Ze hebben al een talentvolle Deen gekocht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef borisz het volgende:
Volgend jaar dus Steek onder de lat op Old Trafford
Prachtige carriere gehad, echt een geweldige keeperquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Van der Sar zijn afscheid aangekondigd. Wat een carriere
Serieus? Dat was te voorspellen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
Halve finale Twente Utrecht en Ajax RKC
Wordt een mooie finale
Grapjasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Serieus? Dat was te voorspellen...
Heeft Frank de Boer de loting gedaan?
Loting vorige jaren:quote:
Al 3 jaar geen serieuze bekerwedstrijd gespeeld. En zelfs een extra finale aangepast krijgen en thuis mogen spelen. Loting is trouwens gedaan door Vertongen, dus ik zat er niet ver naast met de Boer.quote:
Niet door Herman van Tongerlo ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Rucebo het volgende:
Loting is trouwens gedaan door Vertongen, dus ik zat er niet ver naast met de Boer.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef Rucebo het volgende:
Ik ben slapen, tong![]()
Vandaag mijn laatste examen, en dan zondag terug naar Nederland.
Er is daar een hoop zand (90%) en dat brandt niet echt goed. Dus om nu te zeggen het hele land ....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef tong80 het volgende:
Heel het land staat in de fik. En in Jordanië gaan ze nu ook de straat op.
Kan ze ook Fokkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ma heeft een laptop gekocht![]()
Eerst met de muis leren omgaan. Die vloog overal heen waar ze het niet wilde hebbenquote:
Was erg gezelligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vandaag haal ik al mijn verjaardagen van de afgelopen vier jaar in voor studiegenoten. Kortom feestje in huize Borisz
.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst met de muis leren omgaan. Die vloog overal heen waar ze het niet wilde hebben
De nieuwe kinderkamer? Of komt je tweede gewoon bij Finn op de kamerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:49 schreef appelsientje het volgende:
En dat was weer een zaterdag klussen, zit onder het verf.. maar goed dan heb je ook wat
Mooi. Gisteren hier ook een feest gehad en vanavond afscheidsfeestjequote:
Okee, topquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi. Gisteren hier ook een feest gehad en vanavond afscheidsfeestje.
Zo'n half jaar in het buitenland gaat toch ontzettend snel voorbij. Maar wel echt genoten hier.
Buitenlandse TV is erg hč als je het vergelijkt met Nederland. Spuiten en Slikken Paul de leeuw etc kan alleen in Nederland. De eerste tepel in Brittania moet nog worden vertoond.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi. Gisteren hier ook een feest gehad en vanavond afscheidsfeestje.
Zo'n half jaar in het buitenland gaat toch ontzettend snel voorbij. Maar wel echt genoten hier.
Oh ja, dat herinner ik me ook nogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:38 schreef tong80 het volgende:
Eerst met de muis leren omgaan. Die vloog overal heen waar ze het niet wilde hebben
quote:Soest, 29 januari 2011
Beste auteur,
Vandaag hebben wij een bedrag van Ī 1,94 overgemaakt op je bankrekening. Dit zijn de royalty's die je in 2010 door de verkopen van je boek hebt verworven.
Vriendelijke groeten,
Boekscout.nl
Aiquote:
quote:
Owquote:
Ja en ze hadden best wel een punt verdient..quote:
Okee, leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow![]()
Die zet zijn eerste stapjes, gaat heel goed en de ouders zijn allebei bezig met een nieuwe (werkgerelateerde-) opleiding
Toch knap op je 21 en 23e om het leven zo op de rit te hebben, ben trots en neem m'n petje voor hun af
NIet gezienquote:Op zondag 30 januari 2011 00:01 schreef tong80 het volgende:
Jeetje die beenbreuk bij het volleyballen
Het was ook met opzet niet goed te zien. Maar het schreeuwen van hem was niet prettig Bos.quote:
Okee, ja ik heb al wel eens beelden gezien van een beenbreuk, en dat is niet prettig nee. Heb ook wel eens gezien dat een klasgenote op de basisschool iets te enthouisast was met een oefening, waardoor ze op een andere klasgenoot sprong en volgens mij ook haar been brak..quote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ook met opzet niet goed te zien. Maar het schreeuwen van hem was niet prettig Bos.
OKee vervelend..quote:Op zondag 30 januari 2011 00:09 schreef tong80 het volgende:
Ik brak ooit m'n arm bij het voetballen. Je hoort en voel eerst niks. Je denkt alleen er is iets goed mis.
Ja ik zag de reclame maar heb even geen zin in TV> Ik ga morgen trouwens even naar het winkel centrum. Ik wil wat meer TV-sereis op DVD< misschien dat ik ook wat van die serie kan vinden..quote:
Ja ik heb er wel eens naar gekeken. Manuelquote:
Ik heb ze allemaal op video.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel eens naar gekeken. Manuel
quote:Op zondag 30 januari 2011 05:04 schreef tong80 het volgende:
Ik had de klophonger zoals wielrenners het noemen.
Lekker die bami 's nachts.
Nee mijn kantoor en dan gaat Finn op mijn kamer en de kleine op Finn z'n kamer... grote verhuizingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De nieuwe kinderkamer? Of komt je tweede gewoon bij Finn op de kamer
Je bent er maar druk mee pappiequote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef appelsientje het volgende:
Nee mijn kantoor en dan gaat Finn op mijn kamer en de kleine op Finn z'n kamer... grote verhuizing
Wat denk je van PSV dan gisteren ?quote:
Lucky WIllem II was het eerder. Het had 4-1 ofzo moeten worden..quote:
Stel je eens voor als nieuwe Fokker en nieuwe Hoolerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef leonboefie het volgende:
net gegeten vooraf 7 hotwings hoofdgerecht nasi kip met bara.
Nu uitbuiken zzzzzzzzzz
Wat bos zegtquote:
Dat dacht ik al gezien de PI.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat bos zegt![]()
Maar het was ook sarcastisch bedoeld
Ging best lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef borisz het volgende:
Bloes was de ster van de avond in het patronaat
?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms wel wat sturen in topics. Maar goed om daarover te praten is dit topic niet bedoelt/ Vraag er maar naar in een SC (HOOls bijv) of per PM/DM/
WK2006 was volgens mij best wel een druk bezocht forum ja toendertijd. We deden het in de groepsfase wel aardig, maar de achtste finales was al het eindstation dat toernooi. Die kaartenregen tegen Portugal, dat weet je misschien nog wel..quote:Op maandag 31 januari 2011 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
?
Was het toen druk of zo ? We presteerden toch als vanouds in 2006?
Leonboefie , psvfan en pokergekquote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel je eens voor als nieuwe Fokker en nieuwe Hooler
Seizoenskaarthouder, of gewoon fan?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:58 schreef leonboefie het volgende:
[..]
Leonboefie , psvfan en pokergek
Okee, jammerquote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef leonboefie het volgende:
Vanwege me werk kan ik maar af en toe gaan,heb dus een clubcard.
Ja zijn er best wel veel volgens mij. Lang niet iedereen post in dit subforum en het PSV-topicquote:Op maandag 31 januari 2011 10:10 schreef leonboefie het volgende:
mooi , leuk een psv fan te kennen op dit forumpie
Tong die goeimorgen zegt op een tijdstip waarop je nog goeiemorgen kan zeggenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong die goeimorgen zegt op een tijdstip waarop je nog goeiemorgen kan zeggen
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong die goeimorgen zegt op een tijdstip waarop je nog goeiemorgen kan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |