abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92402753
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef huhggh het volgende:
De opvolger van een filmpje dat mede de oorzaak dat die idioot in Arizona onlangs wat mensen had beschoten. :')
Zoals die Republikeinse rechter die daar was doodgeschoten.
VERBIEDEN!!!
  zondag 6 februari 2011 @ 11:10:53 #52
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_92403013
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:58 schreef HyperViper het volgende:

[..]

VERBIEDEN!!!
Nee nee nee, vrijheid van meningsuiting hè. :) huhggh is een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting. Staat in de bill of rights nl, en republikeinen dwepen als geen ander met de bill of rights.
pi_92403083
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee nee nee, vrijheid van meningsuiting hè. :) huhggh is een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting. Staat in de bill of rights nl, en republikeinen dwepen als geen ander met de bill of rights.
Ik ben inderdaad niet van het verbieden van dingen.
Zolang je maar weet naar wat voor rotzooi je in het algemeen kijkt.
Overigens klopt die laatste zin niet.
Het zijn niet alleen Republikeinen die achter de Bill of Rights staan, ook Democraten zijn hier voorstander van.
Wie kan er nou tegen burgerrechten zijn?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:39:34 #54
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_92403679
(s)linkschen natuurlijk! En democraten zijn ook een beetje (s)links aangezien een niet onaanzienlijk gedeelte het tweede amendement wil amenderen.
pi_92404307
Kwartiertje op Youtube gekeken, maar ik heb subs nodig om het écht te begrijpen. Iemand enig idee of deze al onderweg zijn? Of zijn ze er al? Kan ik ergens, met het Engels dát ik kan, mijn bijdrage leveren?
pi_92408463
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef djdg het volgende:
Kwartiertje op Youtube gekeken, maar ik heb subs nodig om het écht te begrijpen. Iemand enig idee of deze al onderweg zijn? Of zijn ze er al? Kan ik ergens, met het Engels dát ik kan, mijn bijdrage leveren?
Op FTD staan genoeg versies met NL subs.
  zondag 6 februari 2011 @ 13:45:03 #57
167595 mirved
Infobesitas
pi_92408491
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Toen hij het over de 'onzichtbare hand' van de markt had, had hij het natuurlijk niet over God die vraag en aanbod op elkaar afstemt. Nee, de vrije markt reguleert zichzelf is het idee: als er tien mensen zijn die allemaal 10 aardappelen willen kopen, zal iemand die 500 aardappelen geproduceerd heeft geen winst maken. Volgend jaar zal hij er dus minder produceren. En ook andersom: als er 10 mensen zijn die een auto willen kopen, er zijn er maar 3, zal de prijs van een auto zeer hoog worden door schaarste en het volgende jaar zullen er waarschijnlijk meer geproduceerd worden door anderen producenten omdat er vraag naar is. Zo zorgen vraag en aanbod voor een situatie waarin productie de wensen en behoeften van de burger tegemoetkomt, in plaats van een systeem waarbij de overheid denkt een soort glazen bol te hebben en te kunnen bepalen hoeveel van welke goedereren geproduceerd dienen te worden. Hier speelt dus individualiteit en vrije keuze een rol: niet iedereen heeft dezelfde smaak en doelen voor ogen, de vrije markt geeft mensen de mogelijkheid om de middelen die er zijn naar gelang hun eigen behoeften, dromen en wensen te gebruiken, men kan kiezen in het aanbod wat er is. Maar een rechtvaardig systeem en een overheid zonder corruptie zijn essentieel voor een goed functionering van dit systeem, zoniet is het verloren, maar dat is ALTIJD het geval, in elk systeem.

Als er 10 mensen zijn en er zijn maar 5 aardappels geoogst dan zorgt die onzichtbare hand ook dat die 5 andere dus gewoon dood gaan. Dat is juist het probleem van het systeem.

We leven met eindige voorraden grondstoffen maar ons systeem is gebaseerd op oneindige voorraden en groei.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zondag 6 februari 2011 @ 13:47:01 #58
167595 mirved
Infobesitas
pi_92408585
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef huhggh het volgende:
De opvolger van een filmpje dat mede de oorzaak dat die idioot in Arizona onlangs wat mensen had beschoten. :')
Zoals die Republikeinse rechter die daar was doodgeschoten.
Stel hij had een actiefilm gekeken dan was het zeker geen probleem geweest :')
pi_92419358
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef mirved het volgende:

[..]

Stel hij had een actiefilm gekeken dan was het zeker geen probleem geweest :')
Niet als hij zich daardoor niet liet inspireren voor die moord/aanslag nee.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:06:04 #60
167595 mirved
Infobesitas
pi_92419430
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef huhggh het volgende:

[..]

Niet als hij zich daardoor niet liet inspireren voor die moord/aanslag nee.
Al liet hij zich daardoor wel inspireren. Het ligt gewoon aan die persoon niet aan de media wat hij kijkt. Zo simplistisch om de schuld daarop af te schuiven. Nergens in de hele zeitgeist film wordt er geroepen "vermoord een politicus" er wordt helemaal niet tot geweld opgeroepen.
pi_92431447
Zowiezo is het hele idee al twijfelachtig. Heeft hij het zelf gezegd? Zo ja wie was daar getuige van en heeft die ook een verklaring daarover afgelegd?
Als dat soort informatie niet aanwezig is, kun je je eerder afvragen of er niet gewoon iets beweerd wordt met politieke doeleinden.
Ik laat me niets wijsmaken door losse uitspraken op fox news zonder bronvermelding, en dat zou niemand moeten doen.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_92514012
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:45 schreef mirved het volgende:

[..]

Als er 10 mensen zijn en er zijn maar 5 aardappels geoogst dan zorgt die onzichtbare hand ook dat die 5 andere dus gewoon dood gaan. Dat is juist het probleem van het systeem.

We leven met eindige voorraden grondstoffen maar ons systeem is gebaseerd op oneindige voorraden en groei.
Het huidige systeem is juist ingericht om met eindige voorraden om te gaan. Als er een tekort is aan een grondstof zal de prijs bepalen wie het krijgt.

In moving forward word gewoon een centraal geleide plan economie voorgesteld, niks nieuws.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:31:12 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_92514733
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Het huidige systeem is juist ingericht om met eindige voorraden om te gaan. Als er een tekort is aan een grondstof zal de prijs bepalen wie het krijgt.
Que ?! Hoe in vredesnaam kom je daar nu weer bij.

Dat zou zo zijn in een ideale situatie. Maar wat nu dat beleggen op voedselprijzen common bezigheid is van bankiers/beleggers. Het gaat dus helemaal niet meer om het voedsel of het er nu wel of niet is het gaat puur en alleen om ziekelijke hebberigheid van een stel beleggers.

Net als met diamanten wordt de schaarste gesimuleerd
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:50:29 #64
167595 mirved
Infobesitas
pi_92515654
quote:

[..]

In moving forward word gewoon een centraal geleide plan economie voorgesteld, niks nieuws.
Wie zegt dat het nieuw is? Het is een beter alternatief dan we nu hebben. Een maatschappij gebaseerd op alleen maar meer consumeren (wat onmogelijk is).
pi_92527341
Heb deze gemist, de andere 2 wel gezien.
Even kijken dus.
Those communists pigs.
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:52:41 #66
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_92531373
De kritiek op het kapitalisme is klassiek en op sommige punten ook wel erg naief.
Het VP vind ik griezelig: een volledig technocratisch geleide samenleving is een utopie en heeft het gevaar uit te monden in een ijskoude nutscalculus. Wat als ik het daar nu niet mee eens ben? Zelfs al zou ik volgens objectieve wetenschappelijke maatstaven ongelijk hebben voel ik mij alsnog wél benadeeld en onrechtvaardig behandeld door het systeem. Wat dan? Hersenspoelen? Kan ik eigenlijk wel bezwaar aantekenen tegen de almachtige computer die in het VP beslissingen neemt?
pi_92531540
quote:

[..]

Whuh? Je draait het precies om. Simpel voorbeeld: hoe minder olie, hoe hoger de prijs. Bij nul olie, wat kan je als verkoper dan vragen?

Geplande economie is niets nieuws, dat hebben we nu ook. Maar een economie zonder geld daarentegen, op deze schaal, dat is wel nieuw.
pi_92586905
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Whuh? Je draait het precies om. Simpel voorbeeld: hoe minder olie, hoe hoger de prijs. Bij nul olie, wat kan je als verkoper dan vragen?

Geplande economie is niets nieuws, dat hebben we nu ook. Maar een economie zonder geld daarentegen, op deze schaal, dat is wel nieuw.
Bij nul olie zal er nooit een prijs tot stand komen.
pi_92598511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:44 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Bij nul olie zal er nooit een prijs tot stand komen.
Goedzo.
pi_92909004
quote:
6s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Een heel goed project.

Maar kan ik nu ook iets concreets doen, is er al ergens zo'n stad of wordt het ergens gebouwd, kan ik meehelpen?

Zijn er steungroepen van dit Venusproject in Europa bijvoorbeeld. Ik zou wel concreet iets willen doen. Klinkt gek voor een fokker natuurlijk, wij fokkers komen nooit van onze zolderkamer, maar dit project is echt goed.

Alhoewel ik technologie nogal wantrouw, kan ik me goed vinden in de rest van het project en het is miljoen keer beter dan de barbaarse samenleving die we nu kennen.

Eigenlijk zouden we vandaag nog moeten beginnen met de constructie van zo'n stad, ergens waar ruimte is, Krasnoyarsk of zo.

Er zijn wel al diverse communes met een dergelijke opzet, maar die zijn veelal weer met religieuze doctrines en het is moeilijk voor mij in Sprookjes te geloven ( http://www.vissarion.ru/ bijvoorbeeld).

Dit moet echt wereldwijd worden ontwikkeld. Ons oude systeem heeft soberzo een intrensieke systeemfout. Vervang dit oude niet werkende op onrecht gebaseerde systeem snel door dit systeem.

Venusproject is baas! :D
http://www.ekosofia.org/
pi_92910639
1uur en 23 minuten zit ik nu op. Goede docu. Wel jammer van de slechte beeldkwaliteit.

[ Bericht 12% gewijzigd door summer2bird op 17-02-2011 14:39:17 ]
Twiddel
pi_92925857
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef summer2bird het volgende:
1uur en 23 minuten zit ik nu op. Goede docu. Wel jammer van de slechte beeldkwaliteit.
480p is gewoon televisiekwalititeit, hoor.
pi_92928755
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Gray het volgende:

Het creëerde wel de volgende vraag bij me: mocht dit nu de NWO zijn waar men in BNW zo voor vreest, is dit dan wel zo erg?
Immers, het project zou vanuit de ideologie gezien de mensheid als geheel naar een hoger niveau trekken. Geef me één mens dat niet verzekerd wil zijn van een levenslange voorziening van basisbehoeften?
Zodra je dit begint te denken, trap je, met alle bescheidenheid, rechtstreeks in de val die de krachten achter de NWO op hebben gezet.

Wie is er verantwoordelijk voor het feit dat men niet overal in welvaart, vrede, geluk, welzijn etc. leeft? Wie zitten er achter de meeste oorlogen, tyrannieke regimes, terrorisme, enz.? Dezelfde mensen die jou nu een oplossing voor al deze problemen bieden, en je aan de hand leiden in het paradigma en de new age waar ze jou in willen hebben, opdat je hen dan perfect zal gehoorzamen en geen tegenstand meer zal bieden.

quote:
Indien de promotie van dit project voor de UN slechts een middel is om mensen achter zich te scharen met als doel alsnog een machtsstructuur op te zetten, dan is dat uitermate zonde. Gezien de boeken die ik las van Laszlo en alle andere materie van Fresco en Zeitgeist zou ik dat erg onverwacht vinden. Daarnaast zou het van machthebbenden als Gorbatsjov, Beatrix, Balkenende en anderen vrij stom zijn: mocht The Venus Project gerealiseerd worden, dan hebben zij geen plaats meer als zodanig in die maatschappij. Aangezien ze deze ideologie lijken aan te moedigen, zie ik het zelf eerder als progressieve beleidsvorming.
Jij leest mee in mijn eindtijdprofetie topic, de UN is 1 van de organen die rechtstreeks genoemd worden in de drie-eenheid die het satanische wereldrijk op zal zetten. Dit klinkt natuurlijk weer vrij woehoe, maar zo is het nu eenmaal beschreven. De UN is het moderne babylon, vele naties, 1 regering. De basis van de UN filosofie komt uit de werken van Alice Bailey, een occultiste die openlijk Lucifer prijst. De organisatie welke haar boeken heeft gepubliceerd (en ze zelf heeft opgezet volgens mij) heet Lucis Trust, voorheen Lucifer Publishing Company. http://www.lucistrust.org/

De boeken van Alice Bailey informeren ons over de komende 'wereldleraar'. Een soort messias die alle religies en alle mensen samen zal brengen. Deze heet Maitreya. De VN wordt gezien als het orgaan dat de wereld voorbereidt op de komst van deze Maitreya. Dit hoor je normaal gesproken niet in het nieuws natuurlijk, maar hoge piefen binnen de VN zelf zeggen dit zelf.

Deze 'wereldleraar' zal dus ons dus de new age inbrengen. De machtsstructuur die op wordt gezet, is er een waarbij men voornamelijk uit vrije wil de oppressor zal dienen, omdat men misleid zal zijn. En de oppressor lijkt het goede met ons voor te hebben. Ook zal iedereen die zich niet om hem heen wil scharen, een soort paria worden, iemand die geen 'goodwill' heeft. Dat is een beetje het modewoordje van de nwo: goodwill. De NWO is van en voor redelijke mensen met goodwill voor vrede en gelijkheid en een verlangen goed voor het milieu te zorgen. Klinkt hartstikke mooi en goed, en de meeste mensen zullen dan ook het probleem niet zien. En dat is de misleiding.

Want wat ALS er een God is, die iets anders voor ogen heeft dan dit systeem, en dit systeem ons juist leidt in rebellie tegen deze god door ongehoorzaamheid aan zijn wetten, geboden, een inversie van de orde die Hij op heeft gesteld. En die God uiteindelijk de wereld zal oordelen, en je door dit systeem dus eigenlijk je eigen dood tegemoet wordt geleid. Terwijl er sprake is van wereldvrede door dit nieuwe systeem. De bijbel zegt:

3 Want wanneer zij zullen zeggen: Het is vrede, en zonder gevaar; dan zal een haastig verderf hun overkomen, gelijk de barensnood een bevruchte vrouw; en zij zullen het geenszins ontvlieden;

Dus wanneer dit systeem, of iets wat er op lijkt, gerealiseerd zal zijn, er wereldvrede is bereikt, etc. heeft iedereen die dit systeem gehoorzaamd heeft, en geen probleem er in zag, een probleem, want:

9 En een derde engel is hen gevolgd, zeggende met een grote stem: Indien iemand het beest aanbidt en zijn beeld, en ontvangt het merkteken aan zijn voorhoofd, of aan zijn hand,
10 Die zal ook drinken uit den wijn des toorn Gods, die ongemengd ingeschonken is, in den drinkbeker Zijns toorns; en hij zal gepijnigd worden met vuur en sulfer voor de heilige engelen en voor het Lam.
11 En de rook van hun pijniging gaat op in alle eeuwigheid, en zij hebben geen rust dag en nacht, die het beest aanbidden en zijn beeld, en zo iemand het merkteken zijns naams ontvangt.
12 Hier is de lijdzaamheid der heiligen; hier zijn zij, die de geboden Gods bewaren en het geloof van Jezus.

Dit 'beest', je weet, is een koninkrijk. De laatste wereldse macht zal een tien-unie zijn, waarbij de hoer regeert. De 10 koningen ontvangen niet elk 1 koninkrijk, maar 1 koninkrijk allemaal tezamen. De NWO die gaat komen na alle revoluties en tumult, na een soort wereldwijde herhaling van de Franse Revolutie tegen het establishment dat nu via het bankensysteem en corrupte politici de hele wereld aan het plunderen is en waar langzamerhand verzet tegen optreedt, opgezet door illuminati zelf, zal er een zoals de Venus Project worden: eerlijke verdeling, vrede, harmonie met de natuur, redelijkheid, goodwill. Tevens een unie van alle religies: spiritualiteit zal 100% zeker meespelen in dit systeem, ook al beweert men nu van niet. Echter, tegelijkertijd, rebellie tegen de God van de hemel. Dus wat denk je dat het venus project regime zal doen met fanatiekelingen zoals ikzelf, die zullen zeggen: nee, ik doe hier niet aan mee, ik blijf trouw aan mijn God. In dat geval kwalificeer ik voor onredelijk, haatzaaiend, zonder goodwill. Met vervolgingen als gevolg. Een houding zoals de mijne zal haat opwekken bij iedereen die niet begrijpt dat dit systeem een valstrik is.

Ik waarschuw je dus hierbij, laat je niet verleiden te geloven dat hier 'niets mis mee is'. Dit systeem is ver vantevoren aangekondigd, er is tegen gewaarschuwd, en het is niet nodig om misleid te worden door de mensen die erachter zitten. Veel van hen zelf zijn ook misleid, kennen de waarheid niet. De waarheid is wat ik je citeer, dit systeem is aangekondigd, we zijn gewaarschuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-02-2011 19:43:48 ]
pi_92930928
Net de docu afgekeken, ik ben het eigenlijk met veel punten erg mee eens. Ik denk over veel punten al heel lang hetzelfde zoals dat de economie tegenwoordig de mensheid aan het vergiftigen is. Maar bovendien doet de mensheid dit zich eigenlijk zichzelf aan.
Ik dacht heel lang dat ik de enige was met zo'n mening en het beste punt vind ik de geldeconomie afschaffen.

Ik liep zelf al erg lang met dit idee, vind het geweldig om te horen dat er ook andere zijn die er zo over denken aangezien mijn directe omgeving vindt dat ik niet zo moet doemdenken.

[ Bericht 77% gewijzigd door summer2bird op 18-02-2011 10:41:50 ]
Twiddel
pi_92956389
Naar mijn mening is ook een heleboel te wijten aan de geldeconomie. Maar als we die afschaffen en het plan uitvoeren wat in het filmpje wordt voorgelegd, krijgen wij dan geen opstand van economen + al die lui die voor economie zijn?
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')