Ze hebben al een talentvolle Deen gekocht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef borisz het volgende:
Volgend jaar dus Steek onder de lat op Old Trafford
Prachtige carriere gehad, echt een geweldige keeperquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Van der Sar zijn afscheid aangekondigd. Wat een carriere
Serieus? Dat was te voorspellen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
Halve finale Twente Utrecht en Ajax RKC
Wordt een mooie finale
Grapjasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Serieus? Dat was te voorspellen...
Heeft Frank de Boer de loting gedaan?
Loting vorige jaren:quote:
Al 3 jaar geen serieuze bekerwedstrijd gespeeld. En zelfs een extra finale aangepast krijgen en thuis mogen spelen. Loting is trouwens gedaan door Vertongen, dus ik zat er niet ver naast met de Boer.quote:
Niet door Herman van Tongerlo ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Rucebo het volgende:
Loting is trouwens gedaan door Vertongen, dus ik zat er niet ver naast met de Boer.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef Rucebo het volgende:
Ik ben slapen, tong![]()
Vandaag mijn laatste examen, en dan zondag terug naar Nederland.
Er is daar een hoop zand (90%) en dat brandt niet echt goed. Dus om nu te zeggen het hele land ....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef tong80 het volgende:
Heel het land staat in de fik. En in Jordanië gaan ze nu ook de straat op.
Kan ze ook Fokkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ma heeft een laptop gekocht![]()
Eerst met de muis leren omgaan. Die vloog overal heen waar ze het niet wilde hebbenquote:
Was erg gezelligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vandaag haal ik al mijn verjaardagen van de afgelopen vier jaar in voor studiegenoten. Kortom feestje in huize Borisz
.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst met de muis leren omgaan. Die vloog overal heen waar ze het niet wilde hebben
De nieuwe kinderkamer? Of komt je tweede gewoon bij Finn op de kamerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:49 schreef appelsientje het volgende:
En dat was weer een zaterdag klussen, zit onder het verf.. maar goed dan heb je ook wat
Mooi. Gisteren hier ook een feest gehad en vanavond afscheidsfeestjequote:
Okee, topquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi. Gisteren hier ook een feest gehad en vanavond afscheidsfeestje.
Zo'n half jaar in het buitenland gaat toch ontzettend snel voorbij. Maar wel echt genoten hier.
Buitenlandse TV is erg hč als je het vergelijkt met Nederland. Spuiten en Slikken Paul de leeuw etc kan alleen in Nederland. De eerste tepel in Brittania moet nog worden vertoond.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi. Gisteren hier ook een feest gehad en vanavond afscheidsfeestje.
Zo'n half jaar in het buitenland gaat toch ontzettend snel voorbij. Maar wel echt genoten hier.
Oh ja, dat herinner ik me ook nogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:38 schreef tong80 het volgende:
Eerst met de muis leren omgaan. Die vloog overal heen waar ze het niet wilde hebben
quote:Soest, 29 januari 2011
Beste auteur,
Vandaag hebben wij een bedrag van Ī 1,94 overgemaakt op je bankrekening. Dit zijn de royalty's die je in 2010 door de verkopen van je boek hebt verworven.
Vriendelijke groeten,
Boekscout.nl
Aiquote:
quote:
Owquote:
Ja en ze hadden best wel een punt verdient..quote:
Okee, leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow![]()
Die zet zijn eerste stapjes, gaat heel goed en de ouders zijn allebei bezig met een nieuwe (werkgerelateerde-) opleiding
Toch knap op je 21 en 23e om het leven zo op de rit te hebben, ben trots en neem m'n petje voor hun af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |