Klop het even goed af, want je weet maar nooitquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kom gewoon eigenlijk nooit in aanraking met mannen waarvan ik kan begrijpen dat vrouwen daar mannen van gaan haten.
Het is niet persoonlijk, gister deed ik het voor de grap!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met jouw u'tjes naar mij.
Jawel hoor, ik vertrouw blind op mijn beoordelingsvermogen. En dat zit wel goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Klop het even goed af, want je weet maar nooit
Nee kut met een katerquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, als je je kut voelt, voel je je vlgs mij met alcohol in je eentje drinken, niet minder kut
Pestkop.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef Kluts het volgende:
Het is niet persoonlijk, gister deed ik het voor de grap!
En nu expres.
Ik drink sowieso nooit in m'n eentjequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee kut met een kater![]()
Been there done that did not get the t-shirt.
Heb je vrij weinig aan als je alleen over straat loopt of fietst en je komt toevallig zo'n tifuslijer tegen oid.. dan kan je vrij weinig doen behalve fysiek ownen....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik vertrouw blind op mijn beoordelingsvermogen. En dat zit wel goed.
Ik vind het een leuke bijnaamquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen noemen mij ook wel eens zo, ik vind het wel cool.
Zullen we die morgen samen gaan halen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee kut met een kater![]()
Been there done that did not get the t-shirt.
Ik drink bijna nooit alleenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik drink sowieso nooit in m'n eentje
Maar een vent die ik gewoon op straat tegenkom doet toch niks waar ik ernstig van getraumatiseerd raak ofzo? En mannen die daar wel naar neigen, daar loop ik van weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je vrij weinig aan als je alleen over straat loopt of fietst en je komt toevallig zo'n tifuslijer tegen oid.. dan kan je vrij weinig doen behalve fysiek ownen....
Ik dacht al dat je haar bedoelde, maar ik hoopte van niet.quote:
als er maar drie bier achteraan komt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg nooit koosnaampjes. Ja. "dikke lul", maar ik weet niet of dat altijd een compliment is.
Goed planquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Zullen we die morgen samen gaan halen?
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar een vent die ik gewoon op straat tegenkom doet toch niks waar ik ernstig van getraumatiseerd raak ofzo? En mannen die daar wel naar neigen, daar loop ik van weg.
Morgen met kater een t-shirt scoren jeej en dan vervolgens met dat ding aan gaan werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Het is trouwens weer jaren terug dat ik zoiets gedaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |