Ik had een vaatwasser voor 2 weken in ons 'vakantiehuis'. En wat zegt mijn man: ik heb een hekel aan het in- en uitruimen van dat ding. Dus of je doet het zelf en anders was ik gewoon af...net als thuis.quote:
2de dan, ik heb er namelijk gewoon recht op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
marktplaats
of fokker helpen fokkers
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Memmel het volgende:
Misschien kunnen we het grote OUD vaatwasser op reis topic openen. Doen we allemaal leuke foto's maken enzo? Iedereen een weekje en geen huisdieren er in! (ja, TF ik heb het tegen jou!)
last van je rug zeker??quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
2de dan, ik heb er namelijk gewoon recht op.
En m'n bed kraakt.
sloeber!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Mijn vaatwasser kostte me 5 euro. Volgens mij heeft zelfs m'n mam voor me betaald.
whahahahhahahahahhahaha ik pis in me broek!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Memmel het volgende:
Misschien kunnen we het grote OUD vaatwasser op reis topic openen. Doen we allemaal leuke foto's maken enzo? Iedereen een weekje en geen huisdieren er in! (ja, TF ik heb het tegen jou!)
Voor dingen betalen ligt niet zo in m'n aard.quote:
ik ben voor!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Memmel het volgende:
dat dacht ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor dingen betalen ligt niet zo in m'n aard.
'bijzondere' bijstand *knock knockquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
last van je rug zeker??
dr zijn potjes voor he
Dat komt toch bijna op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef moussy het volgende:
Toen ik alleen woonde spaarde ik het op in een kratje en bracht het naar mn moeder
zie je pmquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Wie kan me even op de hoogte brengen van het vaatwassergebeuren? Ik heb iets gemist.
ik stuur je wel een nagellakje als jij je huisdieren kaal scheertquote:
Ik spaar ook kratjes. In de tuin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef moussy het volgende:
Toen ik alleen woonde spaarde ik het op in een kratje en bracht het naar mn moeder
Je hebt het nou toch niet over m'n poes he?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef moussy het volgende:
[..]
ik stuur je wel een nagellakje als jij je huisdieren kaal scheert
Nu kaal, vrijdag in bikini. Zo niet dan kammen tot het jeukt.quote:
alleen als t over de datum isquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef Vlindur het volgende:
Voedselbank. Zouden ze daar bavaria 0.0% hebben?
Dat boeit niet. Blikspul vergaat niet. Net zoals onkruid.quote:
Wij hebben een brander, om het onkruid weg te fikken. Werkt als een tierelier!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat boeit niet. Blikspul vergaat niet. Net zoals onkruid.
Vroeger, toen ik nog bij de commando's zat dronken we bier met klonten, gewoon omdat het kon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat boeit niet. Blikspul vergaat niet. Net zoals onkruid.
vroeger.. toen er nog geen vaatwassers waren manquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog bij de commando's zat dronken we bier met klonten, gewoon omdat het kon.
ja die vroeger! Toen je poep nog met een lange oe schreef, en je niet achter op je fiets ziek werd, vroegerquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vroeger.. toen er nog geen vaatwassers waren man
Vroeger, toen vaders nog werkte en moeders thuis bij de kinderen was, en toch iedereen een matras hadquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef moussy het volgende:
[..]
ja die vroeger! Toen je poep nog met een lange oe schreef, en je niet achter op je fiets ziek werd, vroeger
Die heb ik alleen in het weekend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef easy-going het volgende:
Maar ik moest wel altijd afwassen vroeger, en een hekel dat ik daar aan had![]()
Daarom heb ik nu een manvaatwasser
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Vroeger, toen vaders nog werkte en moeders thuis bij de kinderen was, en toch iedereen een matras had
Want? Dan is Djeez er niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Die heb ik alleen in het weekend.
Sparen voor iets? Maar daar zijn toch fondsen voor?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef E.T. het volgende:
Vroeger toen ik nog geen vaatwasser had..
O nee.. dat is nog steeds zo(maar niet lang meer, hard gespaard maar gaat er nu ein-de-lijk eentje komen lijkt het!)
ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef She-Wolf het volgende:
En ik verstopte me altijd op de WC na het eten
Oké, van dat afwassen is niet waar, dat deed ik nooit want mijn broers hoefden dat ook niet, omdat zij jongens warenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef She-Wolf het volgende:
Ik hoefde vroeger nooit af te wassen want mijn moeder vond het leuk. En ik verstopte me altijd op de WC na het eten Een paar jaar geleden is ze wel aan een hernia geopereerd. Sindsdien heeft ze een vaatwasser.
Tssk, daar zijn voorzieningen voor hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef E.T. het volgende:
Vroeger toen ik nog geen vaatwasser had..
O nee.. dat is nog steeds zo(maar niet lang meer, hard gespaard maar gaat er nu ein-de-lijk eentje komen lijkt het!)
misschien als Swets z'n baan opzegt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Tssk, daar zijn voorzieningen voor hoor
hier ook hoor.. vaatwasser vol maar aanrecht ook nog deels.. en ik heb vanmiddag al een wasje gedraaid... Dat is het "nadeel" van een vaatwsser.. je pakt veel te snel een nieuw glas terwijl je je oude glas eigenlijk best wel ff af kan spoelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef moussy het volgende:
Ik heb een vaatwasser en nog staat mn aanrecht vol
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Want? Dan is Djeez er niet?
herkenbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef moussy het volgende:
omg, ik zou m echt iedere dag laten helpenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Dan moet hij helpen.
Ik haat afwassen, maar ja hoort erbij he.
Mijn zusje en ik moesten om de beurt helpen. Dus ik maandag, zij dinsdag , etc.
Rienk schuift hier alles door het kattenluikje naar buiten. Idee!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef moussy het volgende:
*op verjaardagslijstje schrijft: kattenluik*quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk schuift hier alles door het kattenluikje naar buiten. Idee!
En dan hopen dat het hard gaat regenen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk schuift hier alles door het kattenluikje naar buiten. Idee!
op verjaardagen heb ik altijd van die papieren bordjes met plastic vorkjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef moussy het volgende:
[..]
*op verjaardagslijstje schrijft: kattenluik*
Ik heb nog geen vrienden gekocht, potje was leeg vn de bijstand, dus er komt hier niemand, klaar opgelost, slotjequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
op verjaardagen heb ik altijd van die papieren bordjes met plastic vorkjes
hmm ja uhh dan heb je het makkelijk....quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vrienden gekocht, potje was leeg vn de bijstand, dus er komt hier niemand, klaar opgelost, slotje
Ach, ik ben gewoon thuis dus de afwas lukt wel. Als ik elke dag afwas valt het wel mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
omg, ik zou m echt iedere dag laten helpen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:45 schreef Orea het volgende:
Nou, ik ga mijn kind in de vaatwasser pleuren en zelf op mijn nog redelijk nieuwe, zelfgekochte (en ook zelf voor gewerkt) matras slapen.
Knuffel voor de droeftoeters die uiteindelijk een matras (of vaatwasser) van mijn belastingcenten kunnen betalen!
Truste!
hassan matrasan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef Vicky het volgende:
Trusten! En allemaal fijn dromen over mooie vaatwassers en matrassan
Droeftoeterquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik zit te bedenken, dat ik mijn matras niet eens van mijn eigen geld gekocht heb
Arme P.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:46 schreef moussy het volgende:
Jullie met je matrassen, ik heb het slecht, ik slaap op een zak
ja uhh ik zie niet zo goed meer.. tranen van het lachen enzoquote:
Toen zat ik idd bij de commando'squote:Op woensdag 26 januari 2011 22:48 schreef mefke79 het volgende:
Vroeger....toen de stuivers nog van hout waren, je poepen met een lange oe schreef, je vissen door de modder moest voorduwen, Jezus nog een krantenwijk had en en de Beatles nog met zijn drietjes waren..
vast welquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Ach wss krijgt ze/hij/het die vaatwasser niet eens
ja maar als ze die uitkeringen nou hoger hadden gemaakt dan had die man niet hoeven jatten en had die vrouw er dus niet naartoe hoeven reizen. DUH.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef SacreCoeur het volgende:
lol! 'platte tv'.
Ik zag net dat er een potje bestaat voor reiskostenvergoeding voor als je man/vrouw achter tralies zit.
Moest toch wel een beetje lachen.
Betaal jij mijn dochters etenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind... uitkering lager maken.
Gewoon uit principe, daarom.
Noh ik ben anders wel blij geweest met het feit dat er ww uitkeringen zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind... uitkering lager maken.
Gewoon uit principe, daarom.
Dat!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Noh ik ben anders wel blij geweest met het feit dat er ww uitkeringen zijn.
of zoek een baan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Het is ook ergens wel goed hoor daar niet van.
Maar niet voor mensen die simpel over potjes denken.
Ga lekker afwassen ofzo.
Weet je het inmiddels al?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:48 schreef livelink het volgende:
Slaapt iedereen al? Ik zou heel graag een pm'tje willen over afwasmachines, matrassen en platte tv's.
Ik zoek me nu wezenloos, maar kan niet achterhalen waar het nou precies over gaat.
Oké, dank je wel Evenstar. Ik vermoedde al zoiets![]()
ik zit te wachten tot mn nagellak droog is, dan kan ik eindelijk plassen en naar bedquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Zo en nu ik arwens middagmaaltje heb gekookt voor morgen op school maar poging gaat wagen tot slapen
De achtergrond van het verhaal wel, de desbetreffende blog was 'geprivatiseerd' zag ik.quote:
eens. Ik krijg er een naar gevoel van, zo met zijn allen op een persoon inhakken. Dus als er gesued moet worden, neem mij dan ook maar meteen mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:42 schreef Lois het volgende:
Een geintje moet kunnen, een regelrechte campagne niet vind ik. Ik heb dus de TT veranderd, sue me
Eensch. Maar ik vind je nieuwe titel dan wel weer kinderachtig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:42 schreef Lois het volgende:
Een geintje moet kunnen, een regelrechte campagne niet vind ik. Ik heb dus de TT veranderd, sue me
mwoch, tit for tat en alles he! als je niet verdragen kan moet je zelf ook niet doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:29 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik vind je nieuwe titel dan wel weer kinderachtig.
Pak dan ook gewoon je moederfiets!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:47 schreef huuphuup het volgende:
ik moet straks naar de vk maar ik heb heul geen zin om naar buiten te gaan en te hannessen met de fiets en gedoe en pffff...
die heeft een lekke band, al sinds augustus, en B. roept al sinds augustus dat ie em zal plakkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Pak dan ook gewoon je moederfiets!
Ik probeer m'n haar schuin te vlechten.
Hoe lastig
Dat is pas ergens in feb... Helaas.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef Incantrix het volgende:
Je wat watten? Memmel uitzuigen?
Huup, had maar een brul gegeven, mensch!Nu slaapt Stef en ga ik straks naar een school enzo
nee joh gek, t kan geen kwaad om af en toe eens buiten te komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef Incantrix het volgende:
Je wat watten? Memmel uitzuigen?
Huup, had maar een brul gegeven, mensch!Nu slaapt Stef en ga ik straks naar een school enzo
Haha, nouja, je mag best even klagen ook gewoon hoor, ook zo suf dat ik dan telkens meteen ga gillen dat je me moet bellen enzo, hahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee joh gek, t kan geen kwaad om af en toe eens buiten te komenik moet me gewoon niet zo aanstellen
Memmel uitzuigenhahaha
Heel het laken kwijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:02 schreef Rottdog het volgende:
Niet te hard anders hebbie hetzelfde probleem als TF
Hoe dan ook het was een geniale opmerking.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:04 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb me net anders kostelijk vermaakt met het teruglezen ervan. So sue me![]()
[/deardiary]
Ja wat mot jij nou weer?!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik kwam, hier via de F&F SC.... en ik heb me ook kostelijk vermaakt
Al proestend van mijn stoel afrollenquote:
als de griep is die 'heerst' kan dat kloppen: daar zit zo op het endje een oplevinkje gevolgd door een dipjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
o ik niet, voelde me gister op een gegeven moment echt een kleuter. Dus volkomen terecht wat betreft mijzelf.
heb mijn griep weer geactiveerd gister. ofzo. Bluh.
Ik heb verschrikkelijk de schurft aan de benaming 'kleuter' voor volwassenen, dus het zal wel iets persoonlijks zijn dat ik er zo van ga steigeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
o ik niet, voelde me gister op een gegeven moment echt een kleuter. Dus volkomen terecht wat betreft mijzelf.
heb mijn griep weer geactiveerd gister. ofzo. Bluh.
een huise voor 29 euro?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef simmu het volgende:
ik ga gewoon lekker in een huisje 3 kwartiertjes verderop zitten![]()
huisje zelf kostte 29 pleuri! eerste idee was een weekendje weg, maar dat bleek veeeeel duurder dan dit. tis via BungalowS.nl en dan wel een park van roompot
kwamen nog wel reserveringskosten bij (20) maar dat is het qua kosten. vroeger toen we geen kinderen hadden deed ik het zo eens per half jaar: gewon ffies lekker zelf een midweekje wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
een huise voor 29 euro?doe je goed!!
nicequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef simmu het volgende:
[..]
kwamen nog wel reserveringskosten bij (20) maar dat is het qua kosten. vroeger toen we geen kinderen hadden deed ik het zo eens per half jaar: gewon ffies lekker zelf een midweekje weg
De makelaar is er bij dus ze zijn niet alleen gelukkigquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef Vlindur het volgende:
De nieuwe TT vind ik dan idd ook weer flauw.
Vanavond pannekoeken!Maar ik kan mix en kaas bijhalen, want mn broertje en zn vriendin hebben er lucht van gekregen en komen mee-eten
Mrien, balen dat je dan niet in je eigen huis kan. Dure dingen veilig verstopt? Lijkt me vreselijk als er vreemde mensen in mijn huis zouden zijnMaar ik hoop dat ze het kopen!
Ik vind peuterinstuif wel leuker klinken hahaha... Ow die officiële titel is wel erg suf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi Diaan![]()
Ik noem het nog steeds kruipgroep.. De officiele titele van die groep is ook veel te suf "ontmoetingsgroep gezond opvoeden"
nou ja, het is niet dat ik er vrolijk van word hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb verschrikkelijk de schurft aan de benaming 'kleuter' voor volwassenen, dus het zal wel iets persoonlijks zijn dat ik er zo van ga steigeren.
Beterschap!
Nu al?? Februari zei Tico!quote:
Ho he, ik zit om mn werk!quote:
dat heb ik jaren geleden eens geprobeerd, toen het ook al ergens op fok vermeld werd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, gezellig.. Allemaal leenkinderen mee![]()
Je schijnt zalm gaar te kunnen stomen in een vaatwasser
te klein.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:30 schreef Nijna het volgende:
Misschien kan je die stoomoven ook wel als alternatief voor de vaatwasser gebruiken...
ja hoor, het lukte echt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
En? lukt dat? ik vind een vaatwasser eigenlijk gewoon een vies ding.zeker niet iets waar ik mijn eten in ga doen. Maar ja. Ik heb een stoomoven dat scheelt ook.
Ik vind het echt superhandig. Al zou een op druk fijner zijn geweest. Maar goed, heb ik nog eens wat te wensen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef livelink het volgende:
Is zo'n stoomoven nou echt zo handig? En heb je dat naast een gewone oven? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er pas vandaag voor het eerst van gehoord heb. Ik kende het absoluut niet.
ik ook!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben moe. Maar het mag, want ik heb wiekont
.
Als mijn wederhelft niet te laat thuis is, brengt hij de bepster morgen naar de psz. En dan mag ik... uitslapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh lekker Kim! Ik heb ook sort of weekend! Oudste heeft de eerste twee uur vrij!niet om 6 uur opstaan. Het zal me goed doen! Kijk een programma van Wouter Klootwijk. Arme kippies
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:50 schreef Vicky het volgende:
Ik ga hard duimen dat je wederhelft lekker vroeg thuis is Kim!
Is goed! Gezellig!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef Vicky het volgende:
mocht vriendinnetje nou niet gaan, sms eventueel maar, kom ik misschienook ff, kunnen we ff thee-en if you like that is
Oei Kim, das nie prettig!!
Ja, daar had ik niet eens over nagedacht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Het idee van een uur in de auto laten liggen ben ik trouwens ook niet bijzonder gecharmeerd van. Het vroor vandaag, en in een auto is het heel snel ijskoud als je geen verwarming aanzet. Wat is het voor moeite om dat kind effe naar binnen te tillen?. Even afgezien van het feit dat ze van ons niet meer mag slapen....
Nee ik heb ze niet gezien, jammer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:44 schreef Lois het volgende:
Wel tand aan de voorkant maar iets meer opzij....
Heb jij ze ook gezien?
Gelukkig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:51 schreef Lois het volgende:
4 uur vanmiddag kan ik gelukkig terecht...
Nou, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je je ook knap belabberd voelt trouwens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Gék word je ervan he, debuurvrouw, dat geklaag. Tristan benoemt uitgebreid ieder pijntje. Oeh ik voel een steekje in mijn elleboog mama. Dat soort ongein ook.Ik zal blij zijn als hij volgende week weer naar school kan. Nu vind ik het nog te zielig om hem naar school te sturen, hij heeft eigenlijk geen koorts meer vandaag, maar nog wel veel hoofdpijn.
ja maar moet ik doorvragen aan een kind dat als je even te ver gaat, meteen als een oester dichtklapt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
lady als je gevoel zegt dat er iets aan de hand is dan zal dat niet voor niets zijn, denk ik.
het is niet helemaal nieuw hoor, hij is onlangs overgevlogen van de dolfijnen naar de waterscouts en hij vindt het er echt geweldig. bovendien zitten er nog 3 kinderen uit zijn klas in die groep.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als hij er pas 2 weken bij zit zou ik hem zelf al niet mee laten gaan, even vanuit mijn eigen kind gesproken. Iets met jezelf nog geen houding kunnen geven in de groep enzo.
Zo`n kamp is niet verplicht toch? En scouting doet toch vaak meerdere keren per jaar iets, dan kan hij altijd volgende keer inhaken.
Wellicht als hij foto`s te zien krijgt van dit kamp dat hij wel zin krijgt in een volgend kamp
Ja, dat hij nog geen toezeggingen kan doen, omdat hij ook moet gaan betalen voor zn andere twee kinderen en zn ex vriendin. Ik heb inmiddels wel begrepen dat kinderalimentatie voor partneralimentatie gaat. Hij is of gaat bezig om een daadkrachtberekening te laten maken. Totdat één en ander bekend is, heb ik hem nu voorgesteld dan eerst de helft van de kosten die ik betaal aan mij te betalen. Daar moet ik nog een reactie op krijgen. Het lijkt erop dat het allemaal wel goedkomt. Andere vragen die ik had, zijn naar tevredenheid beantwoord.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
had je al wat gehoord van je ex diaan? (over die bijdrage van je ex voor twan bedoel ik)
Leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zo wil ik mijn haar denk ik. Alleen is dat van mij meer krullend geloof ik. Zou dat niet raar zijn? En dan donker hè. en met mijn bakkes.
plaatje derbij is ook wel handig.
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk en wat ik van jouw gezicht gezien heb denk ik dat het prima kanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zo wil ik mijn haar denk ik. Alleen is dat van mij meer krullend geloof ik. Zou dat niet raar zijn? En dan donker hè. en met mijn bakkes.
plaatje derbij is ook wel handig.
[ afbeelding ]
terwijl ze massaal roepen dat krullend haar makkelijker is! nou niet. óf het zit als een hottentot of als Dr Bob.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Je moet zorgen dat je naar een kapper gaat die krullend haar goed kan knippen. Veel kappers kunnen prima steil haar knippen, maar zodra het krult gaat 't mis. Te korte bovenlagen etc. Ik vind het kapsel op de foto echt iets voor jou trouwens!
ik neem gewoon dat ploatje mee. komt goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind het leuk en wat ik van jouw gezicht gezien heb denk ik dat het prima kan
Hahahaha!! Dat ga ik doen zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:53 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gelukkig!Kun je tot die tijd nog leuk door dat gaatje een rietje steken en zo drinken terwijl je de rest van je tanden op elkaar houdt (dat is het ritueel hier als een kind z'n tand eruit heeft, dat vinden ze zo grappig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |