Hmmmz, ik heb nogal wat delen gemistquote:
Waarom zou je de wiki nog gebruikenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
wtf, waarom staat er een ouwe op in de wiki?
? Er staat gewoon 1053?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik heb nogal wat delen gemist
Omdat ik er vanuitga dat hij klopt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou je de wiki nog gebruiken.
Die Open nieuw deel-knop ziet er niet voor niks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuitga dat hij klopt?
Omdat het niet veranderd isquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
wtf, waarom staat er een ouwe op in de wiki?
Welke knop?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die Open nieuw deel-knop ziet er niet voor niks.
Dat dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die Open nieuw deel-knop ziet er niet voor niks.
Voor de zoveelste keer , die staat naast dit topic is geslotenquote:
mijquote:
Ik zie die knop ook niet, bij mij staat ie naast dit deel is geslotenquote:
ik zeg toch ook niet dat ie niet perfect isquote:
Crewbash.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat ie niet perfect is
Hij zal vast geweldig zijn, maar hij mag wel wat sneller worden
Als je dat al als crewbash ziet mag je wel 20x kijken voor je iets postquote:
Ik zal jullie mam is crewbashen.quote:
quote:
Jij bent de enige die ik niet crewbashquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja mag alleen mij crewbashen
Dat beschouw ik dan maar als een complimentquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ik niet crewbash.
Alhoewel, ik weet niet wat je onder bashen verstaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat beschouw ik dan maar als een compliment
Bashen is op heel veel manieren te zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alhoewel, ik weet niet wat je onder bashen verstaat.
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer , die staat naast dit topic is gesloten
Dat is, correct.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bashen is op heel veel manieren te zien [ afbeelding ]
Omdat jij het bent vergeef ik het jequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen
Jeeej!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omdat jij het bent vergeef ik het je
gezelligquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jeeej!
Over een paar uur naar Rome!
Woohooquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jeeej!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jeeej!
Lekker enthousiast tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die reacties van jou altijd
Maar mijn koffer is wel vol, dus je kunt niet meequote:
Yep, en die klootzakken van mods is iedereen toch liever kwijt dan rijk!quote:
Ex-mods zijn over het algemeen ergerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yep, en die klootzakken van mods is iedereen toch liever kwijt dan rijk!
Okayquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yep, en die klootzakken van mods is iedereen toch liever kwijt dan rijk!
Je koffer zit vol omdat ik erin zitquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar mijn koffer is wel vol, dus je kunt niet mee
Hoe kun je dat nou over jezelf zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ex-mods zijn over het algemeen erger
ja gadver die Bos81 helemaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ex-mods zijn over het algemeen erger
Ja dat was echt een vreselijke kutmodquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja gadver die Bos81 helemaal
wtf...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef senkjoe het volgende:
[..]
Ja dat was echt een vreselijke kutmod
Over het algemeen he.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou over jezelf zeggen
Jij was tijdens het WK2006 een toffe mod. Verder ken ik je niet als modquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over het algemeen he.
En stuart, weet je nog steeds niet dat ik regelmatig spot met mezelf..
Is ook al een tijdje geledenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ken bos helemaal niet als mod
Okee, dank jequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was tijdens het WK2006 een toffe mod. Verder ken ik je niet als mod
Nee was ook in 2006 en de eerste 2-3 dagen van 2007. Dus ben het ook maar kort geweest. Gestopt vanwege psychische problemen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ook voor de mijne hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja 2006 is voor mijn tijd
Nee, jij bent ook nog maar een klein meisjequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
wel jammer dat je moest stoppen, maar je eigen zaken op orde hebben is wel wat belangrijker idd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee was ook in 2006 en de eerste 2-3 dagen van 2007. Dus ben het ook maar kort geweest. Gestopt vanwege psychische problemen..
gelukkig is 2011 niet na jouw tijdquote:
Ja, daar was er 1 in VBL goed in., Deed ik iets links moest het rechts, deed ik het de volgende keer wel rechts moest het toch weer linksquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
Het ergste vind ik van die verzuurde kutusers die de hele dag in FB liggen te huilen over alles waarover te huilen valt.
in 2006 was ik 12 ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, jij bent ook nog maar een klein meisje
Nopequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig is 2011 niet na jouw tijd
Ja, echt irritantquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar was er 1 in VBL goed in., Deed ik iets links moest het rechts, deed ik het de volgende keer wel rechts moest het toch weer links
zo 1 ken ik er ook nog welquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ja, echt irritant. Bij Sport zijn er ook twee die het bloed vaak onder je nagels weten te halen. Alhoewel er eentje nu een permban heeft
.
Oh, vertel eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe blij ik daarmee ben
Die was wel moeilijk in te koppen, niet?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij neemt niks je moeder mee op huwelijksreis
Nee hoor. Het enige wat echt irritant aan die user is dat hij de heletijd dezelfde PI gebruikt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die was wel moeilijk in te koppen, niet?
Goh, wat origineel. Je bent de eerste die daarover begint.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Het enige wat echt irritant aan die user is dat hij de heletijd dezelfde PI gebruikt.
Het irritante aan een user vind ik dat hij over een user praat zonder dat ik weet over wie het gaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Het enige wat echt irritant aan die user is dat hij de heletijd dezelfde PI gebruikt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het irritante aan een user vind ik dat hij over een user praat zonder dat ik weet over wie het gaat [ afbeelding ]
het was ook een grapjequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Er is zelfs een heel topic aan besteed.
[..].
MAar je gaat door want?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Er is zelfs een heel topic aan besteed.
[..].
Ohquote:
Je denkt serieus dat ik dat ga veranderen voor jou? VOOR JOUquote:
Dat vroeg ik niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Je denkt serieus dat ik dat ga veranderen voor jou? VOOR JOU?
Ik help hem slechts om de meest simpele posts te doorgronden!quote:
Maar ik heb hongerquote:
wat ben je liefquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik help hem slechts om de meest simpele posts te doorgronden!
Aawh arme jijquote:
Ja, ik moet mezelf dalijk in slaap huilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ben je liefneuken?
[..]
Aawh arme jij
Moet ik je in slaap komen huilen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik moet mezelf dalijk in slaap huilen.
Hoe gaat dat in zijn werking danquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik je in slaap komen huilen?
Ik kom je kamer binnen en dan ga ik net zolang huilen tot jij in slaap valtquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werking dan?
Is goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ben je liefneuken?
[..]
Aawh arme jij
Maar jij hoeft niet te huilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kom je kamer binnen en dan ga ik net zolang huilen tot jij in slaap valt
Dan hoef ik ook niet te komenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet te huilen. Ik laat mijn panda wel huilen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook niet te komen
Hihiquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet nu slapen maar stiekem ben ik er zometeen weer even omdat mobiel enzo maar dan reageer ik wel slomer omdat geen automatische update.
Kusjes voor iedereen![]()
pssst!!
tot zo
Nee hoor, jij bent niet verslaafdquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet nu slapen maar stiekem ben ik er zometeen weer even omdat mobiel enzo maar dan reageer ik wel slomer omdat geen automatische update.
pssst!!
tot zo
Welterustenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
pssst!!
tot zo
Eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zero lekker hapjestuart is tof
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zero lekker hapjestuart is tof
Have funquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
Zo naar bed! ik heb zin in 't avontuur!
Nicequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
Kijkkijkkijk, kettinkje van vriendje gekregen
[ link | afbeelding ]
Had toch verteld dat ik zo'n afschuwelijke ketting had gekregen? Vandaag met hem de stad in geweest om wat uit te zoeken, ik vind m zo leuk
CCquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi mereltje, ik kan niet quoten op mn mobiel
Stuquote:
ekte ekte diamand?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
Kijkkijkkijk, kettinkje van vriendje gekregen
[ link | afbeelding ]
Had toch verteld dat ik zo'n afschuwelijke ketting had gekregen? Vandaag met hem de stad in geweest om wat uit te zoeken, ik vind m zo leuk
Dankje ^^quote:
Nee, dat zou ik ook echt niet gaan vragenquote:
Oh-oh stoute CCquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja dat las je maar ik fok stiekem door, leuke ketting!
Hij is iig tof. Swarovski maakt inderdaad mooie dingenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje ^^
[..]
Nee, dat zou ik ook echt niet gaan vragen![]()
Swarovski
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Meh, kan jullie niet zo lang missen
Wij jou ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Vind de meeste dingen eigenlijk altijd te grof, te aandachtstrekkend, ben toch meer klassiek en elegant qua stijl, hoeft allemaal niet zo flashy te zijn.. Maar deze vond ik wel leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is iig tof. Swarovski maakt inderdaad mooie dingen
Hooiquote:
Print foto's uit en maak er een tshirt van, zijn we altijd bij jequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Woordenboekquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heey dale... Ken ik jou niet ergens van?
Wanneer begint nachtbagger?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind de meeste dingen eigenlijk altijd te grof, te aandachtstrekkend, ben toch meer klassiek en elegant qua stijl, hoeft allemaal niet zo flashy te zijn.. Maar deze vond ik wel leukVrouw haalde m tevoorschijn en ik dacht van 'hmm weet niet' en deed m om en dacht
![]()
[..]
Hooi
oh ja datquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee stu, hij heeft me ooit een pm gestuurd
Oh, dus daar ben je vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja? Ik ben Dale.... weet wel chip & dale?
of ben je nu slecht aan het trollen![]()
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
Is het heel slecht dat ik de prijs van het kettinkje heb opgezocht?
Hij zei dat het wel meeviel namelijk en ik hoefde van hem niks bij te leggen (had het aangeboden)
We hadden als budget voor kerstcadeautje ¤40 uitgegeven, kettinkje was wel wat duurder
Ja, hoezo? Hoe weet jij dat eigenlijk?quote:
Zolang je het maar niet aan hem laat blijken maakt 't niet uit toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
Hij zei dat het wel meeviel namelijk en ik hoefde van hem niks bij te leggen (had het aangeboden)
We hadden als budget voor kerstcadeautje ¤40 uitgegeven, kettinkje was wel wat duurder
Heel ergquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:40 schreef honkeytonk het volgende:
Is't nog een beetje gezellig hier?
Tja, hij wilde het opzich wel vertellen, als ik er echt op stond, maar ik vind het altijd zo-zo overkomenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert. Ik zou me er niet te druk over maken, als hij vindt dat je het verdiend, dan verdien je dat gewoon
.
Hahha nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet aan hem laat blijken maakt 't niet uit toch?
Het is niet zijn bedoeling dat jij nu naar hem toekomt OH SCHAT BEDANKT DAT JE DIT KETTINKJE VAN 45 EURO HEB GEKOCHT!
lol behoorlijk slecht zoiets doe je niet (tenminsten dat zou me moeder zeggen, ik zou het wel doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
Voor jou zullen we intomenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan zal ik dat maar niet gaan verpesten...
Ik ben weer weg hier!
Bah, gezelligheid
Dat is inderdaad wel 'iets' meer dan 40 euroquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
Ik geloof namelijk dat het deze is, al hangt hij bij het model wel een stuk lager, maar verder ziet ie er precies hetzelfde uit
http://www.swarovski.com/(...)logCategoryName=0109
Of jij hebt een speknekquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
Ik geloof namelijk dat het deze is, al hangt hij bij het model wel een stuk lager, maar verder ziet ie er precies hetzelfde uit
http://www.swarovski.com/(...)logCategoryName=0109
Daarom jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel 'iets' meer dan 40 euro.
Dat kan nietquote:
Zie editquote:
Dan is het die andere, die van een tientjequote:
Jaa, dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel 'iets' meer dan 40 euro.
Maarja, aan de andere kant. Wij hebben dat hier ook gehad, vriend van m'n zus wilde ook voor weet ik hoeveel euro voor d'r kopen, maar geheid krijg je dan scheve gezichten, dus daarom is er gewoon echt een bedrag afgesproken waar iedereen zich aan MOEST houden, maar als er niemand zich druk om maakt is het wel oké toch?
ik had eenquote:
Oeh, Snowworld is wel tofquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook wel weer zo![]()
Mijn cadeautje was hem dan meenemen een dagje naar snowworld, zit er ook wel wat boven hoor, maar niet zoveel. Alleen als ik wat ik dan voor mezelf betaal ook nog meereken
Jaaquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oeh, Snowworld is wel tof. En het hoeft toch ook niet altijd geven en nemen te zijn wat precies uitkomt
. Ik zou me er iig niet zo druk over maken
.
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zag heul geen knipoog, of het was een ninjeedit... Sorry kano.. Hoi kwins
Hahahquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik zit aan mijn 3e en laatste Strongbow voor deze avond
Maak er Jack van en ik begrijp waarom je het op 3 houdtquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
Oh that reminds me aan een fles Wodka die hier nog staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh that reminds me aan een fles Wodka die hier nog staat.
Ohja, nog gefeliciteerd met je tel !quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo
Das goedkoop kwins. Ik ga nu want mijn tel moet in de opneuker. Kusjes
Doeidoeiquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo
Dat is in verhouding zelfs minder dan 3 pintsquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maak er Jack van en ik begrijp waarom je het op 3 houdt
In verhouding ja, maar als je 3x 0.5 Jack zuipt ben je toch een stuk zieker dan 3x 0.5(?) Strongbowquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is in verhouding zelfs minder dan 3 pints
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
In verhouding ja, maar als je 3x 0.5 Jack zuipt ben je toch een stuk zieker dan 3x 0.5(?) Strongbow
Een pint is trouwens 568ml maar de meeste blikjes zijn 440 of 500 en soms 568quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
In verhouding ja, maar als je 3x 0.5 Jack zuipt ben je toch een stuk zieker dan 3x 0.5(?) Strongbow
Een pintquote:
Rot trouwens maar op met je Strongbow, als ik iets in de trend van zwakkere dranken en bier wil dan neem ik Coronaquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een pint is trouwens 568ml maar de meeste blikjes zijn 440 of 500 en soms 568
Zwakkere dranken? Strongbow is 5,3% en is cider en dus geen bierquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Rot trouwens maar op met je Strongbow, als ik iets in de trend van zwakkere dranken en bier wil dan neem ik Corona
Ahquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Imperial_unit
Nogmaals slaap lekker dan maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal en fijne dag morgen![]()
![]()
ja, nog lekker rustig... maar het is ook nog vroeg hea...quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:07 schreef Koen66 het volgende:
Ey Ey
Onderweg naar Almere
Alles ok hier?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:13 schreef Michhas het volgende:
Morgen
Ik blijf thuis vandaag, heb al anderhalve week amper geslapen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nogmaals dan. Goedemorgensterkte mich:*
Kuikentjequote:Op donderdag 27 januari 2011 07:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nogmaals dan. Goedemorgensterkte mich:*
Dat dacht ik al, was het koud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik wachtte op maleduckkikkertje
Ah, met Andries, had hij zn pak aan of niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Neuh, heb me warmgehouden met de plaatselijke zwerver
WAKKER WORDEN AANDACHTSGEILE PUBER!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
lekker geslapen?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou op een gegeven moment was andries zijn pak ui, dat snap je natuurlijk wel...hij was alleen niet zo lekker als maleduck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Mooi! Dat is dan weer jammer, moet je eerder gaan slapenquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
CCquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga even ontbijten en dan naaer stage, tot vanmiddag
hij waant zich een ridder! Toen ik nog in een flatje woonde, woonde hij achter ons, goeie gast!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
@ maleduck, ik weet dat andries die gare met dat dark father pak ofzo aan is?
Ik moest lachen toen ik dit lasquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja hij was het, hij was wel goed alleen hij prikte me steeds met zijn zwaard
Ik ook! ....quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:12 schreef Koen66 het volgende:
alles ok hier
ik verwaarloos GRTD de laatste tijd nogal eens
dat is stom.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:14 schreef honkeytonk het volgende:
In het Icon topic willen ze geen UI meer voor mij maken volgens mij
Dan geef ik ze groot gelijk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3 of 4 laten maken in een paar weken
yep, ik ben nog steeds zoekende, met deze kwamen ze ijn KSC aanzettenquote:
best toch!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik ben nog steeds zoekende, met deze kwamen ze ijn KSC aanzetten
uhmm, wie ben jij nou weerquote:
ik hang vaak in KSC, wat is jouw excuus?quote:
da's het gevaar van minder hier zijn he dat je mensen niet kentquote:
Ik heb een leven! ...quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hang vaak in KSC, wat is jouw excuus?
je hebt toch geen leven he?
Wat is er mopje?quote:
owwwww leven naast Fokquote:
naja ik zat eerst altijd alleen op werk op fok, maar daardoor ging ik minder werken.. dus nu werk ik als mijn leidinggevende er isquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww leven naast Fok
ik schijn het ook af en toe nog te hebben
hahahaha bij tijd en wijle Fok ik ook veel teveel op m'n werk, maar da's dan meestal als ik echt GRTD hebquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
naja ik zat eerst altijd alleen op werk op fok, maar daardoor ging ik minder werken.. dus nu werk ik als mijn leidinggevende er is
oohwww Boefje!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahahaha bij tijd en wijle Fok ik ook veel teveel op m'n werk, maar da's dan meestal als ik echt GRTD heb
Gisteren zelfs tijdens een saaie training
Klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jouw UI dat ben je zelf toch he ?
Dat heb ik gemist denk ik..quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Over die zwerver was ik serieus
kom ik net is NBT weer wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:58 schreef NBT het volgende:
Kom op jongens..![]()
naja, ben weer aan het werk!
ik had opoeens visite (tsja, werk hequote:Op donderdag 27 januari 2011 08:58 schreef NBT het volgende:
Kom op jongens..![]()
naja, ben weer aan het werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |