Gek genoeg staan mannenhaters niet bekend om hun vermogen tot reflectie, wel vanwege hun vermogen tot projectie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Kluts het volgende:
Mannenhaatsters zijn dan ook meestal gewoon wijven die de verkeerde vent uitkiezen.
Dat ligt dan niet aan die vent!
Daaromquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verwacht van iemand die emotioneel is en aan de alcohol zit ook niet echt veel gezond verstand
En nu?quote:
Dan doe ik ook meequote:
Echte vrouwen kunnen rot op en heb een goed leven zeggen iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannenhaatsters zijn dan ook meestal gewoon wijven die de verkeerde vent uitkiezen.
In mijn ervaring wel jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat. Ik zei het alleen in populaire taal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg staan mannenhaters niet bekend om hun vermogen tot reflectie, wel vanwege hun vermogen tot projectie.
Dat geeft altijd zon klittenband effectquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet spotten met snorren, dat is de enige positieve eigenschap die ik van moeders heb meegekregen!
Mannenhaters vrouwenhaters.. zo zwart wit is het nooit..quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg staan mannenhaters niet bekend om hun vermogen tot reflectie, wel vanwege hun vermogen tot projectie.
Ik ben niet populair, jeweetz.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat. Ik zei het alleen in populaire taal.
Echte vrouwen komen niet eens tot een gesprek met zo'n man.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Echte vrouwen kunnen rot op en heb een goed leven zeggen idd
ja, nee, jij speelt valsquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geeft altijd zon klittenband effect
Hoezo vals?quote:
U gebruikte dure bewoordingen in verhouding tot dat geblaat van mij. Dat bedoelde ik.quote:
slechte grapquote:
Is maar wat je wilt generaliseren tot manquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echte vrouwen komen niet eens tot een gesprek met zo'n man.
Mensen noemen mij ook wel eens zo, ik vind het wel cool.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik noem mijn nichtje altijd Suzie Q
Dat vind ze niet leuk, maar dat interesseert mij niet zo.
Ik ben wel klaar met jouw u'tjes naar mij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Kluts het volgende:
U gebruikte dure bewoordingen in verhouding tot dat geblaat van mij. Dat bedoelde ik.
Dus eigenlijk zeek ik mezelf af en nu weer.
Gelukkigquote:
Ik weet niet, ik kom gewoon eigenlijk nooit in aanraking met mannen waarvan ik kan begrijpen dat vrouwen daar mannen van gaan haten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Is maar wat je wilt generaliseren tot man
Ach ja, als je je kut voelt, voel je je vlgs mij met alcohol in je eentje drinken, niet minder kutquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja had alleen nog rosé ... tifussmerig, maar drinkt wel weg als limonade...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |