Hahahahha faalquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIJN PIZZA IS GEVALLLEN OP DE GROND KUTJE HOEREN IK MAAK PICCA
Ik ook!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wilt, ik zou der doen..
Monnickendamquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Regel 1 als je in Purmerend op school zit:
Leuke meisjes wonen niet in Purmerend, maar in de plaatsen eromheen: Beemster, Monnickendam, Zaandam, Purmerland, Wormerland etc.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIJN PIZZA IS GEVALLLEN OP DE GROND KUTJE HOEREN IK MAAK PICCA
Het is een complotquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef sharr het volgende:
dit snap ik niet:
Totaal aantal topics: 482
Bij de stats. Er zijn er toch minder? Of worden dubbele ook meegerekend?
Neeee...... dat is... Markenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Monnickendam
Ben ik een keer heengefietst vanaf hier
Dat is toch dat scheve 'eiland' ?
Ook ander soort Radio topics...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef sharr het volgende:
dit snap ik niet:
Totaal aantal topics: 482
Bij de stats. Er zijn er toch minder? Of worden dubbele ook meegerekend?
YOquote:
Hij schoot echt compleet uit zijn slof, zo grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
dragems was idd boos vannacht
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben jij een boefjequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb ook een keer per ongeluk het raam van een basisschool ingegooid, daar zat ik ook een nacht voor.
En ik liep daar nog wel stage ook, dus werd ook van stage getrapt.
En ik heb een keer met Koninginnedag een LP over een kerk gefrisbeed, daar kreeg ik ¤50-, boete voor, baldadigheid op openbare weg.
Dat was het dan eigenlijk wel
Ooh en snelheidsovertredingen uiteraard.
Er woont maar 1 meisje die te doen is in Monnickendam hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, één pot nat daaro
Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar meequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij schoot echt compleet uit zijn slof, zo grappig
Ja maar dat mens was ook echt dommer dan een zeebaars.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
tuignederlanderquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm jullie denken nu zeker dat ik een of andere tuigturk/neger ben?
dachten we zowiezo alquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben je ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WIE WAT HOE?!?!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar mee
en bh zakje was ook boos![]()
![]()
Hyves?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Er woont maar 1 meisje die te doen is in Monnickendam hoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar dat mens was ook echt dommer dan een zeebaars.
hehe of een neger die op een stuk gras loopt waar je niet op mag lopen en dat die agent dan zegt tegen die neger: "keep of the grass" en dat die neger dan denkt dat hij moet stoppen met wietroken hihihihiquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb in Amerika zelfs bijna een boete gehad omdat ik door een fontein () liep. En een neger was aan het woordvechten met de politie en toen tikte ik de agent aan om de weg te vragen, hij werd helemaal wild tegen mij jonge, ik was bang
quote:
Die deed het prima, ik had zelfs een tijdelijke shoutcast gemaakt maar mevrouw snapte het niet en dragems was d'r zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]zeker over de radio die het niet deed ?
GVD DIT IS NIET GRAPPIG HIER HEB IK 1,51 EURO VOOR BETAALD EN IK HEB NIKS ANDERS ZO EEN BEETJE BEHALVE EEN ZAK SJIPSquote:
Jij hebt een leuke achternaamquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
over welke mevrouw hebben we het nu ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die deed het prima, ik had zelfs een tijdelijke shoutcast gemaakt maar mevrouw snapte het niet en dragems was d'r zat
Dat van mij was serieus, verder nog een achtervolging en een beroving meegemaakt, die shit is echt aan in dat land, en ik denken dat dat alleen maar in films gebeurde.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe of een neger die op een stuk gras loopt waar je niet op mag lopen en dat die agent dan zegt tegen die neger: "keep of the grass" en dat die neger dan denkt dat hij moet stoppen met wietroken hihihihi
quote:
ze wou geen vlc downloadenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]zeker over de radio die het niet deed ?
Sorry maar ik moest echt heul hard lachenquote:
anderhalve euro, wat een verlies!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GVD DIT IS NIET GRAPPIG HIER HEB IK 1,51 EURO VOOR BETAALD EN IK HEB NIKS ANDERS ZO EEN BEETJE BEHALVE EEN ZAK SJIPS
Ja maar in Amerika fuck je ook gewoon niet met een agent manquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat van mij was serieus, verder nog een achtervolging en een beroving meegemaakt, die shit is echt aan in dat land, en ik denken dat dat alleen maar in films gebeurde.
Klik even op het stukje bij dragems quote, dan kom je in het topic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
over welke mevrouw hebben we het nu ?
Is het van de?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog een tussenvoegsel er tussen!
werkte ook gewoon in windows media, itunes en alle anderen, want gewoon shoutcast. Ze wilde een webplayer en die hadden we niet. Of wel maar die snapte ze ook niet. Ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze wou geen vlc downloaden
ik in 1e instantie ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze wou geen vlc downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Snuf. het volgende:
Fuck it ik eet hem gewoon. Alleen wat salami en shit is eraf. Gelukkig is de schoonmaakploeg eral
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Snuf. het volgende:
Fuck it ik eet hem gewoon. Alleen wat salami en shit is eraf. Gelukkig is de schoonmaakploeg eral
[ afbeelding ]
Ja, gewoon alleen, van van de of van derquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het van de?![]()
Ik heb alleen de
Schoonmaakploegquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Heette ze toevallig Ria?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
werkte ook gewoon in windows media, itunes en alle anderen, want gewoon shoutcast. Ze wilde een webplayer en die hadden we niet. Of wel maar die snapte ze ook niet. Ofzo.
vond het wel hilarisch.. en dyr dr maar tussendoor lief doen enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
werkte ook gewoon in windows media, itunes en alle anderen, want gewoon shoutcast. Ze wilde een webplayer en die hadden we niet. Of wel maar die snapte ze ook niet. Ofzo.
Ik heb DE meer niet. Zielig hequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, gewoon alleen, van van de of van der
Dacht dat jij geen enkel tussenvoegsel had
Het gekke kattenvrouwtjequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
Wat was haar username dan?
Ik kan die quote niet vinden
Hahaha baasquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
whiskers???quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klik even op het stukje bij dragems quote, dan kom je in het topic.
Whiskers2009quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
Hey ik heb ook zo'n schoonmaakploegquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:55 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik ga heel even eten zo terug, ik kan niet Fokken en eten te gelijk
17:00 = tettentijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gaat sietse om 1700 gitaarmuziek draaien?
Idd zijn neus zit onder de sausquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey ik heb ook zo'n schoonmaakploeg![]()
Die zijn handig he
yup, geen metal.. maar wel gitarenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoeft geen metal hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Ssytse het volgende:
[..]
yup, geen metal.. maar wel gitaren
verzoekjes via die request page? of dm ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Ssytse het volgende:
[..]
yup, geen metal.. maar wel gitaren
doet ie nu toch al?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
request page ajbquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
verzoekjes via die request page? of dm ?
nee, bedanktquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Metalcore, deathcore of hardcore.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Metalcore, deathcore of hardcore.
fokt ie weer?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Driepink, je hoeft maar 1 keer iets aan te vragen hoorGeen 3 keer
als het een gitaar heeft, wordt het gedraaidquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef ThaTim het volgende:
wat voor muziek wordt er komend uur gedraaid?
ik klik 1x op insturenquote:
Fietsbandquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik klik 1x op insturen
maar daarintegen: het nummer mag wel 3x worden gedraaid
ff compleet offtopic:
JULLIE RADEN NOOIT WAT VOOR DVD IK HEB (welke band)
Videobandquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik klik 1x op insturen
ff compleet offtopic:
Nederland in beweging?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik klik 1x op insturen
ff compleet offtopic:
Dikke lul band?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik klik 1x op insturen
ff compleet offtopic:
Ruig hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb eens bij een schoolfeest meegemaakt waar ook een andere school bij was. Onze school was te goedkoop om zelfstandig een club af te huren, op een dinsdag. Op een gegeven moment onstaat er mot tussen onze groep en een groep van de andere school. Dat resulteerde in een massive barfight waar de DJ de muziek uiteindelijk stopte, de lichten aangingen en waar de mensen achter de bar zelfs in elkaar geslagen werden. De uitsmijters konden het niet meer bijhouden en de politie rukte massaal uit.
Toen het uiteindelijk een beetje rustiger werd, stonden er 7 politieauto's voor de deur daar met 2 arrestatiebusjes. Twee mensen van de andere school moesten zelfs een paar maanden zitten, de rest kwam er vanaf met een taakstraf.
quote:
Nopequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
Zijn hier mensen die uitblinken in Scheikunde?
BAAS!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:03 schreef Driepink het volgende:
die gasten van free bird
ik had het met mn collega erover, en vandaag had ie hem bij hem
Lynyrd Skynard live at steel town ofzo
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:04 schreef Pizzalucht het volgende:
AP
Dat had ik op youtube gezet volgens mij
Uitblinken niet, maar misschien kan ik helpenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
Ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
alleen wanneer het niet nodig wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |