Die is echt vet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die amano bakken vind ik ook prachtig, maar ik heb het wel eens geprobeerd en ik kan het niet. ben niet creatief/artistiek genoeg of zo. bovendien is het op die foto's natuurlijk zo dat dat een momentopname is, voor en na de foto ziet de bak er vast anders uit. verlichting, filtering, verwarming, etc. maar het zijn idd wel ontzettend mooie bakken.
ben van plan om zoiets een keer te proberen:
[ afbeelding ]
en dan garnalen erin. heb al een mooi stukje hout ervoor en javamos is ook geen probleem.
Houd ons op de hoogte, altijd erg leuk om te zien!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef stoeltafel het volgende:
Verven gaat aan de buitenkant he dus het zou kunnen maar qua tijd lukt het niet. Ga nu eerst alles schoonmaken dat gaat al heel wat tijd in beslag nemen. Merk nu al dat ik erg de tijd hiervoor moet nemen maar komt goed. Ga nu even naar de praxis om pvc te halen
Als je de mogelijkheid hebt ga dan naar wildkamp of cranenbroek, die hebben beter en goedkoper pvc spulquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef stoeltafel het volgende:
Verven gaat aan de buitenkant he dus het zou kunnen maar qua tijd lukt het niet. Ga nu eerst alles schoonmaken dat gaat al heel wat tijd in beslag nemen. Merk nu al dat ik erg de tijd hiervoor moet nemen maar komt goed. Ga nu even naar de praxis om pvc te halen
Heel vet!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Ben al weer wat verder. Het armatuur heb ik opgehangen ivm de warmte. De verwarming ligt onderin de sump, beter voor het zicht en het water wordt dan ook warm. Afgelopen weekend zout toegevoegd en net 2e hands levend steen opgehaald. Morgen komt er echt vers steen uit Indonesie en dan kan het aqua scapen beginnen. Heb lijm besteld om alles vast te maken en een zuil van Rif keramiek om wat hoogte te creëren.
[ afbeelding ]
Zout
[ afbeelding ]
Totaal plaatje
[ afbeelding ]
Levend steen
Ja, 18.000 stroming per uur, lijkt heel veel maar valt reuze mee. Alleen hčt geluid van de overloop en ingang van de sump is nog irritant hard.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:28 schreef Byte_Me het volgende:
18k liter per wat? per uur neem ik aan?
Ah okay, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef stoeltafel het volgende:
Het levend zand komt na 2/3 maanden erin, eerst moet je door de algfase dus nog even geduld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |