Ik had een vaatwasser voor 2 weken in ons 'vakantiehuis'. En wat zegt mijn man: ik heb een hekel aan het in- en uitruimen van dat ding. Dus of je doet het zelf en anders was ik gewoon af...net als thuis.quote:
2de dan, ik heb er namelijk gewoon recht op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
marktplaats
of fokker helpen fokkers
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Memmel het volgende:
Misschien kunnen we het grote OUD vaatwasser op reis topic openen. Doen we allemaal leuke foto's maken enzo? Iedereen een weekje en geen huisdieren er in! (ja, TF ik heb het tegen jou!)
last van je rug zeker??quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
2de dan, ik heb er namelijk gewoon recht op.
En m'n bed kraakt.
sloeber!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Mijn vaatwasser kostte me 5 euro. Volgens mij heeft zelfs m'n mam voor me betaald.
whahahahhahahahahhahaha ik pis in me broek!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Memmel het volgende:
Misschien kunnen we het grote OUD vaatwasser op reis topic openen. Doen we allemaal leuke foto's maken enzo? Iedereen een weekje en geen huisdieren er in! (ja, TF ik heb het tegen jou!)
Voor dingen betalen ligt niet zo in m'n aard.quote:
ik ben voor!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Memmel het volgende:
dat dacht ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor dingen betalen ligt niet zo in m'n aard.
'bijzondere' bijstand *knock knockquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
last van je rug zeker??
dr zijn potjes voor he
Dat komt toch bijna op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef moussy het volgende:
Toen ik alleen woonde spaarde ik het op in een kratje en bracht het naar mn moeder
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Memmel het volgende:
zie je pmquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Wie kan me even op de hoogte brengen van het vaatwassergebeuren? Ik heb iets gemist.
ik stuur je wel een nagellakje als jij je huisdieren kaal scheertquote:
Ik spaar ook kratjes. In de tuin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef moussy het volgende:
Toen ik alleen woonde spaarde ik het op in een kratje en bracht het naar mn moeder
Je hebt het nou toch niet over m'n poes he?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef moussy het volgende:
[..]
ik stuur je wel een nagellakje als jij je huisdieren kaal scheert
Nu kaal, vrijdag in bikini. Zo niet dan kammen tot het jeukt.quote:
alleen als t over de datum isquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef Vlindur het volgende:
Voedselbank. Zouden ze daar bavaria 0.0% hebben?
Dat boeit niet. Blikspul vergaat niet. Net zoals onkruid.quote:
Wij hebben een brander, om het onkruid weg te fikken. Werkt als een tierelier!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat boeit niet. Blikspul vergaat niet. Net zoals onkruid.
Vroeger, toen ik nog bij de commando's zat dronken we bier met klonten, gewoon omdat het kon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat boeit niet. Blikspul vergaat niet. Net zoals onkruid.
vroeger.. toen er nog geen vaatwassers waren manquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog bij de commando's zat dronken we bier met klonten, gewoon omdat het kon.
ja die vroeger! Toen je poep nog met een lange oe schreef, en je niet achter op je fiets ziek werd, vroegerquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vroeger.. toen er nog geen vaatwassers waren man
Vroeger, toen vaders nog werkte en moeders thuis bij de kinderen was, en toch iedereen een matras hadquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef moussy het volgende:
[..]
ja die vroeger! Toen je poep nog met een lange oe schreef, en je niet achter op je fiets ziek werd, vroeger
Die heb ik alleen in het weekend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef easy-going het volgende:
Maar ik moest wel altijd afwassen vroeger, en een hekel dat ik daar aan had![]()
Daarom heb ik nu een manvaatwasser
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Vroeger, toen vaders nog werkte en moeders thuis bij de kinderen was, en toch iedereen een matras had
Want? Dan is Djeez er niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Die heb ik alleen in het weekend.
Sparen voor iets? Maar daar zijn toch fondsen voor?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef E.T. het volgende:
Vroeger toen ik nog geen vaatwasser had..
O nee.. dat is nog steeds zo(maar niet lang meer, hard gespaard maar gaat er nu ein-de-lijk eentje komen lijkt het!)
ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef She-Wolf het volgende:
En ik verstopte me altijd op de WC na het eten
Oké, van dat afwassen is niet waar, dat deed ik nooit want mijn broers hoefden dat ook niet, omdat zij jongens warenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef She-Wolf het volgende:
Ik hoefde vroeger nooit af te wassen want mijn moeder vond het leuk. En ik verstopte me altijd op de WC na het eten Een paar jaar geleden is ze wel aan een hernia geopereerd. Sindsdien heeft ze een vaatwasser.
Tssk, daar zijn voorzieningen voor hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef E.T. het volgende:
Vroeger toen ik nog geen vaatwasser had..
O nee.. dat is nog steeds zo(maar niet lang meer, hard gespaard maar gaat er nu ein-de-lijk eentje komen lijkt het!)
misschien als Swets z'n baan opzegt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Tssk, daar zijn voorzieningen voor hoor
hier ook hoor.. vaatwasser vol maar aanrecht ook nog deels.. en ik heb vanmiddag al een wasje gedraaid... Dat is het "nadeel" van een vaatwsser.. je pakt veel te snel een nieuw glas terwijl je je oude glas eigenlijk best wel ff af kan spoelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef moussy het volgende:
Ik heb een vaatwasser en nog staat mn aanrecht vol
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Want? Dan is Djeez er niet?
herkenbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef moussy het volgende:
omg, ik zou m echt iedere dag laten helpenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Dan moet hij helpen.
Ik haat afwassen, maar ja hoort erbij he.
Mijn zusje en ik moesten om de beurt helpen. Dus ik maandag, zij dinsdag , etc.
Rienk schuift hier alles door het kattenluikje naar buiten. Idee!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef moussy het volgende:
*op verjaardagslijstje schrijft: kattenluik*quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk schuift hier alles door het kattenluikje naar buiten. Idee!
En dan hopen dat het hard gaat regenen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk schuift hier alles door het kattenluikje naar buiten. Idee!
op verjaardagen heb ik altijd van die papieren bordjes met plastic vorkjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef moussy het volgende:
[..]
*op verjaardagslijstje schrijft: kattenluik*
Ik heb nog geen vrienden gekocht, potje was leeg vn de bijstand, dus er komt hier niemand, klaar opgelost, slotjequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
op verjaardagen heb ik altijd van die papieren bordjes met plastic vorkjes
hmm ja uhh dan heb je het makkelijk....quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vrienden gekocht, potje was leeg vn de bijstand, dus er komt hier niemand, klaar opgelost, slotje
Ach, ik ben gewoon thuis dus de afwas lukt wel. Als ik elke dag afwas valt het wel mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
omg, ik zou m echt iedere dag laten helpen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:45 schreef Orea het volgende:
Nou, ik ga mijn kind in de vaatwasser pleuren en zelf op mijn nog redelijk nieuwe, zelfgekochte (en ook zelf voor gewerkt) matras slapen.
Knuffel voor de droeftoeters die uiteindelijk een matras (of vaatwasser) van mijn belastingcenten kunnen betalen!
Truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |