quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben we Justin Bieber
Dat was ook mijn excuus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Kluts het volgende:
Die OP stond er al niet. Ik heb geen zin om er iets aan te doen. Excuses voor het ongemak.
Er is nog hoop voor de jeugd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan een gevoel van trots toch niet onderdrukken als kleine man 'm uitkotst.
Maar dat vind ik nog steeds een mooi nummer, ondanks dat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fallin' werd toen ook grijs gedraaid op de radio'sDat was ten tijde van de eerste Idols
Het scheelt de helft als mama een goede muzieksmaak heeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan een gevoel van trots toch niet onderdrukken als kleine man 'm uitkotst.
Ik kan 'm nu ook weer goed luisteren en vind 'm ook mooi. Maar in die tijd werd ik er echt gek van op gegeven moment.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat vind ik nog steeds een mooi nummer, ondanks dat.
I try, I try.. Moet meteen denken aan hoe ie 'I like big butts' zingtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het scheelt de helft als mama een goede muzieksmaak heeft
En vergeet Shakira niet: Underneath your clothes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu ook weer goed luisteren en vind 'm ook mooi. Maar in die tijd werd ik er echt gek van op gegeven moment.
Ik vond Whenever Wherever toen ergerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet Shakira niet: Underneath your clothes!herhaling....ik haaaat herhaling!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet Shakira niet: Underneath your clothes!herhaling....ik haaaat herhaling!
Beidenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond Whenever Wherever toen erger
Vooral ook vanwege die wereldtekstquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
I try, I try.. Moet meteen denken aan hoe ie 'I like big butts' zingt
Maar niet tijdens audities van Idols.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral ook vanwege die wereldtekst
Goed! Zat vanmiddag bij een detacheerder:quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, hoe zijn je sollicitaties gegaan eigenlijk?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Zat vanmiddag bij een detacheerder:
Zij: Als een bedrijf wil dat je tongpiecing eruit moet, heb je daar een probleem mee?
Ik: Nee, dan haal ik die er gelijk uit. Hoewel ik het zelf niet zo zie, kan ik me voorstellen dat dat als niet representatief over kan komen, dus daar heb ik dan alle begrip voor.
Zij: Maar, er zijn ook bedrijven die je dan eigenlijk al niet meer aan willen nemen, of je die tongpiercing nu hebt of niet, die hebben daar dan een vooroordeel over.
Ik: Voor een bedrijf wat daar zo over denkt wíl ik niet eens werken. Daar ik er verder uiterst representatief uitzie denk ik ook niet dat het een probleem op zal leveren anders.
Wat een zinloos hypothetisch verhaal zeg.![]()
Verder morgen en vrijdag nog een gesprek.
Die tieten als bergen. ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral ook vanwege die wereldtekst
Als jij niet doorlopend loopt te spelen met je tongpiercing, lijkt het me ook geen probleem. En idd, als ze je daarom niet aan willen nemen, wil jij er toch niet werken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zij: Als een bedrijf wil dat je tongpiecing eruit moet, heb je daar een probleem mee?
Ik: Nee, dan haal ik die er gelijk uit. Hoewel ik het zelf niet zo zie, kan ik me voorstellen dat dat als niet representatief over kan komen, dus daar heb ik dan alle begrip voor.
Zij: Maar, er zijn ook bedrijven die je dan eigenlijk al niet meer aan willen nemen, of je die tongpiercing nu hebt of niet, die hebben daar dan een vooroordeel over.
Ik: Voor een bedrijf wat daar zo over denkt wíl ik niet eens werken. Daar ik er verder uiterst representatief uitzie denk ik ook niet dat het een probleem op zal leveren anders.
Die titel is verkeerdquote:
Pfff!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Go Kluts!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Kluts het volgende:
Je ziet het amper, en ik speel er ook niet mee. Ik wil hem er best uithalen, geen probleem, maar niet "voor het geval zij er aanstoot aan nemen".quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als jij niet doorlopend loopt te spelen met je tongpiercing, lijkt het me ook geen probleem. En idd, als ze je daarom niet aan willen nemen, wil jij er toch niet werken?
Van beide kanten een beetje naar elkaar toekomen, lijkt me
Ik duim hard door!
Moet toch deze zijn?quote:
Nee, ik bedoel every breath you take van the Police.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
De fik erin! Dat zeg ik!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
Die titel klopt wel jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Maar goed dat ze klein en humble zijn, anders zou je ze verwarren met bergen. Ofzo.
Ermee spelen is wel ordinair vind ik, dus dan zou ik je ook niet aannemen. Maar een piercing die je normaliter vrijwel niet ziet eruit halen, al vóór er commentaar op is geweest, zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je ziet het amper, en ik speel er ook niet mee. Ik wil hem er best uithalen, geen probleem, maar niet "voor het geval zij er aanstoot aan nemen".
Niemand, maar dan ook niemand mag aan the Police komen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet toch deze zijn?
[youtube][/youtube]
Mwah, dit nummer van Puffy kan ik nog wel waarderen, man zelf wat minderquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel every breath you take van the Police.
I'll me missing you is echt
Echt vreselijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, dit nummer van Puffy kan ik nog wel waarderen, man zelf wat minder
Not even George Michael?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niemand, maar dan ook niemand mag aan the Police komen.
Die heb ik ook niet. Bewust niet. Een tongpiercing zit in je mond. Is dat dan eigenlijk ook (aan)gezicht?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen piercings of tatoeages in het (aange)zicht. Anders kan je die zetel in het bestuur wel vergeten!
Ik niet. Ze hebben dat nummer echt grondig verkracht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, dit nummer van Puffy kan ik nog wel waarderen, man zelf wat minder
Nee, daarom. Daarbij zie ik er verder keurig uit, dus als een bedrijf dan alsnog een vooroordeel zou hebben, val dood, denk ik dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ermee spelen is wel ordinair vind ik, dus dan zou ik je ook niet aannemen. Maar een piercing die je normaliter vrijwel niet ziet eruit halen, al vóór er commentaar op is geweest, zou ik ook niet doen
George Michael is niet echt mijn muziek, maar die man heeft een geweldige stem.quote:
Pappa diddy pap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind hem niet goed, maar kan er nog wel naar luisteren.
Puffy is wel
Inderdaad. Dat zou ik ook niet kunnen waarderen. Overigens kan je altijd nog een retainer in doen, mocht de piercing heel erg opvallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daarom. Daarbij zie ik er verder keurig uit, dus als een bedrijf dan alsnog een vooroordeel zou hebben, val dood, denk ik dan.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
George Michael is niet echt mijn muziek, maar die man heeft een geweldige stem.
Dat nummer wordt ook altijd op geweldige momenten op geweldige feestjes gedraaid.quote:
Ik moet denken aan die South Park afleveringquote:
Yep.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet. Bewust niet. Een tongpiercing zit in je mond. Is dat dan eigenlijk ook (aan)gezicht?
So Lonely vind ik het beste.quote:
Oh diequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die South Park aflevering
Ik weet de juiste platen doorgaans ook wel uit te zoeken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef Kluts het volgende:
Dat nummer wordt ook altijd op geweldige momenten op geweldige feestjes gedraaid.
Same thingquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem je toch geen Phone-flip-bimbo?
Een man met smaak!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet de juiste platen doorgaans ook wel uit te zoeken.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb weinig met nederlandse rap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef Kluts het volgende:
Dit krijg je als je Promo ( ja, die ja) een cd onder TopNotch laat opnemen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
The Police is sowieso.Sting, daar krijg ik altijd jeuk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een tja, ik heb er niet eens een woord voor, kutmuziek wil ik niet zeggen, bagger ook niet. het is gewoon niks.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dit gaat ook niet zozeer om de rap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb weinig met nederlandse rap.
Zijn er maar een paar die ik redelijk vind.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
En callcentrewurm vindt je wel goed?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Kluts het volgende:
Dit is trouwens voor mij een van de beste nieuwere hip-hop-platen. Sowieso is DOOM echt supah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |