quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben we Justin Bieber
Dat was ook mijn excuus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Kluts het volgende:
Die OP stond er al niet. Ik heb geen zin om er iets aan te doen. Excuses voor het ongemak.
Er is nog hoop voor de jeugd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan een gevoel van trots toch niet onderdrukken als kleine man 'm uitkotst.
Maar dat vind ik nog steeds een mooi nummer, ondanks dat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fallin' werd toen ook grijs gedraaid op de radio'sDat was ten tijde van de eerste Idols
Het scheelt de helft als mama een goede muzieksmaak heeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan een gevoel van trots toch niet onderdrukken als kleine man 'm uitkotst.
Ik kan 'm nu ook weer goed luisteren en vind 'm ook mooi. Maar in die tijd werd ik er echt gek van op gegeven moment.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat vind ik nog steeds een mooi nummer, ondanks dat.
I try, I try.. Moet meteen denken aan hoe ie 'I like big butts' zingtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het scheelt de helft als mama een goede muzieksmaak heeft
En vergeet Shakira niet: Underneath your clothes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu ook weer goed luisteren en vind 'm ook mooi. Maar in die tijd werd ik er echt gek van op gegeven moment.
Ik vond Whenever Wherever toen ergerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet Shakira niet: Underneath your clothes!herhaling....ik haaaat herhaling!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet Shakira niet: Underneath your clothes!herhaling....ik haaaat herhaling!
Beidenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond Whenever Wherever toen erger
Vooral ook vanwege die wereldtekstquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
I try, I try.. Moet meteen denken aan hoe ie 'I like big butts' zingt
Maar niet tijdens audities van Idols.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral ook vanwege die wereldtekst
Goed! Zat vanmiddag bij een detacheerder:quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, hoe zijn je sollicitaties gegaan eigenlijk?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Zat vanmiddag bij een detacheerder:
Zij: Als een bedrijf wil dat je tongpiecing eruit moet, heb je daar een probleem mee?
Ik: Nee, dan haal ik die er gelijk uit. Hoewel ik het zelf niet zo zie, kan ik me voorstellen dat dat als niet representatief over kan komen, dus daar heb ik dan alle begrip voor.
Zij: Maar, er zijn ook bedrijven die je dan eigenlijk al niet meer aan willen nemen, of je die tongpiercing nu hebt of niet, die hebben daar dan een vooroordeel over.
Ik: Voor een bedrijf wat daar zo over denkt wíl ik niet eens werken. Daar ik er verder uiterst representatief uitzie denk ik ook niet dat het een probleem op zal leveren anders.
Wat een zinloos hypothetisch verhaal zeg.![]()
Verder morgen en vrijdag nog een gesprek.
Die tieten als bergen. ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral ook vanwege die wereldtekst
Als jij niet doorlopend loopt te spelen met je tongpiercing, lijkt het me ook geen probleem. En idd, als ze je daarom niet aan willen nemen, wil jij er toch niet werken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zij: Als een bedrijf wil dat je tongpiecing eruit moet, heb je daar een probleem mee?
Ik: Nee, dan haal ik die er gelijk uit. Hoewel ik het zelf niet zo zie, kan ik me voorstellen dat dat als niet representatief over kan komen, dus daar heb ik dan alle begrip voor.
Zij: Maar, er zijn ook bedrijven die je dan eigenlijk al niet meer aan willen nemen, of je die tongpiercing nu hebt of niet, die hebben daar dan een vooroordeel over.
Ik: Voor een bedrijf wat daar zo over denkt wíl ik niet eens werken. Daar ik er verder uiterst representatief uitzie denk ik ook niet dat het een probleem op zal leveren anders.
Die titel is verkeerdquote:
Pfff!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Go Kluts!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Kluts het volgende:
Je ziet het amper, en ik speel er ook niet mee. Ik wil hem er best uithalen, geen probleem, maar niet "voor het geval zij er aanstoot aan nemen".quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als jij niet doorlopend loopt te spelen met je tongpiercing, lijkt het me ook geen probleem. En idd, als ze je daarom niet aan willen nemen, wil jij er toch niet werken?
Van beide kanten een beetje naar elkaar toekomen, lijkt me
Ik duim hard door!
Moet toch deze zijn?quote:
Nee, ik bedoel every breath you take van the Police.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
De fik erin! Dat zeg ik!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
Die titel klopt wel jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Maar goed dat ze klein en humble zijn, anders zou je ze verwarren met bergen. Ofzo.
Ermee spelen is wel ordinair vind ik, dus dan zou ik je ook niet aannemen. Maar een piercing die je normaliter vrijwel niet ziet eruit halen, al vóór er commentaar op is geweest, zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je ziet het amper, en ik speel er ook niet mee. Ik wil hem er best uithalen, geen probleem, maar niet "voor het geval zij er aanstoot aan nemen".
Niemand, maar dan ook niemand mag aan the Police komen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
Mwah, dit nummer van Puffy kan ik nog wel waarderen, man zelf wat minderquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel every breath you take van the Police.
I'll me missing you is echt
Echt vreselijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, dit nummer van Puffy kan ik nog wel waarderen, man zelf wat minder
Not even George Michael?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niemand, maar dan ook niemand mag aan the Police komen.
Die heb ik ook niet. Bewust niet. Een tongpiercing zit in je mond. Is dat dan eigenlijk ook (aan)gezicht?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen piercings of tatoeages in het (aange)zicht. Anders kan je die zetel in het bestuur wel vergeten!
Ik niet. Ze hebben dat nummer echt grondig verkracht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, dit nummer van Puffy kan ik nog wel waarderen, man zelf wat minder
Nee, daarom. Daarbij zie ik er verder keurig uit, dus als een bedrijf dan alsnog een vooroordeel zou hebben, val dood, denk ik dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ermee spelen is wel ordinair vind ik, dus dan zou ik je ook niet aannemen. Maar een piercing die je normaliter vrijwel niet ziet eruit halen, al vóór er commentaar op is geweest, zou ik ook niet doen
George Michael is niet echt mijn muziek, maar die man heeft een geweldige stem.quote:
Pappa diddy pap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind hem niet goed, maar kan er nog wel naar luisteren.
Puffy is wel
Inderdaad. Dat zou ik ook niet kunnen waarderen. Overigens kan je altijd nog een retainer in doen, mocht de piercing heel erg opvallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daarom. Daarbij zie ik er verder keurig uit, dus als een bedrijf dan alsnog een vooroordeel zou hebben, val dood, denk ik dan.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
George Michael is niet echt mijn muziek, maar die man heeft een geweldige stem.
Dat nummer wordt ook altijd op geweldige momenten op geweldige feestjes gedraaid.quote:
Ik moet denken aan die South Park afleveringquote:
Yep.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet. Bewust niet. Een tongpiercing zit in je mond. Is dat dan eigenlijk ook (aan)gezicht?
So Lonely vind ik het beste.quote:
Oh diequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die South Park aflevering
Ik weet de juiste platen doorgaans ook wel uit te zoeken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef Kluts het volgende:
Dat nummer wordt ook altijd op geweldige momenten op geweldige feestjes gedraaid.
Same thingquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem je toch geen Phone-flip-bimbo?
Een man met smaak!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet de juiste platen doorgaans ook wel uit te zoeken.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb weinig met nederlandse rap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef Kluts het volgende:
Dit krijg je als je Promo ( ja, die ja) een cd onder TopNotch laat opnemen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
The Police is sowieso.Sting, daar krijg ik altijd jeuk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een tja, ik heb er niet eens een woord voor, kutmuziek wil ik niet zeggen, bagger ook niet. het is gewoon niks.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dit gaat ook niet zozeer om de rap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb weinig met nederlandse rap.
Zijn er maar een paar die ik redelijk vind.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
En callcentrewurm vindt je wel goed?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Kluts het volgende:
Dit is trouwens voor mij een van de beste nieuwere hip-hop-platen. Sowieso is DOOM echt supah.
Je moet even de killuminati 2k10 mixtape van de outlawz downloaden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Kluts het volgende:
Dit is trouwens voor mij een van de beste nieuwere hip-hop-platen. Sowieso is DOOM echt supah.
Ik was eerst nog callcenterbabequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
En callcentrewurm vindt je wel goed?
Ouchquote:
quote:
Het mocht gezegd worden.quote:
Dat geeft niet. Maar Big Daddy Kane... denk dat hij een van de beste, zo niet de beste, rapper was. Qua flow enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef Kluts het volgende:
*kruipt weg in een hoekje en haat zichzelf omdat ze blijkbaar toch niet zo goed haar klassiekers kent.*
Was zeker een van de bestequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Maar Big Daddy Kane... denk dat hij een van de beste, zo niet de beste, rapper was. Qua flow enzo.
Weet je dat ik zijn muziek altijd gemeden heb omdat ik er een megafout beeld bij had vanwege de slick niggerclips en zulks?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Maar Big Daddy Kane... denk dat hij een van de beste, zo niet de beste, rapper was. Qua flow enzo.
Ja, en de postbode is beter dan Mozart!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, die rare "high-top" kapsels en dikke gouden kettingen waren toen in. Maar het is verre van gangster.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Kluts het volgende:
Weet je dat ik zijn muziek altijd gemeden heb omdat ik er een megafout beeld bij had vanwege de slick niggerclips en zulks?
Schat, alleen de url copy/pasten is genoegquote:
Ik kan Mozart ook waarderen hoor, ik snap je opmerking alleen niet helemaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, en de postbode is beter dan Mozart!
Ja, misschien komt het ook dat ik die tijd totaal niet heb meegemaakt en het er dus voor mij vooral belachelijk uitziet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, die rare "high-top" kapsels en dikke gouden kettingen waren toen in. Maar het is verre van gangster.
Sorry, newbie hequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, alleen de url copy/pasten is genoeg
Bone Thugs and Harmony hebben een hele eigen stijl en die moet je wel liggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, misschien komt het ook dat ik die tijd totaal niet heb meegemaakt en het er dus voor mij vooral belachelijk uitziet.
Nu moet ik ook zeggen dat ik pas sinds een jaar of 7 echt ook hiphopluister.
Samenwonen met een hiphopluisteraar.
En ik vind ook lang niet alles leuk.
Ik heb echt de tyfus aan Bone Thugs and Harmony.
Het was een van de trendsetters en een icoon, maar anderen hadden een beter ritme of betere teksten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan Mozart ook waarderen hoor, ik snap je opmerking alleen niet helemaal.
quote:
Daar heb ik (als mede hiphop luisteraar) ook niet zoveel mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Kluts het volgende:
Ja, misschien komt het ook dat ik die tijd totaal niet heb meegemaakt en het er dus voor mij vooral belachelijk uitziet.
Nu moet ik ook zeggen dat ik pas sinds een jaar of 7 echt ook hiphopluister.
Samenwonen met een hiphopluisteraar.
En ik vind ook lang niet alles leuk.
Ik heb echt de tyfus aan Bone Thugs and Harmony.
Ja, dat is het dus. Ik vind het echt op ALLE vlakken het ergste wat er bestaat, van ALLE soorten muziek die er zijn. Als iemand het opzet als ik er ben, loop ik echt liever ff weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bone Thugs and Harmony hebben een hele eigen stijl en die moet je wel liggen
Ook crossroads?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus. Ik vind het echt op ALLE vlakken het ergste wat er bestaat, van ALLE soorten muziek die er zijn. Als iemand het opzet als ik er ben, loop ik echt liever ff weg.
Minstens!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
Als in, "Dank je wel lieve schattige callcentre babe" ofzo?
en toch helemaal luisteren hèquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het was een van de trendsetters en een icoon, maar anderen hadden een beter ritme of betere teksten.
DAT is hun ergste nummer juist.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook crossroads?
Die trekken de meeste nog wel
maakt niet uit, mijn rug en schouders worden zo verwendquote:
tijd om het topic te verlaten dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
No worries, ik post de koele shit wel.
Maar mij welquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maakt niet uit, mijn rug en schouders worden zo verwend
Nee joh!quote:
Riep je daarom net om Yuki?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je mag best naar mij komen kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar mij welWat moet ik dan kijken?
[..]
Nee joh!
Nee, niks tegen yuki, maar er komt een proquote:
Wat heb ik daar nu aan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je mag best naar mij komen kijken
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, niks tegen yuki, maar er komt een pro
Eeuh, weet ik niet, niet van die moeilijke vragen stellenquote:
Nou danquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, weet ik niet, niet van die moeilijke vragen stellen
D_K heeft smaak.quote:
Uhuh!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Kluts het volgende:
Leuke sig trouwens Tech.
Is dat al zo lang geleden?
Time flies when you're having fun.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Kluts het volgende:
Leuke sig trouwens Tech.
Is dat al zo lang geleden?
quote:
Ik kan het eigenlijk altijd luisteren. Net als Era:quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Enya vind ik ook lekker, maar ben niet in in een chill out mood op dit moment.
Recovery? Staan een paar wel aardige nummers op, maar ik was echt fan van zijn oude werk, maar dit is gewoon om je dood te schamen vond ik. In verhouding.quote:
Ja het heeft mij positief verrast.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Recovery? Staan een paar wel aardige nummers op, maar ik was echt fan van zijn oude werk, maar dit is gewoon om je dood te schamen vond ik. In verhouding.
Het is wel beter dan het gemiddelde hiphopalbum wat er nu commercieel uitkomt, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat dit ook alweer 20 jaar oud is?
Maar het blijft een geweldige track.
Ik vond seduction wel mooi vanwege de muziek icm met tekst. en Space Bound idd, tot die vent die dat refreintje zingt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het heeft mij positief verrast.
Vooral dit nummer, you're never over en space bound
Death Row!quote:
Ik heb toen ik een bijbaantje had bij the Free Record Shop ooit een joint gerookt met 1 van die gasten van dit nummer. Ik weet alleen niet meer of het Kriss of Kross was.quote:
Eh, geintje?quote:
Dat is het meest genante wat het blanke ras ooit aan hiphop gemaakt heeft.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben bloedserieus natuurlijk
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is het meest genante wat het blanke ras ooit aan hiphop gemaakt heeft.
quote:
quote:
Ja maar jijquote:
OMG, kunnen ze dat mens niet van de TV afhalen?quote:
quote:
De enige juiste reactie!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Die zag ik serieus voor me toen ik dat bericht lasquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
She's just badquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Ushi, Dushi, Loesie concept iig welquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Idd, sowieso Wendy van Dijk.
Die heeft r tijd wel gehad
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
Zeg is het al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Qua niveau zit het wel een beetje op één lijn met Lashie tovellijst.. lekkel lekkel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
Dat Ushi, Dushi, Loesie concept iig wel
Eigenlijk is dat wel echt sadquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Qua niveau zit het wel een beetje op één lijn met Lashie tovellijst.. lekkel lekkel.
quote:
een dieptepuntquote:
quote:
Ik bedoel er ook niks meequote:
quote:
Drugs are bad mkay.quote:
*flashback van in de bus naar school met walkman op*quote:
Ach, ik snap ook niet wat jij leuk vind aan techno. Ieder z'n ding tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
Ik snap serieus niet dat mensen dergelijke bagger leuk vinden.
Puber zijn doet veel met jequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
Ik snap serieus niet dat mensen dergelijke bagger leuk vinden.
(Happy)hardcore is er anders een slap en hoog opgepitched aftreksel van.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik snap ook niet wat jij leuk vind aan techno. Ieder z'n ding toch
Ja, en daar wil je mee zeggen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
(Happy)hardcore is er anders een slap en hoog opgepitched aftreksel van.
In jouw ogen ja. Er zijn zat mensen die het wel leuker, mooier, beter vinden dan het origineel. Smaak is smaak en daar valt gewoon niet over te twistenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat, zoals met alle muzieksoorten, de imitaties en aftreksels gewoon stukken minder zijn.
Over smaak valt wel degelijk te twisten. En over commercieel uitbuiten al helemaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
In jouw ogen ja. Er zijn zat mensen die het wel leuker, mooier, beter vinden dan het origineel. Smaak is smaak en daar valt gewoon niet over te twisten
Tuurlijk. Wat jij wiltquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Over smaak valt wel degelijk te twisten. En over commercieel uitbuiten al helemaal.
Ah ja, goed argument.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit. Ik heb het begrip "wansmaak" immers niet bedacht.
Ook nooit gehoord van het begrip etiquette? Dat heeft vanalles te maken met, wat men in het algemeen ziet als, goede smaak hoor.quote:
Omdat het dan beter overeenkomt met hoe ze het uitspreken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
Waarom schrijven sommige mensen "hoor" als "howr" en "hè" als "hea"?
Natuurlijk. Maar wat heeft dat in godsnaam met muzieksmaak te maken? En daarbij, tegenwoordig is er nauwelijks nog etiquette.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook nooit gehoord van het begrip etiquette? Dat heeft vanalles te maken met, wat men in het algemeen ziet als, goede smaak hoor.
Omdat ze retarded zijn?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
Is dat de volgende trend?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
Dus wat jij goed vindt,moeten wij allemaal maar goed vinden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook nooit gehoord van het begrip etiquette? Dat heeft vanalles te maken met, wat men in het algemeen ziet als, goede smaak hoor.
Het is echt een hele slimme jongen, maar als ik dit dan lees...quote:
Let's hope not!quote:
Vanalles. Krijgen jullie nog wel geschiedenis op school tegenwoordig? En ja hoor. Wel degelijk. Als jij straks advocate bent moet je echt niet komen aankakken in je jeans op kantoor, met happyhardcore muziek op max volume op je iPod.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk. Maar wat heeft dat in godsnaam met muzieksmaak te maken? En daarbij, tegenwoordig is er nauwelijks nog etiquette.
Techno op max volume op de iPod zal dan ook niet echt gewaardeerd wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanalles. Krijgen jullie nog wel geschiedenis op school tegenwoordig? En ja hoor. Wel degelijk. Als jij straks advocate bent moet je echt niet komen aankakken in je jeans op kantoor, met happyhardcore muziek op max volume op je iPod.
Techno is er in vele maten en soorten. En max volume is sowieso onbeschoft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef Gasol het volgende:
Techno op max volume op de iPod zal dan ook niet echt gewaardeerd worden.
Ik snap niet wat het mijn baas aan gaat wat ik voor muziek luister. Ik vind kledingregels tot daar aan toe in bepaalde beroepen en dat is gewoon logisch. Maar het moet geen zier uitmaken wat voor muziek ik op mijn iPod heb staan. Kom op zeg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanalles. Krijgen jullie nog wel geschiedenis op school tegenwoordig? En ja hoor. Wel degelijk. Als jij straks advocate bent moet je echt niet komen aankakken in je jeans op kantoor, met happyhardcore muziek op max volume op je iPod.
Wat maakt het dan uit dat ik graag naar AC/DC luister, ik doe dat sowieso nooit op maximaal volume, dat vind ik inderdaad ook onbeschoft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Techno is er in vele maten en soorten. En max volume is sowieso onbeschoft.
7-6 in penalties.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben ze het toch nog kunnen winnen?
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat anderen zich er niet aan kunnen ergeren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat het mijn baas aan gaat wat ik voor muziek luister. Ik vind kledingregels tot daar aan toe in bepaalde beroepen en dat is gewoon logisch. Maar het moet geen zier uitmaken wat voor muziek ik op mijn iPod heb staan. Kom op zeg.
Overigens houd ik helemaal niet van happy hardcoreKlote muziek.
Oh, psssst, op kantoor lopen ze bijna allemaal in spijkerbroek
Techno kent geen subjectieve waarheden, alleen objectieve waarhedenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dus wat jij goed vindt,moeten wij allemaal maar goed vinden?
Daar heb ik geen zak mee te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:35 schreef STING het volgende:
[..]
Techno kent geen subjectieve waarheden, alleen objectieve waarheden
Goh wat flauw. Ik heb het begrip niet uitgevonden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef YipYip het volgende:
Dus wat jij goed vindt,moeten wij allemaal maar goed vinden?
Hoe ga je je ergeren aan iets wat je niet hoort?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat anderen zich er niet aan kunnen ergeren.
Jantje Smit dan, of whatever.
Psst, iets met uitzonderingen op de regel. Loop maar eens een gemiddeld advocatenkantoor binnen. Of bank. Of iets anders serieus op zakelijk gebied.
En bier, tja wat wil je erover kwijtquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Gasol het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over bier en tieten hebben?
Daarom heb ik dus niks met jou te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh wat flauw. Ik heb het begrip niet uitgevonden.
Nee. Ga maar met die van LDG spelen of zo en laat ons lekker deze discussie voeren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Gasol het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga maar met die van LDG spelen of zo en laat ons lekker deze discussie voeren.
Beetje snel aangebrand?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga maar met die van LDG spelen of zo en laat ons lekker deze discussie voeren.
Nee, helemaal niet. Maar jij komt altijd zeuren over bier en tieten als het een keer ergens over gaat. Ook al gaat het in feite nergens over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef Gasol het volgende:
[..]
Beetje snel aangebrand?
Een discussie is sowieso zinloos als je niet naar elkaars argumenten luistert.
Net haakte je nog in om dat happyhardcore gedoe, Want daar ging mijn reactie over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
Hoe ga je je ergeren aan iets wat je niet hoort?Ik zorg namelijk dat ik anderen niet lastig val met mijn muziek. En ik weet ook niet wat dit met wansmaak te maken heeft, iedereen heeft gewoon zijn of haar eigen smaak en heeft daar ook gewoon recht op.
En klopt, maar er zijn steeds meer kantoren waar je ook gewoon in een nette spijkerbroek mag rondlopen. Maar daar ging het niet om. Jij zegt dat over smaak valt te twisten, ik zeg van niet.
Nah, dat is saai en oppervlakkig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Gasol het volgende:
Altijd? Sure.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar jij komt altijd zeuren over bier en tieten als het een keer ergens over gaat. Ook al gaat het in feite nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |