bed. Eerder legden we hem als wij naar bed gingen terug, maar dat wil hij echt niet, wordt dan tig keer huilend wakker en eindigt alsnog bij ons. Dus nu mag hij lekker tussen ons in blijven slapen. met ons 1m80 brede bed gaat dat prima
Van mij hoeft ie niet op zijn kamer hoor. Maar ik hoor DJMO wel vaker over Jan dat hij 's avonds wakker is. Dan is het nu handig om over na te denken. Niet dat hij als de baby er is ineens wel op zijn kamer moet. Omdat ze het over jaloezie heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef freecell het volgende:
Er zijn zoveel mensen die samen slapen met hele gezinnen. Gaat over het algemeen heel goed toch?
Ik bedoel: als iedereen het ok vindt, waarom moet een peuter dan op zijn eigen kamer?
Die van ons slaapt toevallig heerlijk op zijn eigen kamer, maar als hij daar zou gaan brullen zou hij wrs ook bij ons eindigen elke nacht hoor. (beginnen niet wrs, er is een tijd dat we ons bed alleen willen)
Zo is het hier ook. Ze moet beginnen in haar bed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef DJMO het volgende:
Hij hoeft van mij juist niet naar z'n kamer als de baby er eenmaal is Stiemiejuist om jaloezie te voorkomen dat de baby wel en hij niet mag. Hij begint wel gewoon op z'n eigen kamer, maar eindigt vaak bij ons. Nou ja, voor hij 16 is zal hij er echt wel genoeg van hebben schat ik zo in
yep... met slaapzak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:42 schreef Marie79 het volgende:
En hebben jullie kinders dan nog een slaapzakje aan?
Maarten slaapt niet/heel moeilijk in zonder slaapzak... Hopelijk heeft hij die niet meer nodig als hij 16 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |