quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Gray het volgende:Het creëerde wel de volgende vraag bij me: mocht dit nu de NWO zijn waar men in BNW zo voor vreest, is dit dan wel zo erg? Immers, het project zou vanuit de ideologie gezien de mensheid als geheel naar een hoger niveau trekken. Geef me één mens dat niet verzekerd wil zijn van een levenslange voorziening van basisbehoeften?
Zodra je dit begint te denken, trap je, met alle bescheidenheid, rechtstreeks in de val die de krachten achter de NWO op hebben gezet.
Wie is er verantwoordelijk voor het feit dat men niet overal in welvaart, vrede, geluk, welzijn etc. leeft? Wie zitten er achter de meeste oorlogen, tyrannieke regimes, terrorisme, enz.? Dezelfde mensen die jou nu een oplossing voor al deze problemen bieden, en je aan de hand leiden in het paradigma en de new age waar ze jou in willen hebben, opdat je hen dan perfect zal gehoorzamen en geen tegenstand meer zal bieden.
quote:
Indien de promotie van dit project voor de UN slechts een middel is om mensen achter zich te scharen met als doel alsnog een machtsstructuur op te zetten, dan is dat uitermate zonde. Gezien de boeken die ik las van Laszlo en alle andere materie van Fresco en Zeitgeist zou ik dat erg onverwacht vinden. Daarnaast zou het van machthebbenden als Gorbatsjov, Beatrix, Balkenende en anderen vrij stom zijn: mocht The Venus Project gerealiseerd worden, dan hebben zij geen plaats meer als zodanig in die maatschappij. Aangezien ze deze ideologie lijken aan te moedigen, zie ik het zelf eerder als progressieve beleidsvorming.
Jij leest mee in mijn eindtijdprofetie topic, de UN is 1 van de organen die rechtstreeks genoemd worden in de drie-eenheid die het satanische wereldrijk op zal zetten. Dit klinkt natuurlijk weer vrij woehoe, maar zo is het nu eenmaal beschreven. De UN is het moderne babylon, vele naties, 1 regering. De basis van de UN filosofie komt uit de werken van Alice Bailey, een occultiste die openlijk Lucifer prijst. De organisatie welke haar boeken heeft gepubliceerd (en ze zelf heeft opgezet volgens mij) heet Lucis Trust, voorheen Lucifer Publishing Company.
http://www.lucistrust.org/De boeken van Alice Bailey informeren ons over de komende 'wereldleraar'. Een soort messias die alle religies en alle mensen samen zal brengen. Deze heet Maitreya. De VN wordt gezien als het orgaan dat de wereld voorbereidt op de komst van deze Maitreya. Dit hoor je normaal gesproken niet in het nieuws natuurlijk, maar hoge piefen binnen de VN zelf zeggen dit zelf.
Deze 'wereldleraar' zal dus ons dus de new age inbrengen. De machtsstructuur die op wordt gezet, is er een waarbij men voornamelijk uit vrije wil de oppressor zal dienen, omdat men misleid zal zijn. En de oppressor lijkt het goede met ons voor te hebben. Ook zal iedereen die zich niet om hem heen wil scharen, een soort paria worden, iemand die geen 'goodwill' heeft. Dat is een beetje het modewoordje van de nwo: goodwill. De NWO is van en voor redelijke mensen met goodwill voor vrede en gelijkheid en een verlangen goed voor het milieu te zorgen. Klinkt hartstikke mooi en goed, en de meeste mensen zullen dan ook het probleem niet zien. En dat is de misleiding.
Want wat ALS er een God is, die iets anders voor ogen heeft dan dit systeem, en dit systeem ons juist leidt in rebellie tegen deze god door ongehoorzaamheid aan zijn wetten, geboden, een inversie van de orde die Hij op heeft gesteld. En die God uiteindelijk de wereld zal oordelen, en je door dit systeem dus eigenlijk je eigen dood tegemoet wordt geleid. Terwijl er sprake is van wereldvrede door dit nieuwe systeem. De bijbel zegt:
3 Want wanneer zij zullen zeggen: Het is vrede, en zonder gevaar; dan zal een haastig verderf hun overkomen, gelijk de barensnood een bevruchte vrouw; en zij zullen het geenszins ontvlieden;
Dus wanneer dit systeem, of iets wat er op lijkt, gerealiseerd zal zijn, er wereldvrede is bereikt, etc. heeft iedereen die dit systeem gehoorzaamd heeft, en geen probleem er in zag, een probleem, want:
9 En een derde engel is hen gevolgd, zeggende met een grote stem: Indien iemand het beest aanbidt en zijn beeld, en ontvangt het merkteken aan zijn voorhoofd, of aan zijn hand,
10 Die zal ook drinken uit den wijn des toorn Gods, die ongemengd ingeschonken is, in den drinkbeker Zijns toorns; en hij zal gepijnigd worden met vuur en sulfer voor de heilige engelen en voor het Lam.
11 En de rook van hun pijniging gaat op in alle eeuwigheid, en zij hebben geen rust dag en nacht, die het beest aanbidden en zijn beeld, en zo iemand het merkteken zijns naams ontvangt.
12 Hier is de lijdzaamheid der heiligen; hier zijn zij, die de geboden Gods bewaren en het geloof van Jezus.
Dit 'beest', je weet, is een koninkrijk. De laatste wereldse macht zal een tien-unie zijn, waarbij de hoer regeert. De 10 koningen ontvangen niet elk 1 koninkrijk, maar 1 koninkrijk allemaal tezamen. De NWO die gaat komen na alle revoluties en tumult, na een soort wereldwijde herhaling van de Franse Revolutie tegen het establishment dat nu via het bankensysteem en corrupte politici de hele wereld aan het plunderen is en waar langzamerhand verzet tegen optreedt, opgezet door illuminati zelf, zal er een zoals de Venus Project worden: eerlijke verdeling, vrede, harmonie met de natuur, redelijkheid, goodwill. Tevens een unie van alle religies: spiritualiteit zal 100% zeker meespelen in dit systeem, ook al beweert men nu van niet. Echter, tegelijkertijd, rebellie tegen de God van de hemel. Dus wat denk je dat het venus project regime zal doen met fanatiekelingen zoals ikzelf, die zullen zeggen: nee, ik doe hier niet aan mee, ik blijf trouw aan mijn God. In dat geval kwalificeer ik voor onredelijk, haatzaaiend, zonder goodwill. Met vervolgingen als gevolg. Een houding zoals de mijne zal haat opwekken bij iedereen die niet begrijpt dat dit systeem een valstrik is.
Ik waarschuw je dus hierbij, laat je niet verleiden te geloven dat hier 'niets mis mee is'. Dit systeem is ver vantevoren aangekondigd, er is tegen gewaarschuwd, en het is niet nodig om misleid te worden door de mensen die erachter zitten. Veel van hen zelf zijn ook misleid, kennen de waarheid niet. De waarheid is wat ik je citeer, dit systeem is aangekondigd, we zijn gewaarschuwd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-02-2011 19:43:48 ]