Veel plezier gewenst!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef 7754 het volgende:
Ben hem even aan het binnen halen. Morgen even kijken.
Ik zou er zeker bij zijn! In Griekenland zijn ze ook al lekker bezig, ook hebben ze daar betaalstakingen. Dat zou nog eens wat zijn: als heel de wereld zou weigeren te betalen en toch op een humane wijze goederen zou verdelen. Sta je daar als bankier met al je flappen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zouden we niet in Nederland, net als in Spanje, op een plein met tenten ons kunnen verzamelen en demonstreren voor de invoering van het Venusproject, te beginnen in Amsterdam.![]()
Amsterdam is een stad van intelligente mensen, kunstenaars, mensen die geïnspireerd zijn, mensen bij wie de vonk nog leeft, mensen met visie.![]()
Traditiegetrouw zouden we in het Vondelpark kunnen starten, het leukste park van Nederland.![]()
Het is nu goed weer. En we kunnen daar verder discussiëren en brainstormen. Iedereen heeft een andere visie, maar dat maakt het juist interessant.![]()
![]()
Het economische systeem staat op instorten. Neem als burgers alvast het initiatief voor een betere wereld. Van de politici zelf is weinig heil te verwachten.![]()
Als de Spanjaarden het kunnen, waarom wij dan niet. ¡Un mundo mejor es possible!
Heh, geinige planning.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deel 4 staat gepland voor eind 2012
The Zeitgeist Movement ondersteunt (veel van) de ideeen uit de eerste film niet, zo verwijst het Nederlandse hoofdstuk op haar eigen site niet naar de film:quote:“My first film [Zeitgeist: The Movie] has nothing to do with The Zeitgeist Movement”"-Peter Joseph
Overigens ben ik geen fan van Peter Joseph; de man is mijns inziens te emotioneel en dat onderdrukt zijn ratio nog wel eens, wat ten koste gaat aan de boodschap die de beweging wil uitdragen.quote:Zeitgeist: Beyond The Pale
Regisseur Peter Joseph heeft aangekondigd een nieuwe documentaire te maken in de Zeitgeist series. Deze 4e documentaire zal 'Zeitgeist: Beyond the pale' heten.
De focus zal voornamelijk liggen op de cultureel dominante waardesystemen in geloof en instituties, met als uitdaging: Zijn deze waarden en geloven duurzaam/houdbaar? Dragen de diepgewortelde, geconditioneerde geloven en versterkte patronen van gedrag eigenlijk bij aan de vooruitgang van onze maatschappijen? Óf, houden deze geloven ons achter in ontwikkeling en corrumperen ze de mensheid tot zulke mate dat het leidt tot onze ondergang?
Klik hier voor meer informatie of zie de pre-trailer.
02/06/2011
bron
Dat was niet mijn eerste gedachte toen ik gisteren het uitvak van Bernabéu zag...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Amsterdam is een stad van intelligente mensen...
Zeitgeist: The Moviequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef Timba48 het volgende:
Kan iemand alle zeitgeist films op een rijtje zetten? Ik heb geen overzicht meer met addendum, the movie, part 1,2,3, fed, en chistelijke film en de hele riedel
Dankjewelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Zeitgeist: The Movie
Zeitgeist: Addendum
Zeitgeist: Moving Forward
En binnenkort:
Zeitgeist: Beyond The Pale
quote:Ga vooral zo door, HP en Bas!!!! Zijn jullie begonnen aan de operatie Self Destruction omdat jullie weten dat jullie al failliet zijn?
MICHA KAT 15-10-11 17:17
Ik moest lachen om die reactie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef Gray het volgende:
Lol, The Zeitgeist Movement wordt verward met 9/11-truthers door HP de Tijd:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-911-was-een-complot
Coordinator van de Nederlandse tak van TZM heeft gereageerd met het volgende stuk via zijn blog:
http://limpidusdotorg.wor(...)pde-tijd-15-oktober/
In de reacties:
[..]
quote:100%: We are ALL to blame.
En dan is de HP een zogenaamd kwaliteitsblad. Wat een onzinartikel. En dat zeg ik als niet-BNW'er.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef Gray het volgende:
Lol, The Zeitgeist Movement wordt verward met 9/11-truthers door HP de Tijd:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-911-was-een-complot
Coordinator van de Nederlandse tak van TZM heeft gereageerd met het volgende stuk via zijn blog:
http://limpidusdotorg.wor(...)pde-tijd-15-oktober/
In de reacties:
[..]
haha Gray. Ik ben gestopt toen hij de yogi ging uithangen. Aan het begin dus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Gray het volgende:
Peter Joseph bij Occupy LA:
Nog steeds ben ik geen fan van zijn manier van spreken, met name zijn gebruik van krachttermen, maar hij zegt wel iets moois:
[..]
Heel begrijpelijk. Zelf vind ik Peter Joseph (ook) niet zo'n goede spreker, met name door zijn excentrieke uitlatingen, maar dat geeft hem soms wel de aandacht om de betere uitspraken en stellingen ten gehore te brengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:10 schreef dadgad het volgende:
[..]
haha Gray. Ik ben gestopt toen hij de yogi ging uithangen. Aan het begin dus.
Edit - Ik gaf het toch nog maar een kans. Goeie keus.Het is hem vergeven.
"The emergent nature of reality clashing with our traditional assumptions"
Kijk. Als we dan echt gaan protesteren voor Zeitgeist (of in ieder geval een eerlijke pilot in deze vorm) dan ga ik ook de barricades op. Dan hebben we het tenminste ergens over.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zou er zeker bij zijn! In Griekenland zijn ze ook al lekker bezig, ook hebben ze daar betaalstakingen. Dat zou nog eens wat zijn: als heel de wereld zou weigeren te betalen en toch op een humane wijze goederen zou verdelen. Sta je daar als bankier met al je flappen.
Je blijft me verbazen jij. Wie ben jij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kijk. Als we dan echt gaan protesteren voor Zeitgeist (of in ieder geval een eerlijke pilot in deze vorm) dan ga ik ook de barricades op. Dan hebben we het tenminste ergens over.
Ik heb vooral het idee dat het publiek niet echt weet waar hij eigenlijk echt heen wil. Hij danste er mooi om heen, dat doet hij wel knap vond ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Zelf vind ik Peter Joseph (ook) niet zo'n goede spreker, met name door zijn excentrieke uitlatingen, maar dat geeft hem soms wel de aandacht om de betere uitspraken en stellingen ten gehore te brengen.
Hij is erg kritisch, soms op een manier die negatief overkomt, maar daar kan wel een positief resultaat uit volgen.
Hij zou wel iets aan zijn intonatie mogen doen, een voorbeeld nemen aan grote sprekers als Martin Lutger King, Alan Watts en Carl Sagan.
Ik ben iemand die vind dat je uitgewerkte ideeën een kans moet geven, ongeacht de politieke kleur.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:36 schreef dadgad het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen jij. Wie ben jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |