Ach, ik snap ook niet wat jij leuk vind aan techno. Ieder z'n ding tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
Ik snap serieus niet dat mensen dergelijke bagger leuk vinden.
Puber zijn doet veel met jequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
Ik snap serieus niet dat mensen dergelijke bagger leuk vinden.
(Happy)hardcore is er anders een slap en hoog opgepitched aftreksel van.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik snap ook niet wat jij leuk vind aan techno. Ieder z'n ding toch
Ja, en daar wil je mee zeggen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
(Happy)hardcore is er anders een slap en hoog opgepitched aftreksel van.
In jouw ogen ja. Er zijn zat mensen die het wel leuker, mooier, beter vinden dan het origineel. Smaak is smaak en daar valt gewoon niet over te twistenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat, zoals met alle muzieksoorten, de imitaties en aftreksels gewoon stukken minder zijn.
Over smaak valt wel degelijk te twisten. En over commercieel uitbuiten al helemaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
In jouw ogen ja. Er zijn zat mensen die het wel leuker, mooier, beter vinden dan het origineel. Smaak is smaak en daar valt gewoon niet over te twisten
Tuurlijk. Wat jij wiltquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Over smaak valt wel degelijk te twisten. En over commercieel uitbuiten al helemaal.
Ah ja, goed argument.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit. Ik heb het begrip "wansmaak" immers niet bedacht.
Ook nooit gehoord van het begrip etiquette? Dat heeft vanalles te maken met, wat men in het algemeen ziet als, goede smaak hoor.quote:
Omdat het dan beter overeenkomt met hoe ze het uitspreken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
Waarom schrijven sommige mensen "hoor" als "howr" en "hè" als "hea"?
Natuurlijk. Maar wat heeft dat in godsnaam met muzieksmaak te maken? En daarbij, tegenwoordig is er nauwelijks nog etiquette.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook nooit gehoord van het begrip etiquette? Dat heeft vanalles te maken met, wat men in het algemeen ziet als, goede smaak hoor.
Omdat ze retarded zijn?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
Is dat de volgende trend?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
Dus wat jij goed vindt,moeten wij allemaal maar goed vinden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook nooit gehoord van het begrip etiquette? Dat heeft vanalles te maken met, wat men in het algemeen ziet als, goede smaak hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |