En en en?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:10 schreef rene90 het volgende:
Zakje purigen toegevoegd aan het filter. Ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet en of het dus veel mooier/helderder eruit ziet.
Ik kan niet wennen aan Messina maar ik weet je oude naam niet eens meer. Dus het werkt wel. Grmbl.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef Messina het volgende:
Zo! Zelf ook maar weer eens wat foto's geschoten.
[ afbeelding ]
Met deze hoek ben ik echt mega-gelukkig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De planten doen het geweldig. Ben er zo blij mee!
Faith...quote:Op zondag 13 februari 2011 00:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan Messina maar ik weet je oude naam niet eens meer. Dus het werkt wel. Grmbl.
Het ziet er onwijs mooi uit. Leuk om te zien iig.
Faithfulness! Natuurlijk. Kon er echt niet meer opkomen. Sorry.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Faith...
Op een online spel world of warcraftheet ik Messina, mijn man Loggins.
Klik
Het licht in de bak is nu uit, dus morgen na mijn werk kan ik een duidelijke uitslag geven, maar wat ik al had gezien zit er wel een duidelijke verbetering in. Veel zwerfvuil is er ook uit.quote:
Bekijk de foto's maar, heb de opbouw netjes vertelt en er foto's van gemaakt.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:51 schreef Staal het volgende:
De reden dat ik even terugkom is wel dat ik erg benieuwd ben naar de zoutwaterbak van Versteeg.
Zijn er updates? Wordt zijn geduld al op de proef gesteld?
Robbie, heb je een samenvatting? Hoe gaat het?
Zie deze foto's nu pas.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Lekker laten staan en flink afwachten
Ik wacht nog een hele tijd met zee iig..
Hier even wat foto's van hele jonge platy's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, leuk dat kikkertje! En de platy, hugequote:Op maandag 14 februari 2011 02:34 schreef Staal het volgende:
Oja, heb vanavond mijn aquarium eens schoongemaakt en voordat ik dit deed kreeg ik eindelijk een kikker te pakken. Mobiel hoor. dus geen beste kwaliteit.
Erachter een bakbeest van een Platy die maar blijft doorgroeien.
[ afbeelding ]
Kikkerdril was er even kort wel maar heb het niet meer teruggezien. Waarschijnlijk allemaal opgegeten.
Ze zwemmen naar boven om lucht te halen waar ze heel lang mee kunnen doen. Zonnen doen ze ook graag door te hangen op een blad of aan het filter. Op het droge kunnen ze niet want dan drogen ze uit. De ellende is dat ze dit zelf niet weten en proberen te ontsnappen door kiertjes.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, leuk dat kikkertje! En de platy, huge
Moeten die kikkers nu ook aan land kunnen?
Bel gewoon die persoon waarvan je het wervelbedfilter hebt overgenomen en vraag om uitleg.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand verstand van een wervelbedfilter? Deze heb ik 2e hands over genomen, zelf een eheim 1000 erbij gekocht en bio-pellets alleen de pellets werven maar niet, iemand een oplossing?
Zo ziet eruit en het werkt voor geen meter lijkt me omdat het niet wervelt. Heb al van alles geprobeerd, slang korter gemaakt, minder bio-pellets erin maar niks lijkt te werken. De uitstroom van de filter gaat gewoon op volle kracht. Wat zou ik nog kunnen eenpassen? Zou toch zonde zijn als het niet werkt, 100e weg
Even denken hoor, je hebt dus die cilinder, en in het midden een buis die onderaan eindigt met het water wat erin stroomt, en dan bovenin een buis die het water weer mee neemt?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand verstand van een wervelbedfilter? Deze heb ik 2e hands over genomen, zelf een eheim 1000 erbij gekocht en bio-pellets alleen de pellets werven maar niet, iemand een oplossing?
Zo ziet eruit en het werkt voor geen meter lijkt me omdat het niet wervelt. Heb al van alles geprobeerd, slang korter gemaakt, minder bio-pellets erin maar niks lijkt te werken. De uitstroom van de filter gaat gewoon op volle kracht. Wat zou ik nog kunnen eenpassen? Zou toch zonde zijn als het niet werkt, 100e weg
stroomt er wel water doorheen? ik heb er ook weleens eentje gemaakt, en die had moeite met het op gang komen. schudt er eens mee terwijl de pomp aanstaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |